en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:22 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE .... Houden jullie de kaarten achter voor valentijn en zenden jullie de bulk op de 14e?
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef Kinga het volgende:
Huub valt in slaap.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....![]()
Dan is dit zeker zijn pokerface ?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef schizolientje het volgende:
of Huuub zit lekker rustig te " broeden"
Dat noemen ze een matennaaier!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een maat van mij vindt Natasia 'geil' en zou haar weleens willen 'nemen'.![]()
Als het speltechnisch verantwoordt is:quote:Op maandag 12 februari 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Als deze meneer Sylvia laat vallen dan hoop ik dat iedereen hem ook laat vallen
[afbeelding]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.quote:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.
True. Maar er zijn grenzen!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Elounda het volgende:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |