Ze blijft me verbazenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeetje, had ik nooit van haar verwacht![]()
Gaat ie zeker weer koffers in de bosjes gooien.quote:
Ze schaart ze in ieder geval onder familie, dat is al heel wat.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeetje, had ik nooit van haar verwacht![]()
ik heb ook geen problemen ook niet als het erg druk is ...maar ik ga het voor de zekerheid maar wel ff afkloppenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef Cinply-the-best het volgende:
Ik lees best vaak dat bij mensen de streams haperen of wegvallen! Ik heb daar nooit last van.......Ook afgelopen vrijdagavond niet!
Dus dacht ik laat ik hier het linkje eens plaatsen;
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Voor wie het proberen wil.......
Omdat er een aansteker zoek is. . .quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Waar komt dit nou opeens vandaan?
Boeiuh, het is leuk!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Staat in het script.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
Oh, dat verklaart allesquote:Op zondag 11 februari 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er een aansteker zoek is. . .
jullie wisten dit al?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ogenblik geduld en dan gaan we weer vol aan de bak![]()
Sinds dien zit de stop erinquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef pullup het volgende:
En Amandoos weet niet wat norit is
hmmm, wel toevallig ja.....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Missy_1974 het volgende:
beetje gescript ? toevallig natas en huub achter geweest en boem er is een leuke discussie
naja even leuk tussendoor, maar kom op met eric?
Laat ons nou in de waanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub draait script 73.06A - het spel met Natasia is begonnen !
Dit is het dus, in opdracht van de snackbar. ze zijn net allebei naar achter geweest. Maar het is toch leuk.quote:
Ze moesten toch om kwart voor negen klaarzitten?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
als er zo niets anders bijzonders komt dan is het wel duidelijk
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef ruby het volgende:
Maar hoe begon deze "ruzie"? Was dat n.a.v. iets of kwam het heel spontaan?
Oké, thanks.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook alEr was een aansteker zoek. Waarop Huub zei, Natasia heb jij m. Waarop Natasia zei, IK??? sinds wanneer rooook ik?? Waarop Huub zei: af en toe komt er wat stoom uit je oren en toen had je de poppen aan het dansen.
Jammer dat ze niet luistert.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef ruby het volgende:
Wel fijn dat Huub dit allemaal zegt tegen Natasia. Het werd eens tijd dat iemand dat zei.
haha iddquote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef Miraaa het volgende:
Je bent een grammafoonplaat, Je bent een grammafoonplaat,Je bent een grammafoonplaat,Je bent een grammafoonplaat.............Kom met iets nieuws, Kom met iets nieuws,Kom met iets nieuws,Kom met iets nieuws![]()
of zo doofquote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef Marrije het volgende:
Natasia die Huub vertelt dat ie een grammafoonplaat is![]()
Zij is zooooo blind!
Nee met Huub wel dan. Natasia speelt op de persoon en Huub zegt vervolgens "jij hebt gewoon een verrot karakter"quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef Miraaa het volgende:
Met natasia kan je echt niet discuseren......Huub geef het op !!!.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |