een miskend geniequote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..
Het is trouwens hét (en niet de) munchhausen by proxy syndroom en dat heeft te make nmet aandachtszieke moeders die hun kinderen bewust ziek maken of ze bewust iets aandoen.
Je kunt veel van Brian zeggen maar het is geen aandachtszieke moeder...
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
probleem met Brian is dat er een aantal meisjes zijn, waarschijnlijk ernstig misbruikt of vernederd door mannen die hem geweldig vinden en zijn ego een boost geven..wat ik haat want het is puur uiterlijk bij hem, hij is bedorven aan de binnenkant...ik zou zijn bekkie weleens willen zien als hij erachter komt dat hij massaal word uitgekotst. Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Doosje gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2live het volgende:
en hoe weten jullie dat Brian diazepam gebruikt.
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...
We gotta a matchquote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Nou je het zegt.....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
iemand had van 't weekend de perfecte beschrijving waar die rat aan lijdt, weet alleen niet meer wat de naam was en in welke cos dat staat. Kijken of ik dat nog kan terugvinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...
Ik zelf dacht ook aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis...
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
En dat doet Brian dus fout (aangenomen dat hij diazepam slikt) want zag hem elke avond nog wel met een glaasje whiskey voor het slapen gaan....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Ashrak het volgende:
Gebruik van diazepam in combinatie met alcohol
Gecombineerd gebruik met alcohol wordt afgeraden. Het sedatieve effect kan worden versterkt als het product in combinatie met alcohol wordt gebruikt.
Dat bedoel ik dus wat ik eerder zei, zij gaat het ontgelden als hij eruit komt. Maar goed, ik lees dus dat er hier genoeg mensen zijn die zich hier best wel oprecht druk om maken en niet alleen om hem af te kraken, hoewelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.
Klopt inderdaad, sorry. Te druk geweest met alle leuke dokters denk ik en niet goed gelezen..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.
Hypochondrie is overdreven bangheid voor ziektes, en daarvoor onnodig dokters bezoeken.
Ziektes aanwenden is echt Münchenhausen.
Münchenhausen by Proxy is dat je net doet of je kind ziek is, om zo zelf aandacht te krijgen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef 2live het volgende:
Is DGK niet eigenlijk een medisch experiment......Brian voor en na de behandeling![]()
Knapquote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Elounda het volgende:
En dat ie psychisch niet oke is, dat kun je aan zijn ogen al zien..
Ben trouwens een cake aan 't bakken...zonder hulp en kookboek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |