net zoals ze post verwachtte rond 12 januari dat ze toch vooral in huis moest blijven?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef blomst het volgende:
Natasia verwacht ook valentijn kaartjes van stille aanbidders
Da's een grapje zeker????quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een maat van mij vindt Natasia 'geil' en zou haar weleens willen 'nemen'.![]()
Mee eens, Amanda kan Huub helemaal gek maken, dat is gisteren wel gebleken. Het is dat de redactie ingreep, Huub moet volgende keer proberen los te laten wanneer hij zo een inhoudloze discussie met Amanda aangaat.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Sylvia kan Amanda "handelen", Huub niet.
Dat is al iets wat hij aan haar kan overlaten.
Maar goed, het één sluit het ander niet uit. Een driemanschap kan het ook maandenlang volhouden.
Slechte keus voor maten heb jijquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gestuurdquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Daarom moeten er postzakken vol kaarten binnenkomen voor sylvia ... heb er zelf 2 gestuurd.
wat doet die kerel daar?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Deze man heeft ook een saai baantje:
[afbeelding]
jij was weer snellerquote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgt hij ook zijn momentje![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Deze man heeft ook een saai baantje:
[afbeelding]
Ook wikipedia gelezen?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen gebruiken het woord "buikgriep" veel te snel.
Het is gewoon een flinke verkoudheid, of koorts.
Tangoleraarquote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Een schoenendeskundige, ofzo?
Of het is de nieuwe kapper...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Jan Jansen in tha house?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Bij buikgriep hoef je geen last te hebben van verkoudheidquote:Op maandag 12 februari 2007 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen gebruiken het woord "buikgriep" veel te snel.
Het is gewoon een flinke verkoudheid, of koorts.
Helaas zit ik daar nu voor thuisquote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij buikgriep hoef je geen last te hebben van verkoudheid
Jan Jansenquote:
Sylvia is veel verder met de les.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef anno-i-mus het volgende:
Redactie ...... Laat huub meedoen
en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:22 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE .... Houden jullie de kaarten achter voor valentijn en zenden jullie de bulk op de 14e?
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef Kinga het volgende:
Huub valt in slaap.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....![]()
Dan is dit zeker zijn pokerface ?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef schizolientje het volgende:
of Huuub zit lekker rustig te " broeden"
Dat noemen ze een matennaaier!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als het speltechnisch verantwoordt is:quote:Op maandag 12 februari 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Als deze meneer Sylvia laat vallen dan hoop ik dat iedereen hem ook laat vallen
[afbeelding]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.quote:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.
True. Maar er zijn grenzen!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Elounda het volgende:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |