quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembad![]()
Je kan niet ontkennen dat Huub een groot aandeel heeft in deze opleving.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Nou, ik vind Brian de grootste lul eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:10 schreef Missy_1974 het volgende:
ohjee formaat lul, dan wint huub op zeker
Naar bed perhaps?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
WTF is Natasia aant doen?
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."quote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Jij bent dus gewoon camerageil"
Amanda: "Nee, ik ben seks geil"
huub: "Wil je nog wat drinken"
Ze heeft iets laten vallenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Brian zijn kwakje opruimenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ga er maar niet vanuit dat ze m snaptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig.. Wat een clicka zijn jullie, zeg!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BB2. Woont samen met Martin uit BB.
Bongetje, heb je geen 4 streams/quote:
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig..
Neequote:
Ze zegt toch ook, was toch gay. Niets zo veranderlijk als een mens. Moment bepaalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonen![]()
Ze krijgt geen aandacht van de groep dus dan maar naar een andere kamer dan weet je zeker dat de camera van jou isquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Dat viswijf is helemaal de weg kwijt.
Ze laat gewoon iets uit de koelkast flikkeren.
Prachtig.
was Bartquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Ah... Natasia laat dingen uit haar handen vallen..... was het gisteren ook Natasia die een flesje tomatensmurrie kapot liet vallen??
You shake my nerves and you rattle my brain
Too much Huub drives Natasia insane
You broke my will, oh what a thrill
Goodness gracious great balls of fire
Wees blij dat ze haar borsten in bedwang heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef Gigageil het volgende:
Er hangt een vetschort op je knieën , Nasty....![]()
jaquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Damn, ik heb het hele weekend niet gekeken (zaterdag 10 minuutjes) maar wat is de situatie veranderd. Huub niet meer als underdog maar als alpha male....
Is het nog steeds leuk? (serieuze vraag, ga morgen wel even cossen lezen)
Hieruit proef ik dat jullie het daar niet mee eens zijn? Nou, zonder Huub is een gesprek als dit zo goed als onmogelijk. Bart heeft ook volgens mij nog niet eerder zoveel lol gehad. Natasia wordt heerlijk afgebluft.... Amanda begint te blozen en zelfs Brian ligt in een deuk. En dat komt niet allemaal door Huub? Natasia fan?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Proost!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef Danny het volgende:
laatste biertje gaat open en dan is het hier ook weer bedtijd
Ik schreef toch: "dacht ik iig"!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonen![]()
vette ruzie met Natasia (rond 20 uur)quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
Volgens mij moeten ze nu bepalen wie ze gaan uitnodigen voor Valentijnsdag...
Maar verder nog bijzonderheden....
Vertel...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
vette ruzie met Natasia (rond 20 uur)
Ik kan je het stukje van de dgk site over de "ruzie"van Huub en Natas wel aanbevelen 21.25 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Geen nieuwe bewoners Day, je werd gemist.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
* Day zwaait even naar alle COS-sers
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
ahhquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
Beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Nee tenzij je alle persoonlijkheden van Natasia meetelt. Ze heeft een nieuwe persoonlijkheid. Een heel erg onzeker meisje dat geen raad met zichzelf en haar "zogenaamde" vriendjes weet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Zwaait terug en nee geen nieuwe bewoners. Beterschapquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
jep, en nee zit aan de frisquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Had Huub nou een alcohol verbod voor 2 wkn? (zit toch aan t bier?!)
Fernandezquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Meer zijn er toch ook niet nodig?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
dat is geen bierquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Je merkt echt dat ze er totaal niets van begrijpt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Huub bijna jankend is weggelopen na een discussie met haar![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Huub bijna jankend is weggelopen na een discussie met haar![]()
Dat is Fernandez (Groen, er is ook paars). Erg lekker, geen alcoholquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
ow .. verkeerd gezien .. dacht dat ie aan een Freddy zat ;-) ..quote:
Was hem al aan het bekijken....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
in de COS lezen is ook leuk
Op mij komt ze zelfs dommer over dan Natasia.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Sporti het volgende:
Die Amanda lijkt echt wel op Natasia met haar domme manier van praten
Geen laptopje? Ik zocht je al vrijdagnacht.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Komisch en in en intriest.....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je merkt echt dat ze er totaal niets van begrijpt.![]()
10 cm heeft ie al cadeau gekregen in zijn broekquote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Later als ik groot ben wil ik net zo worden als Bart"
Bart: "Dan moet je nog wel even 40 cm groeien"
Zou zo maar kunnen dat ie uit wanhoop huilend weg is gelopen. Dat domme gelul van Amanda is nogal een downer.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat ze weet wat IQ betekentquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Hihi Amandel denkt dat Huub het iq van een mier heeft.
Dan heeft zij het iq van een huisstofmijt
dat is wel waarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Hai Day, beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
beterschap !quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |