Vertel...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
vette ruzie met Natasia (rond 20 uur)
Ik kan je het stukje van de dgk site over de "ruzie"van Huub en Natas wel aanbevelen 21.25 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
Volgens mij moeten ze nu bepalen wie ze gaan uitnodigen voor Valentijnsdag...
Maar verder nog bijzonderheden....
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het heel irritant is....maar is er vandaag nog wat boeiends gebeurd...
Volgens mij moeten ze nu bepalen wie ze gaan uitnodigen voor Valentijnsdag...
Maar verder nog bijzonderheden....
Geen nieuwe bewoners Day, je werd gemist.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
* Day zwaait even naar alle COS-sers
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
ahhquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Streams niet gevolgd de laatste dagen, lig ziek op bed. Behalve Huub geen nieuwe bewoners?
Beterschap!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Nee tenzij je alle persoonlijkheden van Natasia meetelt. Ze heeft een nieuwe persoonlijkheid. Een heel erg onzeker meisje dat geen raad met zichzelf en haar "zogenaamde" vriendjes weet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Zwaait terug en nee geen nieuwe bewoners. Beterschapquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
jep, en nee zit aan de frisquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Had Huub nou een alcohol verbod voor 2 wkn? (zit toch aan t bier?!)
Fernandezquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Meer zijn er toch ook niet nodig?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
dat is geen bierquote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef artyflarty het volgende:
Je merkt echt dat ze er totaal niets van begrijpt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda denkt dat Huub bijna jankend is weggelopen na een discussie met haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |