Ik snap je bijna, ik voel wat je bedoelt. Het raakt me omdat het zo pijnlijk is en ik het zo moeilijk vind om dat te snappen. Je raakt echt een punt. Knap dat je dan kan weglopen lijkt me.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
volledige ontkenning van jou als persoon en de dingen die je zegt
Ze wil je niet begrijpen, ze wil niet met je meevoelen. Wat jij voelt en denkt wordt afgewezen.
Ergo, jij als persoon wordt afgewezen.
Dat is het meest pijnlijke.
Daar moet je bovenstaan, weglopen en negeren.
Jij bent er ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maanden lang heb ik DGK gezien. Maar DGK bestaat niet . Het is er niet. Niet op Tien en nergens niet. Fok betstaat ook niet. Fok is geen forum. ik heb het niet gezien dus het bestaat niet,. Ik heb het toch gezien dat het niet bestaat.
geheel tegen mij principes zit ik nu 200 gram chocola naar binnen te werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet echt even afreageren ofzo..
Bij mij roept dit (in tegenstelling tot Natasia) lachlust op.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet echt even afreageren ofzo..
Ooggetuigen zijn de gevaarlijkste getuigen die er zijn.......quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Borga het volgende:
Amanda is het levende bewijs dat de doodstraf invoeren echt levensgevaarlijk is..
Dan nog, voor de tijd Brian erbij en die andere 2 slaaibekken wegquote:
http://dgk.servehttp.comquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef kooy-hie het volgende:
Ik krijg geen verbinding met 4-streams, ook niet zoals in de Streams-topic van dit forum.
Heeft iemand een link naar de werkende streams?
Emigreren met Wilgo en de kindjes?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Na vanavond heeft Rogier nog 1 optie Verhuizen
very miljonairie hequote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Grappig dat ze Lidl appelsap drinken! Heb ik ook thuis. Heel chic!![]()
*proest*quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Amanda zegt dat ze betere ogen heeft dan een normaal mens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |