Dat word Bart er weer tussen zetten dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.
Blijkbaar meet dgk redactie met 2 maten.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Hebben we bewijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Omdat het op tv komt, heet het een 'BARTer'quote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huppa, een loopbaantraject. Quanta kosta?
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Zegt bart dat als reactie op brian of gewoon zo maar?
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de redactie van DGK Bwian in de gaten houd.
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
Tijdens het ophalen van de koffer, liep hij erg nerotisch te lachen.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
En daarvoor ook potentieel is om de 1e realitymoord te plegen.
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
Tenzij, de DGK echte tv geschiedenis wil maken.
DGK_Redactie, graag uw reactie.
Hoe kóm je erop!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft.
he getver, ik wil niet weten wat ie daar aan het doen isquote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
[..]
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.
Als ik het goed begrijp heeft Brian dus niet een handdoek over de douche deur of de camera gedaan, maar over een spiegel. Dat dat dus geen direct behindering was tussen hem en de camera, maar een indirecte
Nee, ik herken teveel trekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGKquote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Nee, ik herken teveel trekken
Tenzij hij goed op de hoogte is van de psychologie.
Brian is gewoon een stiekeme slikheks.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Die bek ook lol
Dankzij FOK (Peter6000) een foto waarop hij er nog psychopatischer uitziet.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.
De screencap hierboven geplaatst door BwennieBren is overigens vanuit een andere ruimte, toen was hij al verplaatst richting wc. Het bewuste moment gebeurde toen hij in de douchecabine aan het rukken was.
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |