quote:
Moordneigingen niet, maar ik heb wel zin om ff lekker fysiek geweld te gebruiken...........quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Krijg moordneigingen van dat kind![]()
Sylvia is trouwens echt de enige die weet wanneer iets niet de moeite is. De rest moet constant een ander van zijn of haar gelijk overtuigen (onder het mom van een "discussie"), daar zijn ze ook duidelijk op geselecteerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat was idd precies hetzelfde! "ja maar jij bent hypocriet! Nee maar jij bent hypocriet"...Niet wistend wat het betekent.
![]()
Huub: "Te vermoeiend voor woorden...Ze is erg heel dom"
Sylvia: "weet je waarom ik de vaat aan het opruimen ben!"![]()
Klinkt verdacht veel als iemand anders in het huis...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Door andere mensen heen lullen, dingen herhalen. Die kutstem die overal bovenuit schettert dat je dat eigenlijk niet kan negeren.
En ze is overtuigd van haar eigen gelijk en ze wijkt niet van haar standpunt af.
Datgene wat ze wilde zien.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij heeft Amanda iets gezien. Wat denken jullie?
en vergeet niet dat ze ernaast zatquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het is jammer ze is te eerlijk want ze heeft het gezien.
Na vanavond heeft Rogier nog 1 optie Verhuizenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerder vanavond gunde ik haar rogier...
Zucht.![]()
dat het een stomme eigenwijze kut is .....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij heeft Amanda iets gezien. Wat denken jullie?
volledige ontkenning van jou als persoon en de dingen die je zegtquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap iets niet ?
Wat maakt dat A-Del ze aan het praten krijgt ? Niet wint qua discussie, maar zich staande houdt ? IK snap dit niet. Ze is zoooooooooooooooooo dom ???? Wat doet ze ?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef raggende_annie het volgende:
"I see dead people" is de volgende stelling waar amanda voor de volle 2000% achter gaat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |