Ik denk dat hte gaat over de waanbeelden van Brian dat Hedda naar hem geknipoogd had en dat ie haar nu wil uitnodigen voor Valentijnquote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef Elounda het volgende:
Wordt vanavond een "feessie"zegt Natasia...
Wat nou weer?
Op zich al tamelijk bizar, dat je op zoiets kan vallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een maat van mij vindt Natasia 'geil' en zou haar weleens willen 'nemen'.![]()
Doe es lief, doe es lief, ik bijt hem eraf, ik bijt hem eraf, ik lust je rauw, ik lust je rauw...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zou doodsangsten uitzweten wanneer ze hem in haar mond neemt.![]()
En Huub <-> Nena deed hem niks?!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
Brian heeft een plan voor vanavond:
"Nou Huub, als jij hoeren mag uitnodigen dan mag ik het ook! Ik nodig Hedda uit!!!"
En dan is het wachten op fysiek geweld van Huub.
Aldus Brian...
nee joh , hij had alleen oog voor Heddaquote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En Huub <-> Nena deed hem niks?!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Doe es lief, doe es lief, ik bijt hem eraf, ik bijt hem eraf, ik lust je rauw, ik lust je rauw...
whoehahahahahaha
Sick Fuck....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
"Nou Huub, als jij hoeren mag uitnodigen dan mag ik het ook! Ik nodig Hedda uit!!!"
En dan is het wachten op fysiek geweld van Huub.
Aldus Brian...
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich al tamelijk bizar, dat je op zoiets kan vallen.
Maar zelfs je maat zal toch wel afknappen, zodra Natasia die tent van d'r reet afstroopt en er een ingekoekt remspoor ter grootte van een boerengreppel zichtbaar wordt.![]()
opzich wel leuk als ze dan ook echt komtquote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Brian wil hedda uitnodigen voor valentijn
Huub: "Waarom nodig je dan niet gewoon je moeder uit?"quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
Dudequote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zelfs je maat zal toch wel afknappen, zodra Natasia die tent van d'r reet afstroopt en er een ingekoekt remspoor ter grootte van een boerengreppel zichtbaar wordt.![]()
hahahaquote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub: Waarom nodig je dan niet gewoon je moeder uit?
Ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Als deze meneer Sylvia laat vallen dan hoop ik dat iedereen hem ook laat vallen
[afbeelding]
Volgens Brian wel, omdat ze geil naar hem heeft gekeken in de Zebraquote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef bob1234 het volgende:
Lol en net of Hedda zal komen opdagen omdat hij het wil
Je vergeet de knipoog!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens Brian wel, omdat ze geil naar hem heeft gekeken in de Zebra
Denk dat die borg gewoon is om te voorkomen dat mensen er om ieder wissewasje uitrennen...ze denken vantevoren te weten waar ze aan beginnen maar praktijk is toch altijd anders dus om te voorkomen dat je als programmamaken opeens met een lege villa zit...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraag over DGK, qua spelregels;
Iedereen betaalt 10.000 euro borg.
Het is de bedoeling dat de deelnemers vanzelf uit het huis stappen wanneer ze het allemaal niet meer aankunnen of heimwee hebben of iets, zodat er uiteindelijk één iemand overblijft.
Waarom verlies je je borg als je vrijwillig opstapt? Dat snap ik niet helemaal want dat is toch juist jhet spel?
En alleen met (unaniem) eruit stemmen krijg je je borg terug.. terwijl dat stemmen toch eigenlijk niet echt bij DGK hoort, vind ik. Meer bij BB ofzo.
En alleen in het eerste jaar kan je worden vernagen door iemand nieuw, bij het verlaten van de villa?
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub is er vanavond toch helemaal niet tijdens de stemming om 21.00 uur ivm honkbal?
Dat is sowieso wel een beetje een ongelukkige samenloop.
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat die borg gewoon is om te voorkomen dat mensen er om ieder wissewasje uitrennen...ze denken vantevoren te weten waar ze aan beginnen maar praktijk is toch altijd anders dus om te voorkomen dat je als programmamaken opeens met een lege villa zit...
Maar ja...denk het hoor, misschien wil DGK_REDACTIE even reageren
Dan zullen ze wel wachten tot 23 uur met de stemming.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub is er vanavond toch helemaal niet tijdens de stemming om 21.00 uur ivm honkbal?
Dat is sowieso wel een beetje een ongelukkige samenloop.
Niets aan de handquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
kom net thuis..gistere hele dag bijna gemist..dus ff een vraag
Huub en sylvia hebben ruzie?
Ik lees een paar dingen maar begrijp ze niet echt.
Huub laat syl vallen? whats going on?
Iemand die me kort op de hoogte wilt brengen?
Huub zei vannacht dat ie een 'maandelijks pact' heeft met Sylvia en dat ie dat dus altijd kan verbreken, maar ik begreep vannacht uit het gesprek tussen Bart en Huub ook dat beiden Sylvia er nog niet uit willen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.
Ik heb toen ook die kaart gestuurd maar als hij Silvia laat vallen dan is hij in mijn ogen erger dan NL.
Het vrbreken van een pact kun je pas doen op het eind, of zoals al eerder gezegd , als er nog 4/3 in zitten.
?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
Nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
Huub stelde een pact aan Bart voor waarin hij aangaf liever met Bart over te blijven dan met Sylvia. Omdat hij met Bart betere televisie denkt te maken wanneer er 2 miljonairs over zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Nee, geen ruzie.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
niet iedereen betaald die borg...:) Als men een bepaalde bewoner graag wil dan hoeven ze die borg niet te betalen..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraag over DGK, qua spelregels;
Iedereen betaalt 10.000 euro borg.
Het is de bedoeling dat de deelnemers vanzelf uit het huis stappen wanneer ze het allemaal niet meer aankunnen of heimwee hebben of iets, zodat er uiteindelijk één iemand overblijft.
Waarom verlies je je borg als je vrijwillig opstapt? Dat snap ik niet helemaal want dat is toch juist jhet spel?
En alleen met (unaniem) eruit stemmen krijg je je borg terug.. terwijl dat stemmen toch eigenlijk niet echt bij DGK hoort, vind ik. Meer bij BB ofzo.
En alleen in het eerste jaar kan je worden vernagen door iemand nieuw, bij het verlaten van de villa?
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.
GNA GNA GNAquote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef Elounda het volgende:
Dat lachje van die Amanda... mute
Kan er niet tegen.
Dat borg verhaal geldt voor 1 jaar daarna krijgen ze het gewoon mee als ze vertrekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain... Sexy... mag ik kotszakje...
Het zit je toch niet hoog hoop ik?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
GNA GNA GNA:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
GNA GNA GNA![]()
Ik ook niet, verschrikkelijk.![]()
Voor de komende week, hoop dat het voldoende is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain... Sexy... mag ik kotszakje...
Het is niet dat ik die cossen niet door lees..maar ik was er net net en ik ving iets op over syl en huub dat wou ik ff weten..voor de rest ga ik nu rustig zitten om alles door te lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Het zit je toch niet hoog hoop ik?![]()
vast welquote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef SuperUli het volgende:
Vreemd, telkens als ik de streams wil bekijken krijg ik vage kleuren ipv het normale beeld.
IE loopt dan ook na enkele seconden vast...
iemand een oplossing?
Hij gaat echt niet weer dezelfde fout maken hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil die dorpsgek vanavond Huub weer uitlokken.
Door Hedda als hoer te benoemen.
Pfff dit is niet leuk.
want Huub vind Hedda belangrijker dan 10 k.
Veel suc6quote:Op maandag 12 februari 2007 14:02 schreef Dogga het volgende:
[..]
Het is niet dat ik die cossen niet door lees..maar ik was er net net en ik ving iets op over syl en huub dat wou ik ff weten..voor de rest ga ik nu rustig zitten om alles door te lezen
En niet vergeten, dat wanneer Hedda niet wilt komen, Brian gaat proberen "te bewerkstelligen" om de zus van Huub een snuifje coke te laten nemen.... "Hoe dan?"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil die dorpsgek vanavond Huub weer uitlokken.
Door Hedda als hoer te benoemen.
Pfff dit is niet leuk.
want Huub vind Hedda belangrijker dan 10 k.
Als Huub slim is noemt hij een specifiek persoon waar Brian veel om geeft in zijn omgeving ook een hoer. Best kans dat Brian zelf ook flipt, gevoelig mens (wanneer het hem uitkomt) als die is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet weer dezelfde fout maken hoor![]()
amanda/nenatranen werken ook bij mij niet maar ik zal mijn best doen mijn oordeel bij te stellen in de toekomstquote:
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft. Beter is het als Huub op de hoogte word gebracht van hetgeen hem te wachten staat en hij voorbereid is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Huub slim is noemt hij een specifiek persoon waar Brian veel om geeft in zijn omgeving ook een hoer. Best kans dat Brian zelf ook flipt, gevoelig mens (wanneer het hem uitkomt) als die is.
Off Topic:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doen![]()
eigenlijk is het afwachten of amanda wel meewerkt in dat scenarioquote:Op maandag 12 februari 2007 14:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En niet vergeten, dat wanneer Hedda niet wilt komen, Brian gaat proberen "te bewerkstelligen" om de zus van Huub een snuifje coke te laten nemen.... "Hoe dan?"
Oh wat walg ik van die pannekoek....![]()
Huub is heel goed in mamabashing... dat komt vast wel in hem op als hij met het grote heddaplan geconfronteert wordtquote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft. Beter is het als Huub op de hoogte word gebracht van hetgeen hem te wachten staat en hij voorbereid is.
Oh dat zal me niets verbazen van dat kind..., want dat is het gewoon een klein, verwend kindquote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk is het afwachten of amanda wel meewerkt in dat scenario
Ik zie haar er voor aan om de hele discussie naar zich toe te trekken en maar over Rogier door te blijven blaten.
En we hebben gisteren gezien hoe koppig ze is, dus dan krijgt Brian geen poot meer aan de grond
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Off Topic:
Nee je bent geen zeikerd. Ik geef ook nooit antwoord op de "wat is er gebeurd-vragen".
Ik stel ze zelf ook niet, ik doe moeite en lees de COSSEN door, al zijn het er 70.
Al die update-en andere vragen zijn Cos vervuiling en heel vervelend voor juist de mensen die ze na willen lezen.
Gister ging er bijna 1 Cos alleen over computerproblemen, iedereen ging diegene met het probleem helpen, het is goed bedoeld, maar het verkleind de leesbaarheid van een COS enorm.
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:08 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind dat de redactie al had moeten ingrijpen voor eerdere, naar mijn mening, overtredingen van Brian. Ook nu dat hij familieleden/vrienden bij het spel wil betrekken vind ik smakeloos en een overtreding op zich. Je moet echt ergens een streep trekken en die Brainless amoebe moet toch ook een keer weer terug in de echte wereld worden getrokken.
Waar ik eigenlijk meer voor vrees is dat wanneer hij naar buiten komt hij Nena gaat stalken. Hij is ECHT ECHT ECHT ziek in zijn hoofd hoor! Kijk Natasja vind ik gewoon eenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Brian zijn duistere kant nog weleens gezien zal worden in deze rls
Die gaat een keer zodanig flippen dat hij door een paar man in een dwangbuis zal worden afgevoerd
Vraag is alleen wanneer
Getverquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop niet dat ze de streams vanacht heeft gekeken, ze gaf net Brian een 'ruk' hand.
Die Palma is ook niet wat ik er van verwacht had....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef Elounda het volgende:
ugugugughhhh.... en Palma weer op streams...
Zekerquote:
Dat word Bart er weer tussen zetten dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.
Blijkbaar meet dgk redactie met 2 maten.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Hebben we bewijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |