Ohw, dus er is al een geweest, dan zal ik dat wel gemist/overheen gelezen hebben..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Ja, die is goed ja....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
Denk trouwens dat we dat over tien jaar ook van DGK zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.quote:
Wat zijn dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.![]()
nee, het is mij niet opgevallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
hij bedoelt barbituratenquote:
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
Brian mag van mij vuilniszakken over camera's, spiegels of ramen plakken als hij bezig is. Dit dient een bevel te worden ipv een waarschuwing.
Ik moet er niet aan denken dat ik onschuldig als ik ben de streams aanzet en midden in zijn sessie te belanden.
Ow, okej, straks ff googlelen eropquote:
Sorry, het zijn barbituren,quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraatquote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, okej, straks ff googlelen erop
Ik dacht dat het onder benzodiazepinen viel, maargoed ben geen medicusquote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Sorry, het zijn barbituren,
daaronder vallen: ibrium, Diazepam (valium), oxazepam etc.
Lief, dankjequote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraat
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de redactie van DGK Bwian in de gaten houd.
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
Tijdens het ophalen van de koffer, liep hij erg nerotisch te lachen.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
En daarvoor ook potentieel is om de 1e realitymoord te plegen.
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
Tenzij, de DGK echte tv geschiedenis wil maken.
DGK_Redactie, graag uw reactie.
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?![]()
Ik ben dan ook gen kenner en ook nog blond.
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.htmlquote:Diagnostische criteria voor de narcistische persoonlijkheidsstoornis (DSM-IV)
De patiënt:
vindt zichzelf fantastisch en enorm belangrijk (hij overdrijft zijn prestaties en talenten, verwacht dat men hem erkent als een superieur persoon zonder dat zijn prestaties hier aanleiding toe geven);
is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkt succes, macht, brille, schoonheid, of de ideale liefde;
gelooft dat hij 'speciaal' en uniek is en dat hij slechts begrepen kan worden door andere speciale mensen, bij voorkeur met een hoge status, van wier kring hij eigenlijk ook deel zou moeten uitmaken;
eist excessieve bewondering;
meent over speciale voorrechten te beschikken (heeft bijv. de onredelijke verwachting dat hem een voorkeursbehandeling toekomt of dat men vanzelfsprekend rekening houdt met zijn verwachtingen);
gebruikt zijn medemens om zijn eigen doelen te bereiken;
heeft een tekort aan invoelend vermogen (hij wil de gevoelens en behoeften van anderen niet erkennen en het is hem niet goed mogelijk zich de behoeften van anderen voor te stellen);
is vaak jaloers op anderen of gelooft dat anderen jaloers zijn op hem;
heeft een hooghartige houding en gedraagt zich dienovereenkomstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |