Ze blijft me verbazenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeetje, had ik nooit van haar verwacht![]()
Gaat ie zeker weer koffers in de bosjes gooien.quote:
Ze schaart ze in ieder geval onder familie, dat is al heel wat.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeetje, had ik nooit van haar verwacht![]()
ik heb ook geen problemen ook niet als het erg druk is ...maar ik ga het voor de zekerheid maar wel ff afkloppenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef Cinply-the-best het volgende:
Ik lees best vaak dat bij mensen de streams haperen of wegvallen! Ik heb daar nooit last van.......Ook afgelopen vrijdagavond niet!
Dus dacht ik laat ik hier het linkje eens plaatsen;
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Voor wie het proberen wil.......
Omdat er een aansteker zoek is. . .quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Waar komt dit nou opeens vandaan?
Boeiuh, het is leuk!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Staat in het script.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Oh, dat verklaart allesquote:Op zondag 11 februari 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er een aansteker zoek is. . .
jullie wisten dit al?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ogenblik geduld en dan gaan we weer vol aan de bak![]()
Sinds dien zit de stop erinquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef pullup het volgende:
En Amandoos weet niet wat norit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |