Dat word Bart er weer tussen zetten dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.
Blijkbaar meet dgk redactie met 2 maten.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Hebben we bewijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Omdat het op tv komt, heet het een 'BARTer'quote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huppa, een loopbaantraject. Quanta kosta?
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Zegt bart dat als reactie op brian of gewoon zo maar?
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de redactie van DGK Bwian in de gaten houd.
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
Tijdens het ophalen van de koffer, liep hij erg nerotisch te lachen.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
En daarvoor ook potentieel is om de 1e realitymoord te plegen.
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
Tenzij, de DGK echte tv geschiedenis wil maken.
DGK_Redactie, graag uw reactie.
Hoe kóm je erop!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft.
he getver, ik wil niet weten wat ie daar aan het doen isquote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
[..]
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.
Als ik het goed begrijp heeft Brian dus niet een handdoek over de douche deur of de camera gedaan, maar over een spiegel. Dat dat dus geen direct behindering was tussen hem en de camera, maar een indirecte
Nee, ik herken teveel trekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGKquote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Nee, ik herken teveel trekken
Tenzij hij goed op de hoogte is van de psychologie.
Brian is gewoon een stiekeme slikheks.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Die bek ook lol
Dankzij FOK (Peter6000) een foto waarop hij er nog psychopatischer uitziet.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.
De screencap hierboven geplaatst door BwennieBren is overigens vanuit een andere ruimte, toen was hij al verplaatst richting wc. Het bewuste moment gebeurde toen hij in de douchecabine aan het rukken was.
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGK
Sorry, maar ik kan hier geen Munchhausen in zien, is toch duidelijk een andere psychische stoornis.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Dan hoort Brian die ook te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...
Okej, fair enoughquote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....
Wat mij betreft helemaal nooit nie!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Iddquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!
*gaat er voor zitten*quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
thank godquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en of andere taart.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef pullup het volgende:
een beetje miljonair bakt toch zijn taarten niet zelfWie heeft dit verzonnen ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Ohw, dus er is al een geweest, dan zal ik dat wel gemist/overheen gelezen hebben..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Ja, die is goed ja....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
Denk trouwens dat we dat over tien jaar ook van DGK zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.quote:
Wat zijn dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.![]()
nee, het is mij niet opgevallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
hij bedoelt barbituratenquote:
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
Brian mag van mij vuilniszakken over camera's, spiegels of ramen plakken als hij bezig is. Dit dient een bevel te worden ipv een waarschuwing.
Ik moet er niet aan denken dat ik onschuldig als ik ben de streams aanzet en midden in zijn sessie te belanden.
Ow, okej, straks ff googlelen eropquote:
Sorry, het zijn barbituren,quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraatquote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, okej, straks ff googlelen erop
Ik dacht dat het onder benzodiazepinen viel, maargoed ben geen medicusquote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Sorry, het zijn barbituren,
daaronder vallen: ibrium, Diazepam (valium), oxazepam etc.
Lief, dankjequote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraat
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?![]()
Ik ben dan ook gen kenner en ook nog blond.
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.htmlquote:Diagnostische criteria voor de narcistische persoonlijkheidsstoornis (DSM-IV)
De patiënt:
vindt zichzelf fantastisch en enorm belangrijk (hij overdrijft zijn prestaties en talenten, verwacht dat men hem erkent als een superieur persoon zonder dat zijn prestaties hier aanleiding toe geven);
is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkt succes, macht, brille, schoonheid, of de ideale liefde;
gelooft dat hij 'speciaal' en uniek is en dat hij slechts begrepen kan worden door andere speciale mensen, bij voorkeur met een hoge status, van wier kring hij eigenlijk ook deel zou moeten uitmaken;
eist excessieve bewondering;
meent over speciale voorrechten te beschikken (heeft bijv. de onredelijke verwachting dat hem een voorkeursbehandeling toekomt of dat men vanzelfsprekend rekening houdt met zijn verwachtingen);
gebruikt zijn medemens om zijn eigen doelen te bereiken;
heeft een tekort aan invoelend vermogen (hij wil de gevoelens en behoeften van anderen niet erkennen en het is hem niet goed mogelijk zich de behoeften van anderen voor te stellen);
is vaak jaloers op anderen of gelooft dat anderen jaloers zijn op hem;
heeft een hooghartige houding en gedraagt zich dienovereenkomstig.
een miskend geniequote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..
Het is trouwens hét (en niet de) munchhausen by proxy syndroom en dat heeft te make nmet aandachtszieke moeders die hun kinderen bewust ziek maken of ze bewust iets aandoen.
Je kunt veel van Brian zeggen maar het is geen aandachtszieke moeder...
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
probleem met Brian is dat er een aantal meisjes zijn, waarschijnlijk ernstig misbruikt of vernederd door mannen die hem geweldig vinden en zijn ego een boost geven..wat ik haat want het is puur uiterlijk bij hem, hij is bedorven aan de binnenkant...ik zou zijn bekkie weleens willen zien als hij erachter komt dat hij massaal word uitgekotst. Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Doosje gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2live het volgende:
en hoe weten jullie dat Brian diazepam gebruikt.
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...
We gotta a matchquote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Nou je het zegt.....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
iemand had van 't weekend de perfecte beschrijving waar die rat aan lijdt, weet alleen niet meer wat de naam was en in welke cos dat staat. Kijken of ik dat nog kan terugvinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...
Ik zelf dacht ook aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis...
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
En dat doet Brian dus fout (aangenomen dat hij diazepam slikt) want zag hem elke avond nog wel met een glaasje whiskey voor het slapen gaan....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Ashrak het volgende:
Gebruik van diazepam in combinatie met alcohol
Gecombineerd gebruik met alcohol wordt afgeraden. Het sedatieve effect kan worden versterkt als het product in combinatie met alcohol wordt gebruikt.
Dat bedoel ik dus wat ik eerder zei, zij gaat het ontgelden als hij eruit komt. Maar goed, ik lees dus dat er hier genoeg mensen zijn die zich hier best wel oprecht druk om maken en niet alleen om hem af te kraken, hoewelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.
Klopt inderdaad, sorry. Te druk geweest met alle leuke dokters denk ik en niet goed gelezen..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.
Hypochondrie is overdreven bangheid voor ziektes, en daarvoor onnodig dokters bezoeken.
Ziektes aanwenden is echt Münchenhausen.
Münchenhausen by Proxy is dat je net doet of je kind ziek is, om zo zelf aandacht te krijgen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef 2live het volgende:
Is DGK niet eigenlijk een medisch experiment......Brian voor en na de behandeling![]()
Knapquote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Elounda het volgende:
En dat ie psychisch niet oke is, dat kun je aan zijn ogen al zien..
Ben trouwens een cake aan 't bakken...zonder hulp en kookboek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |