Sorry, maar ik kan hier geen Munchhausen in zien, is toch duidelijk een andere psychische stoornis.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de redactie van DGK Bwian in de gaten houd.
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
Tijdens het ophalen van de koffer, liep hij erg nerotisch te lachen.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
En daarvoor ook potentieel is om de 1e realitymoord te plegen.
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
Tenzij, de DGK echte tv geschiedenis wil maken.
DGK_Redactie, graag uw reactie.
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Dan hoort Brian die ook te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...
Okej, fair enoughquote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....
Wat mij betreft helemaal nooit nie!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Iddquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!
*gaat er voor zitten*quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
thank godquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en of andere taart.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef pullup het volgende:
een beetje miljonair bakt toch zijn taarten niet zelfWie heeft dit verzonnen ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |