nu nog een kameraadje strikkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef blomst het volgende:
Natasja in haar speel pakje.
[afbeelding]
Ja hoor. Of bij toko's.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
Dat "Fernandez" kan je dat gewoon bij bijv. de AH krijgen? Ik wist niet eens dat het bestond namelijk
Op zich heeft de DGK_redactie wel een punt. Huub is prima gozer, maar de Huub verering hier op Fok begint een beetje abnormale vormen aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hieruit proef ik dat jullie het daar niet mee eens zijn? Nou, zonder Huub is een gesprek als dit zo goed als onmogelijk. Bart heeft ook volgens mij nog niet eerder zoveel lol gehad. Natasia wordt heerlijk afgebluft.... Amanda begint te blozen en zelfs Brian ligt in een deuk. En dat komt niet allemaal door Huub? Natasia fan?
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hij is wel afremquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Jullie zeiden gewoon 20x hetzelfde in de discussie"
Huub: "Ik wilde ze gewoon 20 shots geven zodat ze kunnen kiezen"
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestoptquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestopt![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Miraaa het volgende:
Er staat een rose kamerolifantje in de woonkamer![]()
Hebben ze het filmpje toch niet vaak en langzaam genoeg voor haar afgespeeld, of zou ze het gewoon weer vergeten zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Amandahoudt vol dat Huun Nathanael bij de keel heeft gegrepen.
dat filmpje is haar, vreemd genoeg, nog niet getoond.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze het filmpje toch niet vaak en langzaam genoeg voor haar afgespeeld, of zou ze het gewoon weer vergeten zijn?
Ik voel me nu dankzij haar, ondanks mijn gemiddelde iq, erg intelligent.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
wat een ongelooflijk dom mokkel
Maar hij brengt wel leven in de tent. En dat is mooi.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Op zich heeft de DGK_redactie wel een punt. Huub is prima gozer, maar de Huub verering hier op Fok begint een beetje abnormale vormen aan te nemen.
ah, zo - dan is werkelijk heeel erg domquote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
Dus Amanda WILDE de beelden niet terug zien.
Ze kon ze zien, maar wilde het niet
Ze zit er idd naast... maar dan figuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zat er nnaaaahaaaast........... aldus Amanda
quote:
Ja, eigenlijk speelt ze dit geniaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef LaZZ het volgende:
Die Amanda is slimmer dan je denkt. Ze loopt die gasten gewoon te fokken. Ze gek te maken met d'r domheid. Ze houdt zich dom voor.
Geloof je dit zelf ????quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef LaZZ het volgende:
Die Amanda is slimmer dan je denkt. Ze loopt die gasten gewoon te fokken. Ze gek te maken met d'r domheid. Ze houdt zich dom voor.
en volkomen TERECHT, jammer dat Huub het erbij laat zittenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik was nu echt helemaal WOEST geworden als ik Huub was. Echt waar.
Tuurlijk dat is ook zo. Maar als je sommige hier hoort is het inderdaad alsof God in eigen persoon de villa heeft betreden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar hij brengt wel leven in de tent. En dat is mooi.
Ze zat er idd naast... ze zat er naast met haar stelligheid dat Huub fout zat.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zat er nnaaaahaaaast........... aldus Amanda
ik ook !quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaar mijn antwoordtquote:
In haar brein, daarom fronst ze zo. Denk denk denkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben ze die borstvergrotingen in haar buik gestopt![]()
Moet je wel ff met "achter" regelen dat dat in het script komt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
MAAK HAAR AF !!!!!!!!!!
Oeh...... das wel heel ergquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Borga het volgende:
Ik had nooit geloofd dat ik dit eens zou zeggen; '' ik hoor liever Breenless praten dan Amanda''
Ik verbaas mijzelf
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
hoe herken je een knalgetuige
1: weet je hoe je sla moet snijden: Nee
2: weet je hoe je een tomaat moet snijden: Nee
3: weet je hoe je uienringen moet snijden: Nee
Neeopzouten dan maar !!
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda onderbreekt Bart voor de 5e keer.
Alleen het "lekker puh" ontbreekt nog.
kun je je nu voorstellen dat Huub bijna jankend afdroop de vorige discussie over "jij bent hypocriet"?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
MAAK HAAR AF !!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef raggende_annie het volgende:
het schijnt dat ze ernaast zat en het gezien heeft
Het is meer een "in het land der blinden" situatiequote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef _Boo_ het volgende:
Tuurlijk dat is ook zo. Maar als je sommige hier hoort is het inderdaad alsof God in eigen persoon de villa heeft betreden.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind het een beetje een zielige vertoning dat zowel Huub als Bart Natasia en Amanda constant af proberen te troeven door "moeilijke" woorden te gebruiken en grammatica fouten te verbeteren. Ze kunnen toch wel beter dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |