Nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
Huub en sylvia hebben ruzie?
Huub stelde een pact aan Bart voor waarin hij aangaf liever met Bart over te blijven dan met Sylvia. Omdat hij met Bart betere televisie denkt te maken wanneer er 2 miljonairs over zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
Huub laat syl vallen? whats going on?
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Nee, geen ruzie.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
kom net thuis..gistere hele dag bijna gemist..dus ff een vraag
Ik lees een paar dingen maar begrijp ze niet echt.
Iemand die me kort op de hoogte wilt brengen?
niet iedereen betaald die borg...:) Als men een bepaalde bewoner graag wil dan hoeven ze die borg niet te betalen..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraag over DGK, qua spelregels;
Iedereen betaalt 10.000 euro borg.
Het is de bedoeling dat de deelnemers vanzelf uit het huis stappen wanneer ze het allemaal niet meer aankunnen of heimwee hebben of iets, zodat er uiteindelijk één iemand overblijft.
Waarom verlies je je borg als je vrijwillig opstapt? Dat snap ik niet helemaal want dat is toch juist jhet spel?
En alleen met (unaniem) eruit stemmen krijg je je borg terug.. terwijl dat stemmen toch eigenlijk niet echt bij DGK hoort, vind ik. Meer bij BB ofzo.
En alleen in het eerste jaar kan je worden vernagen door iemand nieuw, bij het verlaten van de villa?
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.
GNA GNA GNAquote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef Elounda het volgende:
Dat lachje van die Amanda... mute
Kan er niet tegen.
Dat borg verhaal geldt voor 1 jaar daarna krijgen ze het gewoon mee als ze vertrekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
kom net thuis..gistere hele dag bijna gemist..dus ff een vraag
Ik lees een paar dingen maar begrijp ze niet echt.
Iemand die me kort op de hoogte wilt brengen?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain... Sexy... mag ik kotszakje...
Het zit je toch niet hoog hoop ik?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich al tamelijk bizar, dat je op zoiets kan vallen.
Maar zelfs je maat zal toch wel afknappen, zodra Natasia die tent van d'r reet afstroopt en er een ingekoekt remspoor ter grootte van een boerengreppel zichtbaar wordt.![]()
GNA GNA GNA:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
GNA GNA GNA![]()
Ik ook niet, verschrikkelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |