quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembad![]()
Je kan niet ontkennen dat Huub een groot aandeel heeft in deze opleving.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Nou, ik vind Brian de grootste lul eigenlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:10 schreef Missy_1974 het volgende:
ohjee formaat lul, dan wint huub op zeker
Naar bed perhaps?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
WTF is Natasia aant doen?
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."quote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Jij bent dus gewoon camerageil"
Amanda: "Nee, ik ben seks geil"
huub: "Wil je nog wat drinken"
Ze heeft iets laten vallenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Brian zijn kwakje opruimenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ga er maar niet vanuit dat ze m snaptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
Snapte ze 'm, of zei ze gewoon "ja lekker."
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig.. Wat een clicka zijn jullie, zeg!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BB2. Woont samen met Martin uit BB.
Bongetje, heb je geen 4 streams/quote:
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh! Die was toch gay...Dacht ik iig..
Neequote:
Ze zegt toch ook, was toch gay. Niets zo veranderlijk als een mens. Moment bepaalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als ze met hem is gaan samenwonen![]()
Ze krijgt geen aandacht van de groep dus dan maar naar een andere kamer dan weet je zeker dat de camera van jou isquote:Op zondag 11 februari 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Dat viswijf is helemaal de weg kwijt.
Ze laat gewoon iets uit de koelkast flikkeren.
Prachtig.
was Bartquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Ah... Natasia laat dingen uit haar handen vallen..... was het gisteren ook Natasia die een flesje tomatensmurrie kapot liet vallen??
You shake my nerves and you rattle my brain
Too much Huub drives Natasia insane
You broke my will, oh what a thrill
Goodness gracious great balls of fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |