nu nog een kameraadje strikkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef blomst het volgende:
Natasja in haar speel pakje.
[afbeelding]
Ja hoor. Of bij toko's.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
Dat "Fernandez" kan je dat gewoon bij bijv. de AH krijgen? Ik wist niet eens dat het bestond namelijk
Op zich heeft de DGK_redactie wel een punt. Huub is prima gozer, maar de Huub verering hier op Fok begint een beetje abnormale vormen aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hieruit proef ik dat jullie het daar niet mee eens zijn? Nou, zonder Huub is een gesprek als dit zo goed als onmogelijk. Bart heeft ook volgens mij nog niet eerder zoveel lol gehad. Natasia wordt heerlijk afgebluft.... Amanda begint te blozen en zelfs Brian ligt in een deuk. En dat komt niet allemaal door Huub? Natasia fan?
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hij is wel afremquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Jullie zeiden gewoon 20x hetzelfde in de discussie"
Huub: "Ik wilde ze gewoon 20 shots geven zodat ze kunnen kiezen"
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestoptquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestopt![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Miraaa het volgende:
Er staat een rose kamerolifantje in de woonkamer![]()
Hebben ze het filmpje toch niet vaak en langzaam genoeg voor haar afgespeeld, of zou ze het gewoon weer vergeten zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Amandahoudt vol dat Huun Nathanael bij de keel heeft gegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |