quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembad![]()
Je kan niet ontkennen dat Huub een groot aandeel heeft in deze opleving.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Nou, ik vind Brian de grootste lul eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:10 schreef Missy_1974 het volgende:
ohjee formaat lul, dan wint huub op zeker
Naar bed perhaps?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
WTF is Natasia aant doen?
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."quote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Jij bent dus gewoon camerageil"
Amanda: "Nee, ik ben seks geil"
huub: "Wil je nog wat drinken"
Ze heeft iets laten vallenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Brian zijn kwakje opruimenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ga er maar niet vanuit dat ze m snaptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig.. Wat een clicka zijn jullie, zeg!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BB2. Woont samen met Martin uit BB.
Bongetje, heb je geen 4 streams/quote:
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig..
Neequote:
Ze zegt toch ook, was toch gay. Niets zo veranderlijk als een mens. Moment bepaalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonen![]()
Ze krijgt geen aandacht van de groep dus dan maar naar een andere kamer dan weet je zeker dat de camera van jou isquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Dat viswijf is helemaal de weg kwijt.
Ze laat gewoon iets uit de koelkast flikkeren.
Prachtig.
was Bartquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Ah... Natasia laat dingen uit haar handen vallen..... was het gisteren ook Natasia die een flesje tomatensmurrie kapot liet vallen??
You shake my nerves and you rattle my brain
Too much Huub drives Natasia insane
You broke my will, oh what a thrill
Goodness gracious great balls of fire
Wees blij dat ze haar borsten in bedwang heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef Gigageil het volgende:
Er hangt een vetschort op je knieën , Nasty....![]()
jaquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Damn, ik heb het hele weekend niet gekeken (zaterdag 10 minuutjes) maar wat is de situatie veranderd. Huub niet meer als underdog maar als alpha male....
Is het nog steeds leuk? (serieuze vraag, ga morgen wel even cossen lezen)
Hieruit proef ik dat jullie het daar niet mee eens zijn? Nou, zonder Huub is een gesprek als dit zo goed als onmogelijk. Bart heeft ook volgens mij nog niet eerder zoveel lol gehad. Natasia wordt heerlijk afgebluft.... Amanda begint te blozen en zelfs Brian ligt in een deuk. En dat komt niet allemaal door Huub? Natasia fan?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Proost!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef Danny het volgende:
laatste biertje gaat open en dan is het hier ook weer bedtijd
Ik schreef toch: "dacht ik iig"!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonen![]()
vette ruzie met Natasia (rond 20 uur)quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
Volgens mij moeten ze nu bepalen wie ze gaan uitnodigen voor Valentijnsdag...
Maar verder nog bijzonderheden....
Vertel...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
vette ruzie met Natasia (rond 20 uur)
Ik kan je het stukje van de dgk site over de "ruzie"van Huub en Natas wel aanbevelen 21.25 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Geen nieuwe bewoners Day, je werd gemist.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
* Day zwaait even naar alle COS-sers
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
ahhquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
Beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Nee tenzij je alle persoonlijkheden van Natasia meetelt. Ze heeft een nieuwe persoonlijkheid. Een heel erg onzeker meisje dat geen raad met zichzelf en haar "zogenaamde" vriendjes weet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Zwaait terug en nee geen nieuwe bewoners. Beterschapquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
jep, en nee zit aan de frisquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Had Huub nou een alcohol verbod voor 2 wkn? (zit toch aan t bier?!)
Fernandezquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Meer zijn er toch ook niet nodig?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
dat is geen bierquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Je merkt echt dat ze er totaal niets van begrijpt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Huub bijna jankend is weggelopen na een discussie met haar![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Huub bijna jankend is weggelopen na een discussie met haar![]()
Dat is Fernandez (Groen, er is ook paars). Erg lekker, geen alcoholquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
ow .. verkeerd gezien .. dacht dat ie aan een Freddy zat ;-) ..quote:
Was hem al aan het bekijken....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
in de COS lezen is ook leuk
Op mij komt ze zelfs dommer over dan Natasia.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Sporti het volgende:
Die Amanda lijkt echt wel op Natasia met haar domme manier van praten
Geen laptopje? Ik zocht je al vrijdagnacht.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Komisch en in en intriest.....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je merkt echt dat ze er totaal niets van begrijpt.![]()
10 cm heeft ie al cadeau gekregen in zijn broekquote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Later als ik groot ben wil ik net zo worden als Bart"
Bart: "Dan moet je nog wel even 40 cm groeien"
Zou zo maar kunnen dat ie uit wanhoop huilend weg is gelopen. Dat domme gelul van Amanda is nogal een downer.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat ze weet wat IQ betekentquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Hihi Amandel denkt dat Huub het iq van een mier heeft.
Dan heeft zij het iq van een huisstofmijt
dat is wel waarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Hai Day, beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
beterschap !quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
nu nog een kameraadje strikkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef blomst het volgende:
Natasja in haar speel pakje.
[afbeelding]
Ja hoor. Of bij toko's.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
Dat "Fernandez" kan je dat gewoon bij bijv. de AH krijgen? Ik wist niet eens dat het bestond namelijk
Op zich heeft de DGK_redactie wel een punt. Huub is prima gozer, maar de Huub verering hier op Fok begint een beetje abnormale vormen aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hieruit proef ik dat jullie het daar niet mee eens zijn? Nou, zonder Huub is een gesprek als dit zo goed als onmogelijk. Bart heeft ook volgens mij nog niet eerder zoveel lol gehad. Natasia wordt heerlijk afgebluft.... Amanda begint te blozen en zelfs Brian ligt in een deuk. En dat komt niet allemaal door Huub? Natasia fan?
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hij is wel afremquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Jullie zeiden gewoon 20x hetzelfde in de discussie"
Huub: "Ik wilde ze gewoon 20 shots geven zodat ze kunnen kiezen"
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestoptquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestopt![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Miraaa het volgende:
Er staat een rose kamerolifantje in de woonkamer![]()
Hebben ze het filmpje toch niet vaak en langzaam genoeg voor haar afgespeeld, of zou ze het gewoon weer vergeten zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Amandahoudt vol dat Huun Nathanael bij de keel heeft gegrepen.
dat filmpje is haar, vreemd genoeg, nog niet getoond.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze het filmpje toch niet vaak en langzaam genoeg voor haar afgespeeld, of zou ze het gewoon weer vergeten zijn?
Ik voel me nu dankzij haar, ondanks mijn gemiddelde iq, erg intelligent.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
wat een ongelooflijk dom mokkel
Maar hij brengt wel leven in de tent. En dat is mooi.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Op zich heeft de DGK_redactie wel een punt. Huub is prima gozer, maar de Huub verering hier op Fok begint een beetje abnormale vormen aan te nemen.
ah, zo - dan is werkelijk heeel erg domquote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
Dus Amanda WILDE de beelden niet terug zien.
Ze kon ze zien, maar wilde het niet
Ze zit er idd naast... maar dan figuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zat er nnaaaahaaaast........... aldus Amanda
quote:
Ja, eigenlijk speelt ze dit geniaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef LaZZ het volgende:
Die Amanda is slimmer dan je denkt. Ze loopt die gasten gewoon te fokken. Ze gek te maken met d'r domheid. Ze houdt zich dom voor.
Geloof je dit zelf ????quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef LaZZ het volgende:
Die Amanda is slimmer dan je denkt. Ze loopt die gasten gewoon te fokken. Ze gek te maken met d'r domheid. Ze houdt zich dom voor.
en volkomen TERECHT, jammer dat Huub het erbij laat zittenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik was nu echt helemaal WOEST geworden als ik Huub was. Echt waar.
Tuurlijk dat is ook zo. Maar als je sommige hier hoort is het inderdaad alsof God in eigen persoon de villa heeft betreden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar hij brengt wel leven in de tent. En dat is mooi.
Ze zat er idd naast... ze zat er naast met haar stelligheid dat Huub fout zat.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zat er nnaaaahaaaast........... aldus Amanda
ik ook !quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaar mijn antwoordtquote:
In haar brein, daarom fronst ze zo. Denk denk denkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestopt![]()
Moet je wel ff met "achter" regelen dat dat in het script komt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
MAAK HAAR AF !!!!!!!!!!
Oeh...... das wel heel ergquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Borga het volgende:
Ik had nooit geloofd dat ik dit eens zou zeggen; '' ik hoor liever Breenless praten dan Amanda''
Ik verbaas mijzelf
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
hoe herken je een knalgetuige
1: weet je hoe je sla moet snijden: Nee
2: weet je hoe je een tomaat moet snijden: Nee
3: weet je hoe je uienringen moet snijden: Nee
Neeopzouten dan maar !!
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda onderbreekt Bart voor de 5e keer.
Alleen het "lekker puh" ontbreekt nog.
kun je je nu voorstellen dat Huub bijna jankend afdroop de vorige discussie over "jij bent hypocriet"?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
MAAK HAAR AF !!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef raggende_annie het volgende:
het schijnt dat ze ernaast zat en het gezien heeft
Het is meer een "in het land der blinden" situatiequote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef _Boo_ het volgende:
Tuurlijk dat is ook zo. Maar als je sommige hier hoort is het inderdaad alsof God in eigen persoon de villa heeft betreden.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind het een beetje een zielige vertoning dat zowel Huub als Bart Natasia en Amanda constant af proberen te troeven door "moeilijke" woorden te gebruiken en grammatica fouten te verbeteren. Ze kunnen toch wel beter dan dat
ik zou toch bijna zweren dat diegene, wie het ook was, het gezien moet hebbenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef raggende_annie het volgende:
ik dacht al toen ik dat filpje nog s terugkeek;
wie zit er daar nou toch naast nl?
Dat was idd precies hetzelfde! "ja maar jij bent hypocriet! Nee maar jij bent hypocriet"...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
kun je je nu voorstellen dat Huub bijna jankend afdroop de vorige discussie over "jij bent hypocriet"?
Ik denk dat dat echt waar is... Triest gewoon...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs de beelden zouden Amanda niet kunnen overtuigen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef My_ het volgende:
Het is echt gewoon 1.59m sex en geen inhoud!!
![]()
Door andere mensen heen lullen, dingen herhalen. Die kutstem die overal bovenuit schettert dat je dat eigenlijk niet kan negeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap iets niet ?
Wat maakt dat A-Del ze aan het praten krijgt ? Niet wint qua discussie, maar zich staande houdt ? IK snap dit niet. Ze is zoooooooooooooooooo dom ???? Wat doet ze ?
quote:
Moordneigingen niet, maar ik heb wel zin om ff lekker fysiek geweld te gebruiken...........quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Krijg moordneigingen van dat kind![]()
Sylvia is trouwens echt de enige die weet wanneer iets niet de moeite is. De rest moet constant een ander van zijn of haar gelijk overtuigen (onder het mom van een "discussie"), daar zijn ze ook duidelijk op geselecteerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat was idd precies hetzelfde! "ja maar jij bent hypocriet! Nee maar jij bent hypocriet"...Niet wistend wat het betekent.
![]()
Huub: "Te vermoeiend voor woorden...Ze is erg heel dom"
Sylvia: "weet je waarom ik de vaat aan het opruimen ben!"![]()
Klinkt verdacht veel als iemand anders in het huis...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Door andere mensen heen lullen, dingen herhalen. Die kutstem die overal bovenuit schettert dat je dat eigenlijk niet kan negeren.
En ze is overtuigd van haar eigen gelijk en ze wijkt niet van haar standpunt af.
Datgene wat ze wilde zien.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij heeft Amanda iets gezien. Wat denken jullie?
en vergeet niet dat ze ernaast zatquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het is jammer ze is te eerlijk want ze heeft het gezien.
Na vanavond heeft Rogier nog 1 optie Verhuizenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerder vanavond gunde ik haar rogier...
Zucht.![]()
dat het een stomme eigenwijze kut is .....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef LaZZ het volgende:
volledige ontkenning van jou als persoon en de dingen die je zegtquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap iets niet ?
Wat maakt dat A-Del ze aan het praten krijgt ? Niet wint qua discussie, maar zich staande houdt ? IK snap dit niet. Ze is zoooooooooooooooooo dom ???? Wat doet ze ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef raggende_annie het volgende:
"I see dead people" is de volgende stelling waar amanda voor de volle 2000% achter gaat staan
mag het ff !! je zal zoneen maar eens tegen komen in je leven in iets waar je geen schuld aan hebt ! en zon knalgetuige ruineert door haar "ik heb het gezien "je hele leven" ....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub slaat nu wel wat door hoor.
Maar goed, zijn band met Bart wordt er wel beter op.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef blomst het volgende:
Ze zat er naast daar heeft ze gelijk in
Ja dat klopt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef noa84 het volgende:
[..]
Klinkt verdacht veel als iemand anders in het huis...
Ik begin toch te geloven dat ze iets heeft gezien.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef LaZZ het volgende:
juistem !!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
Door dit soort mafketels gaan mensen de gevangenis in. Omdat het...mafketels zijn!
Die mafkes hebben 1 voordeel. Ze zijn het over enige tijd weer kwijt. Dan mag de veroordeelde weer naar huis.
Die zijn ECHT gek!
DGK grijp nu echt even in! Dit is schadelijk!
Bram Moskovitch kan hier toch wel wat mee?
denk dat ze dat de afgelopen 2 maanden ook vaak tegen haar paypal heeft moeten roepen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Nasp het volgende:
Niet gek dat Rogier het uit heeft gemaakt.Die schaamt zich helemaal kapot.
geen nut, want ze ontkent nog steeds dat er camera's zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef snetje het volgende:
oke redactie !! als ze de beelden mag zien ..... mag dat dan flink in slow motion !!! met pijltjes erbij graag !!!! anders begrijpt ze het nog niet !!!!!!!!!
jemig wat een dooooooooooosssssssssss !!!!![]()
Ik snap je bijna, ik voel wat je bedoelt. Het raakt me omdat het zo pijnlijk is en ik het zo moeilijk vind om dat te snappen. Je raakt echt een punt. Knap dat je dan kan weglopen lijkt me.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
volledige ontkenning van jou als persoon en de dingen die je zegt
Ze wil je niet begrijpen, ze wil niet met je meevoelen. Wat jij voelt en denkt wordt afgewezen.
Ergo, jij als persoon wordt afgewezen.
Dat is het meest pijnlijke.
Daar moet je bovenstaan, weglopen en negeren.
Jij bent er ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maanden lang heb ik DGK gezien. Maar DGK bestaat niet . Het is er niet. Niet op Tien en nergens niet. Fok betstaat ook niet. Fok is geen forum. ik heb het niet gezien dus het bestaat niet,. Ik heb het toch gezien dat het niet bestaat.
geheel tegen mij principes zit ik nu 200 gram chocola naar binnen te werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet echt even afreageren ofzo..
Bij mij roept dit (in tegenstelling tot Natasia) lachlust op.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet echt even afreageren ofzo..
Ooggetuigen zijn de gevaarlijkste getuigen die er zijn.......quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Borga het volgende:
Amanda is het levende bewijs dat de doodstraf invoeren echt levensgevaarlijk is..
Dan nog, voor de tijd Brian erbij en die andere 2 slaaibekken wegquote:
http://dgk.servehttp.comquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef kooy-hie het volgende:
Ik krijg geen verbinding met 4-streams, ook niet zoals in de Streams-topic van dit forum.
Heeft iemand een link naar de werkende streams?
Emigreren met Wilgo en de kindjes?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Na vanavond heeft Rogier nog 1 optie Verhuizen
very miljonairie hequote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Grappig dat ze Lidl appelsap drinken! Heb ik ook thuis. Heel chic!![]()
*proest*quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Amanda zegt dat ze betere ogen heeft dan een normaal mens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |