Meld hier je aankomende Indie-activiteiten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 @ 16:51 schreef Bafnek het volgende:
"Johnny Borrell dresses like a fookin' sperm."
Ja, tot diezelfde conclusie kwam ik ook pas. Fratelli's, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zat even te filosoferen wat precies nou bands waren die onder het genre Indie vallen, voordat ik dit topic opende. Tot m'n verbazing, stonden Fratellis, Razorlight, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Killers en Bloc Party erbij. Toevallig wel de muziek die in mijn muziekverzameling o.a. zit
Ben ik nou een Indie liefhebber?
Ik vind het een aparte manier van uppertempo rock. Wat definieert Indie nou precies?
En is The Automatic nou ook Indie?
Green day, is/was toch voornamelijk punk, provocerend, politieke boodschap uitend. Indie geen idee moet het nog steeds weten..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, tot diezelfde conclusie kwam ik ook pas. Fratelli's, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand.
Maar Green Day en My Chemical Romance is dan ook wel weer leuk, maar volgens de definitie zeker weer geen indie?
Oftewel "Indie"als in "Independent" en niet commercieel. Tja vind dit wel een hele makkelijke definitiequote:Indie meaning "not major-label"
One of the most common and widely recognized definitions of "indie" is the description of not being connected with a major or corporate recording label (currently one of the "Big Four" recording companies: Warner, Universal, Sony BMG and EMI). This is the definition used by NME's indie music charts in the UK, among others.
Many artists choose to release their music on independent record labels, as they're generally able to retain more creative freedom and control than is usually allowed by major labels to the artists they sign. (Major labels often do not want artists' political, social, or moral ideas and values to conflict with their own for fear that it may reflect negatively on the company and cause public controversy and therefore negatively influence profits.) Independent labels still mainly provide support in the business aspects of music, similar to the way a major label might, though on a much smaller and less demanding scale. The downside of independent labels is the fact they often lack the finances to compete with corporate labels in terms of promotion and initial financial support a major might provide an artist with.
lieverds.. wij hebben niet zo veel met definitiesquote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef lienelien het volgende:
Welkom bij alweer het zesde deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne
Oja, en zullen we het ook niet meer over moshen hebben?![]()
![]()
Meld hier je aankomende Indie-activiteiten!
Nou duizendmaal excuses dat deze noob-discussie gestart is. We zullen het nooooit meer doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
lieverds.. wij hebben niet zo veel met definities
Maar indie kan je nog altijd op 2 manieren bekijken; vanuit de independent labels, maar ook vanuit de muziekstroming, de bands. En over het laatste gaat het hierEn tsjah, dat is toch wel veelal de commercielere kant van de indiemuziek
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou duizendmaal excuses dat deze noob-discussie gestart is. We zullen het nooooit meer doen.
Ondertussen zet ik dan maar weer de Fratelli's aan.
quote:Het kan bijna niet anders of de Monkey-mania van 2006 zet dit jaar net zo hard door. Anderhalve maand voor de verschijning van de nieuwe Arctic Monkeys-plaat Favourite Worst Nightmare (release: 23 april), geeft de band uit Sheffield op zaterdag 10 maart een exclusief concert in de vernieuwde Melkweg Max in Amsterdam.
Behalve de ticketprijs van 25 euro moeten de fans net als bij het concert van The Strokes eind 2005 meer over hebben om de Monkeys in de Melkweg te zien. Zoals de hele nacht voor de deur van de zaal kamperen. Want kaartjes zijn op zaterdag 17 februari vanaf 11 uur alleen aan de kassa van de Melkweg verkrijgbaar, met een maximum van twee tickets per persoon. “De band wil namelijk dat er alleen echte fans naar het concert komen”, zegt Arthur van der Werf van Munich Records.
Voor de release van de nieuwe plaat geeft de band slechts zes concerten in heel Europa. Wie niet naar de Melkweg kan, hoeft niet bang te zijn Alex Turner en co. de rest van het jaar te moeten missen. De festivals Rock am Ring/Rock im Park en Rock Werchter hebben Arctic Monkeys al hoog op de affiche staan. Of Pinkpop de band ook heeft gestrikt, horen we op de persconferentie op woensdag 28 februari.
ha. Ja nou je het zegt...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Skanqua het volgende:
Zie net dat ik in de allereerste OP van I Bet Indie... de Mystery Jets heb genoemd. Zijn die soms overleden? Nooit meer iets van gehoord namelijk...
Je zit er echt mee hè..quote:Ja, het allereerste I Bet Indie...-topic werd geopend door mij. Daarna is het eigen gemaakt door lienelien, MaJo en Lieke_K...
Ik heb niet zo'n zin om de nacht door te brengen op de koude stenen voor de Melkwegquote:
Ohhjah, als MaJo meegaat kom ik wel ff kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Love Mae King het volgende:
3 maart in OT301. Dans Le Rock v.1.5.
MaJo komt zeker mag ik toch aannemen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhjah, als MaJo meegaat kom ik wel ff kijken
Denk het wel, klinkt leuk in ieder gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
MaJo komt zeker mag ik toch aannemen?
MaJo... toch?
...toch?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Love Mae King het volgende:
DLR 24 feb is verplaatst naar 3 maart. Weekje later dus. Maar goed, wat maakt dat uit?
Allemaal nieuwe nummers van de Arctic Monkeys draaien!!!
Iemand ervaring met het terug halen van je geld als je kaarten via internet hebt gehaald? (Gewoon via ticketmaster)quote:LILY ALLEN - AFGELAST!
Helaas is het optreden van Lily Allen afgelast. Lily is zo uitgeput van haar wereldtournee, dat zij en haar management helaas hebben moeten besluiten het geplande optreden van 1 maart te cancellen.
Kaarten kunnen retour naar het voorverkoopadres, waar u uw kaart(en) heeft gekocht.
Onze oprechte excuses voor het ongemak!
Jah best wel, 2e keer al dat ik haar misloop...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ah dat is kutGelukkig heb ik hier geen kaarten voor (voor de verandering
)
Zoveel mis je er niet aan hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Jah best wel, 2e keer al dat ik haar misloop...
Vraag je dat nou serieus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:53 schreef Leonos het volgende:
http://static.flickr.com/51/131662586_8264b15069_o.jpg
Wie is dit?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Leonos het volgende:
Zijn zeker geen kaartjes meer voor the rifles?
Tja we kunnen niet alle bands in de OP zetten hequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
Nog altijd The Long Blondes niet in de OP15 maart weer in Tivoli - De Helling
Nog meer fans?
En morgen natuurlijk naar The Rifles
Ik heb 12 euro betaald aan de kassa van Tivoli. Op http://www.ticketmaster.nl komen ze op ¤15,06quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:31 schreef MaJo het volgende:
The Long Blondes lijkt me wel leuk om heen te gaan. Hoe duur is het?
In dat geval fiets ik deze week wel even bij Tivoli langs denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb 12 euro betaald aan de kassa van Tivoli. Op http://www.ticketmaster.nl komen ze op ¤15,06
stop nou eens met concertkaartjes kopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval fiets ik deze week wel even bij Tivoli langs denk ik
I knowquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
stop nou eens met concertkaartjes kopen![]()
Hmm.. ik heb het album van James gekregen.. 2 keer geluisterd maar oid, vind het niet zo geweldigquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowMaar deze valt wel redelijk in het budget
Och, wel leuk, maar ik vind die stem vervelendquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef gr8w8 het volgende:
CD: Foam - A Small Party with no End
Zeg, wat vinden jullie als ware indiefanaten van FOAM eigenlijk?
quote:
ik heb vandaag de hele dag op bed gelegen met migraine, dus hoop dat het morgen over is maj, anders ga ik nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:00 schreef MaJo het volgende:
Morgenavond Rascal![]()
Kom je nou ook eens Grobbel?
hmm, niet dat ik weet. Behalve in Nijmegenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef Leonos het volgende:
Is er vanavond niet ergens een indie barretje ofzo? Of ergens waar een goed bandje speelt?
Ja hoor, indie barretje en dr is vast wel ergens iets waar een goed bandje speelt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef Leonos het volgende:
Is er vanavond niet ergens een indie barretje ofzo? Of ergens waar een goed bandje speelt?
Een indie dansavond in Club 8, Amsterdam, errug leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:00 schreef Leonos het volgende:
Wat is dat? Ik ga me wss vervelen morgenavond
Ah meisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb vandaag de hele dag op bed gelegen met migraine, dus hoop dat het morgen over is maj, anders ga ik niet![]()
![]()
Tssss, ze zouden zoiets bij wet verplicht moeten maken (een beperkt aantal uitgaansgelegenheden met goeie muziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef lienelien het volgende:
mja, in Nederland anders ook, hoor
ja, gaapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Tssss, ze zouden zoiets bij wet verplicht moeten maken (een beperkt aantal uitgaansgelegenheden met goeie muziek)
Nu we het hier toch over Indie hebben, jullie zien dat precies nogal 'breed'. Wolfmother indie noemen gaat me toch iets te ver hoor, dat is gwn een neo 70's rockband.![]()
We hadden het ook alleenmaar over het concert van Wolfmother, ik heb heul niet gezegd dat je indie zijn, maar goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef lienelien het volgende:
Welkom bij alweer het zesde deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne
Hij wou je vast weg jagen door cd's naar je te gooienquote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef MaJo het volgende:
Rascal was leukIk heb de nieuwe Bloc Party van James gekregen
Hij ging ze het publiek ingooien en gooide er een recht naar mij toe
![]()
Wist je dat mainstream cafe Weber aan de Marnixstraat ook alleen maar goeie muziek draait?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef lienelien het volgende:
mja, in Nederland anders ook, hoor
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:27 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wist je dat mainstream cafe Weber aan de Marnixstraat ook alleen maar goeie muziek draait?
oh, dan kom ik het wel ff opleuken ehh opindie-enquote:Op maandag 19 februari 2007 13:01 schreef Love Mae King het volgende:
Cafe dat dordeweeks ook tot drie uur open is. In het zelfde rijtje in de straat als cafe Lux, en Kamer 401 achter de Melkweg. Maar in Weber hoor je altijd The Cure, Interpol, Kaiser Chiefs, etc..., oude en nieuwe indie. Je kan er niet echt dansen (tsja alles kan natuurlijk) maar slap ouwehoeren in een kroeg is net ff lekkerder met deze muziek (vind ik dan)
Publiek is niet speciaal indie... vandaar dat mainstream...
dance arena in de melkweg is wel te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:58 schreef Goover het volgende:
Zaterdag OK Go, ff kijken of daarna nog wat leuks te doen is
Iemand ideetjes?
Klinkt nog niet echt overtuigendquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
dance arena in de melkweg is wel te doen
hehe. Ja, leuke muziek enzo, maar de keer dat ik er was waren er niet erg veel mensen, en het is nog in de kleine zaal ook. Jammer dat DLR verzet is naar volgende weekquote:
Wanneer begint dat dat? Want OK Go staat ook in de kleine zaal toch? (Ben nog nooit in de Melkweg geweestquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe. Ja, leuke muziek enzo, maar de keer dat ik er was waren er niet erg veel mensen, en het is nog in de kleine zaal ook. Jammer dat DLR verzet is naar volgende week![]()
ohh, is het in de melkweg ja? Ja dat wist ik ook wel. Ohh, nee na een concert is het vast drukker. Moet je even op de website kijken hoe laat het begint, maar ik neem aan dat je er tussendoor niet zal worden uitgeveegd, hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Wanneer begint dat dat? Want OK Go staat ook in de kleine zaal toch? (Ben nog nooit in de Melkweg geweest)
Maar ik neem eigenlijk wel aan dat ze geen dance muziek gaan draaien, want dan veeg ik mijzelf wel de zaal uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, is het in de melkweg ja? Ja dat wist ik ook wel. Ohh, nee na een concert is het vast drukker. Moet je even op de website kijken hoe laat het begint, maar ik neem aan dat je er tussendoor niet zal worden uitgeveegd, hoor
Nee, ik zei toch, leuke muziek!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar ik neem eigenlijk wel aan dat ze geen dance muziek gaan draaien, want dan veeg ik mijzelf wel de zaal uit![]()
Ja dat las ik al, wou het alleen nog even controleren. Ik zal kijken of ik blijf staan. Ik ben met nog iemand, en hij gaat bob-en geloof ik. Dus weet niet of hij zin heeft om lang te blijven staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik zei toch, leuke muziek!
uhuh, ja datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
Café Weber is erg leuk inderdaad, heb er al meerdere keren The Killers en Hard Fi voorbij horen komen
Ik ga ook naar OK Go, heb er zin inEn Lien, Dance Arena waren we daar niet die keer nadat we naar het Infadels Fifa optreden waren geweest? In dat geval klinkt de naam heel fout maar draaien ze gewoon indie
Oja, dat hebben we ook nogquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
De Weber is vooral... hip.Is er niks meer te doen in de Winston?
Oeh dat is leukquote:
wat, as zaterdag bedoel je?quote:
Die je een krop sla moest sturen oid?quote:Enne de Winston, daar komt mijn gothic ex-huisgenoot dus ik heb niei zo´n behoefte om daar heen te gaan
als in concerten daar, of kan je er ook uitgaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, ik heb tegenwoordig weer de Effenaar in de buurt, ik ben daar weer heel gelukkig mee.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat, as zaterdag bedoel je?
[..]
Je haalt een beetje verhalen door elkaarquote:Die je een krop sla moest sturen oid?
Misschien, ga misschien naar niet-indie nijmegenquote:
Ja, die roaks. Maar dus toch dezelfdequote:Je haalt een beetje verhalen door elkaarBij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen
Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
![]()
Ok.. euhh.. WTF!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:
Je haalt een beetje verhalen door elkaarBij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen
Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef MaJo het volgende:
Haha nou het klinkt spannender dan het is hoorMijn ex-huisgenoot heet Rui en ik heb nooit de borg teruggehad
Nu was er een tijdje geleden op Fok een topic waarin je een Random Act of Kindness (ROAK) aan kon vragen. Gewoon een aardig iets wat je voor iemand doet die dat totaal niet verwacht. Een van de ROAK´s was: stuur een koolsla op naar een Portugees met de naam Rui, Ik vertelde toen dat mijn ex-huisgenoot ook Rui heet, maar dat daar geen koolsla naartoe mocht omdat het een eikel is en ik mijn borg nog niet terug gehad heb
Nou ja, zo spannend is het dus allemaal niet
Yep, ¤325,-quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Wel grappig, maar niet heel spectaculair.
Je borg dus nog steeds niet terug? Dat is wel balen, zal nog best een stapeltje geld zijn!
Jeequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Ik hoef zaterdag toch niet te werken, dus ik ga wel mee maj![]()
![]()
Ik ga samen met mijn baas, zusje en nog een vriend/kennis zaterdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Ik hoef zaterdag toch niet te werken, dus ik ga wel mee maj![]()
![]()
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Lieke_K het volgende:
![]()
Alweer bijna 3 pag. gemist!![]()
Gisteravond naar Goose geweest, dat was gááf! Heel anders wel dan de laatste concerten waar ik heen was, maar echt super! Vette energie hebben die lui, echt à la Infadels, vond ik. Nouja, niet zo erg als de toetsenist dan, maar dat kan ook gewoon niet.Plus deze gasten zijn ook nog eens vrij easy on the eyes..!
Voorlopig even geen indie-activiteiten, zou eigenlijk vanavond gaan stappen hier, maar dat is niet doorgegaan. Dus nu ben ik maar Yours Truly, Angry Mob aan het luisteren. Wat een straf hè....
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:49 schreef hydraulix het volgende:
Ik zou eigenlijk ook naar Goose gaan samen met een vriendin. Ik had m'n kaartje al maar voor m'n vriendin moesten we er nog ééntje scoren. Eenmaal aangekomen bij de Melkweg stond er echt een gigantische rij en na rondgevraagd te hebben bleek dus dat het uitverkocht was. Bovendien hadden we niet echt zin in een volgepropte Oude Zaal. We gingen uiteindelijk niet en helaas kon ik m'n kaartje niet doorverkopen. Vond het om eerlijk te zijn niet echt een jammer (we gingen uiteindelijk maar gezellig wandelen en ijs eten bij Ben & Jerry's), maar het zal inderdaad wel een tof concert geweest zijn
Kaiser Chiefs album vind ik juist errug leuk!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef lienelien het volgende:
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallen![]()
Goose:
[afbeelding]
ietwat eng, niet?
liekeee...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs album vind ik juist errug leuk!!![]()
En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)...Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken.
En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn
).
![]()
M'n vriendin ging op het laatst mee en ik wist niet dat het uitverkocht was. Nog nagevraagd bij de GWK van Centraal (ik wilde daar nog een kaartje kopen, maar de voorverkoop was al gesloten) maar die wisten van niks. Ik gokte ook dat Goose niet zo extreem bekend en overhyped als al die Engelse bandjes zou zijn dat het uitverkocht zou raken. Bovendien waren we er sowieso vrij laat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!
Stonden er ook geen vage handelaartjes voor de deur die wel kaartjes zouden kunnen hebben?
Geen zin in een volle zaal?Moet je vooral naar een concert gaan (sorry maar vond het gewoon best raar klinken)
Ben ik wel met je eens denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)...Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken.
En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn
).
![]()
De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
zie nou wat een slechte invloed een kerstavond op iemand kan hebben.
'Waarom jij...'
![]()
er was juist geen contextquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...
![]()
zie wikipedia bijvquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef ikJur het volgende:
ik ontdekte laatst dat ik best veel indie muziek heb. Maar waarom heet het dan indie t komt toch niet uit india ofzo
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
't blijft toch altijd lastig uitleggen die term indie. Ik heb het dan ook vaak over neo-britpop. Maar dan denken sommigen weer dat ik naar de nieuwe Take That luister
Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
zie wikipedia bijv
Independent labels, dat helpt je misschien ook wel op weg
Maar wat heb je dan zoal?
The Fratellisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.
Zijn er nog aanraders? ga maar eens ff The Killers en The Strokes luisteren
Het album Antics is wel aardig geloof ik... nu hopelijk niemand beledigdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Interpol hoor ik veel van?
Is dat nou echt goed en welk album moet ik dan ff zoeken?
Antics is geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Interpol hoor ik veel van?
Is dat nou echt goed en welk album moet ik dan ff zoeken?
Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Antics is geweldig![]()
Turn On The Bright Light is overwegend kut.
Maar als je daarvan houdt, moet je ook maar eens Joy Division luisteren. nee, ze doen hun naam geen eer aan
jaa, ik weet het. Ik krijg niet vaak gelijk wat Antics betreftquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig....
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke setquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Na het concert van afgelopen vrijdag is het zonde om hier ook niet The Rifles te noemen.
En The Long Blondes dus.![]()
En de 5 o'clock heroes, waarvoor ik helaas geen kaartjes meer kon krijgen voor morgen
En The Automatic ... en..
En als je vanhetzelfde in het Duits houdt, luister dan eens naar Juli, Klee of Wir Sind Helden. Silbermond is ook wel aardig.
Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen. Had doorvoor wat slechte ervaringen met mensen die of het hele concert luidruchtig met elkaar staan te praten zonder één keer naar het podium te kijken (bij The Fratellis in Patronaat) of in hun eentje heftig beginnen te springen (bij Alamo in Tivoli)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set, 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk
.
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen.
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:
[..]
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set, 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk
.
Five o'lock heb ik kaartjes voor, hopelijk word 't leuke avond al zal het waarschijnlijk een rustigere ''crowd'' worden dan bij the rifles,achja past ook beter bij de muziek denk ik.
Wel leuk om inderdaad het verschil in publiek te zien van bovenaf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef rootjepro het volgende:
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijkt.
O die heb ik ook gezien. Die gast die z'n T-shirt uittrok ook nog gezien?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef JackHerrer het volgende:
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef rootjepro het volgende:
nee, ik was te herkennen aan m'n grijze vest, zeiknatte haar en broek die he-le-maal onder iemand anders bier zat
Niet bepaald indie nee..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef rootjepro het volgende:
ok ok, uhm ''grijs vest met zwarte kraag met eerachter op G-sTar, klein qua grootte, jonge babyface, bril en GEEN bier in 't handje maar een ''gezzeligcolaatje''', nu ben ik al opeens heeeeel alternatief he
Huisgenootje pas:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef rootjepro het volgende:
en let's face it, [nog verder off topic;] 't is toch ook niet leuk als heel de zaal volstaat met langharige boys met nirvana shirts en bier in de hand? dan maar alternatief-omdat-je-niet-alternatief-bent
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Huisgenootje pas:
'Ja, ik dacht altijd dat jij een best wel netjes meisje was, maar nu ik al die verhalen van je hoor over lowlands en al die concerten enzo...'
![]()
Bekende reactie. Het helpt natuurlijk ook niet als die band 'The Killers' 'The Rifles' of 'The Sunshine Underground' heten. Dat schept bij sommigen ook andere verwachtingenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
'Ja, ik dacht altijd dat jij een best wel netjes meisje was, maar nu ik al die verhalen van je hoor over lowlands en al die concerten enzo...'
Club Rascal in Amsterdam (is jammergenoeg maar één x per maand)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef rootjepro het volgende:
Ow trouwens, tussen de liijnen door[dat klinkt fout in 't nederlands he], Ik las hier al wel vaker mee tussetijds en dacht ach laat ik ook maar is me in de ''discussie'' mengen, en eerlijk gezegd was ik ook wel nieuwsgierig; zijn er nou echt uitgaansgelegenheden in nederland waar je niet 4 uur lang naar een beat moet luisteren die varieert tussen de 120 en 180 per minuut afhankelijk van t genre dj?
Ik vond dat er juist wat ouder publiek rond liep, en dat soort meisjes heb je meestal wel bij dit soort bandjes volgens mij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:05 schreef rootjepro het volgende:
Over dat ''anders'' voelen, ik voelde me bij the rifles voor het eerst in alle concerten waar ik ooit geweest ben jong! Ik ga nu vanaf mn 15de en ben sinds 9 maanden 17, en dit was de eerste x dat ik een zaal binnenliep en me eigelij keen ''oude lul in de verkeerde zaal'' voelde, allemaal meisjes uit bij wijze van spreke de brugklas zaten 2 uur voor aanvang[dont ask waarom ik toen ookal binnenakwam lopen :p] netjes voor 't podiumpje te wachten en te smsen......ben ik al die keren in paradiso blind geweest of is dit juist normaal in de melkweg[was mn eerste concert in melkweg:O]
Haha, klein. Formaatje 2x huiskamer. Eigenlijk geen idee hoeveel mensen er in zouden kunnen passen, ben slecht in dat soort dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Hey, vraagje... Hoe klein is de 'kleine zaal' van Paradiso? Vrijdag 9 maart is daar optreden van Little Barrie, vriend van me vroeg of ik mee ging en is eigenlijk best leuke muziekMaar weet nog niet of het uitverkocht is...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Leonos het volgende:
O, Interpol is eigenlijk zeer leuke muziek
Bedankt mensjes
Gelukkig zijn er hier ook nog mensen met verstand.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
Ben ik wel met je eens denk ik
Waar blijft mijn Franz Ferdinand t-shirt nou![]()
Yepquote:
jaa, gewoon met je bankpasje, via Idealquote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepAls ik de kaarten heb
Kun je ook online bestellen zonder CC? Anders moet ik morgen even langs het postkantoor...
Was 't maar waar...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef Teije het volgende:
Beste "indiers" !
Gaat er iemand naar The Shins @ Paradiso?
ehmm, ergens in april, melkweg kleine zaal, en nog niet uitverkochtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Oe, The Rakes zijn ook wel tof jawanneer & waar spelen die, en al uitverkocht?
Our Velocity (nieuwe single) ook al gehoord?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef Goover het volgende:
* Goover is Maximo Park bezoeken zeer serieus aan het overwegen..
(stuffie is net binnen)
Ik heb niet echt legale dingen van hun, en niet eens de nieuwste cd.. ben hard op zoek. Morgen maar even langs de Plato fietsen, tenzij ik mij vandaag niet meer kan inhouden en CD WOW gaan plunderenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Our Velocity (nieuwe single) ook al gehoord?
nieuwe cd is nog niet uit, Our Velocity stond wel op het officiele Maxïmo Park forumquote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb niet echt legale dingen van hun, en niet eens de nieuwste cd.. ben hard op zoek. Morgen maar even langs de Plato fietsen, tenzij ik mij vandaag niet meer kan inhouden en CD WOW gaan plunderen![]()
Vandaarquote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
nieuwe cd is nog niet uit, Our Velocity stond wel op het officiele Maxïmo Park forum
A Certain Trigger is nu denk ik heel betaalbaar ondertussen
Geloof dat-ie bij Kroese 12,99 was. Maar dat verandert met de dag daar.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef lienelien het volgende:
nieuwe cd is nog niet uit, Our Velocity stond wel op het officiele Maxïmo Park forum
A Certain Trigger is nu denk ik heel betaalbaar ondertussen
Nee, ff wennen, maar toch wel heel leukquote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Geloof dat-ie bij Kroese 12,99 was. Maar dat verandert met de dag daar.![]()
Die nieuwe single zal ik ook eens luisteren dan, ben benieuwd of het een beetje hetzelfde is...
Wie weetquote:Niks leuks hier te doen de komende maand volgens mij, qua concertjes.Als Grobbel nog leeft, kan die misschien nog iets verrassends promoten dat in Doornroosje komt?
![]()
Je bedoelt The *insert Jaap-'dansje'* Rakes? Nein danke, leuk maar niet wow.quote:
ohh, maar die hebben wel één leuk liedjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je bedoelt The *insert Jaap-'dansje'* Rakes? Nein danke, leuk maar niet wow.![]()
Mijn huisgenootje schrobt de keuken met gezang van een Duitse mien op de achtergrond, dus ik vraag wat het is... "Aha, dat zijn dus Wir Sind Helden"![]()
![]()
We vroegen ons al af waar je gebleven wasquote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef Love Mae King het volgende:
die hebben heel veel leuke liedjes overigens...
sorry van zaterdag overigens. was in zo'n staat dat ik trots ben dat ik uberhaupt een taxi gevonden heb
3 maart maak ik het goed
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
De wiki maakt trouwens al een hoop duidelijk
Eénquote:Op zondag 25 februari 2007 17:35 schreef lienelien het volgende:
ohh, maar die hebben wel één leuk liedje![]()
ja, die snap ik dus ook niet echtquote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weet ik dat indie een brede term is, maar My Chemical Romance?! Die vat ik echt niet.
Ik voel weer een 'wat is indie' discussie opkomenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu weet ik dat indie een brede term is, maar My Chemical Romance?! Die vat ik echt niet.
Laatst was ook zo'n MTV $2 bill concert op tv met die lui, werden aangekondigd alsof ze de muziekgeschiedenis voor eeuwig zouden gaan veranderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
'twin-tigers.. they forgot the spacequote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Laatst was ook zo'n MTV $2 bill concert op tv met die lui, werden aangekondigd alsof ze de muziekgeschiedenis voor eeuwig zouden gaan veranderen.Ik vind het helemaal niks.
Als we dan die kant uitgaan, doe mij dan maar 30 Seconds to Mars (en niet alleen omdat Jared Leto de zanger is).
Ook geen indie, maar in ieder geval wat beter aan te horen.
edit: lien, leuk fimpje van WAS, "twintigers"![]()
Gaat dit over indie muziek events? Want ik snap het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
'twin-tigers.. they forgot the space'
![]()
' What is their batlle animal? A twin tiger!![]()
'
![]()
Ojee, ben ik weer een kikker?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef lienelien het volgende:
Jared, de acteur? Zanger? uh..?
En wattiser met je user icon aan de hand?
Filmpje vorige pagina van We Are Scientistsquote:Op maandag 26 februari 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Gaat dit over indie muziek events? Want ik snap het niet![]()
Ahh, nee oke. Nee geen kikker, ik zag alleen niet wat het was.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ojee, ben ik weer een kikker?Als je iets grijs met roods ziet: de CD van The Cinematics komt binnenkort uit, dus ik moet effe spammen. Mensen, gaat dit onorginele maar toch erg leuke bandje horen en zien, hier bijvoorbeeld.
iets met schoenmaker...quote:En over die actuer/zanger: ik zat steeds al "Oh die zanger van 30 Seconds to Mars lijkt écht op Jared Leto!" Zit ik op IMDB te zoeken naar wat info over een (onbekende maar o zo leuke) film waar hij in speelt, zie ik daar dat hij het gewoon IS!
Dus jup, Jared de acteur is zanger.![]()
Jaa, ja, ik had wat verkeerd getyptquote:En ik dacht dat-ie zei "Twin tigers" zo van, nouja, je snapt 'm wel.![]()
Ik vind dat-ie het prima doet!quote:
iewquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie het prima doet!Het is niet echt mijn muziek, maar hij komt op mij verrassend goed over als zanger.
Alleen dat hele eyeliner en wit shawltje gebeuren had-ie van mij achterwege mogen laten.Sinds hij in Alexander een homofiele soldaat speelde is hij het spoor stylingtechnisch gezien een beetje bijster volgens mij.
![]()
Ah nu volg ik het weerquote:Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Filmpje vorige pagina van We Are Scientists
Met Keithen de bassist.
Rob ís leuk. Jij post de meest lelijke foto.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
Maarre, ga jij eens filmpjes kijken van OK Go, die zanger is namelijk de mooie versie van je automatic-man-met-handdoek![]()
![]()
ohh, maar ze zijn juist heel grappigquote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah nu volg ik het weer
Kan het filmpje alleen niet beluisteren hier, kijken kan wel maar geluid heb ik niet. Dus ik zag 3 mensen beetje praten over een blad dus ik was al snel afgehaakt
Wacht maar...quote:Op maandag 26 februari 2007 07:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voorlopig komen ze helaas niet naar Nederland, vorig jaar gemist in de Melkweg.
wat, wie?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef lienelien het volgende:
What a generous basin!
[afbeelding]
Here’s a shot with my hand in it for scale
A man’s hands can practically get lost in there. Look at my hand stranded out there in the middle of that bowl! It recalls nothing so much as a nude figure trudging snowblind and flailing across a blizzard-swept tundral valley.
You’ve never felt manual vertigo till you’ve held your hands out there over the basin of the sink in the public toilet at the Ekko in Utrecht.
Ja die meneer kennen we zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 08:35 schreef lienelien het volgende:
Maj, volgens mij kennen wij deze meneer!![]()
uh, ja alle drie dan dus
wat nou stiekemquote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die meneer kennen we zeker![]()
Ben je stiekem ook jaloers?
Lekker droog ook weer
![]()
Niet te wanhopig overkomen hequote:
Jalours? Ik ben NOOIT Jalours..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet te wanhopig overkomen heStiekem dus ja
Sorry had even een chilldagje gister waarbij ik voor de verandering eens niet de hele dag achter de computer ging hangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Jalours? Ik ben NOOIT Jalours..
Maar MaJo, ik had gister nog wel iets meer FOK! activiteid van jou verwacht.
(Ohwja, ben wel Jalours op MaJo haar FF t-shirt...)
Ja FF-shirts... Ik weet nog steeds niet wat ik ervoor moet vragen, en óf ik 'm wel verkoop (ik hou die arme Goover aan het lijntjequote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Goover het volgende:
(Ohwja, ben wel Jalours op MaJo haar FF t-shirt...)
snelle tantequote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja FF-shirts... Ik weet nog steeds niet wat ik ervoor moet vragen, en óf ik 'm wel verkoop (ik hou die arme Goover aan het lijntje) aangezien mijn tante gister ineens beweerde 'm te kunnen vermaken.
![]()
Sorry?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry had even een chilldagje gister waarbij ik voor de verandering eens niet de hele dag achter de computer ging hangen
Je houd mij niet echt aan het lijntje, je hebt duidelijk uitgelegd wat je wou en nog ging bedenken. Alhoewel de foto teaser mij wel een beetje ongeduldig maaktquote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja FF-shirts... Ik weet nog steeds niet wat ik ervoor moet vragen, en óf ik 'm wel verkoop (ik hou die arme Goover aan het lijntje) aangezien mijn tante gister ineens beweerde 'm te kunnen vermaken.
![]()
Den verledingh is gansch grootsch.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
Liek, ga je mee naar Budapest, Szigetten?![]()
Of ben je de lowlandsaffaire nog niet teboven?
Oh ik zie jou al helemaal voor me met koffiewekkerpetje, een salade en je anti-bacteriele zeepquote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Den verledingh is gansch grootsch.![]()
Vooral ook omdat ik meerdere mensen erover hoor dat ze gaan... En iedereen er zoveel zin in heeft. Maar mij een week lang knoertchagerijnig meemaken past misschien niet helemaal in je voorstelling van Sziget.
uh.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef Goover het volgende:
Ik vind het op zijn minst dapper te noemen dat jullie daar heen willen/gaan.
Ik kan nog geen eens mensen vinden die mee willen/durven naar PP voor een heel weekend
Die zeep maakt het plaatje compleet. Je vergeet overigens mijn mueslirepen en zoute rijen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
Oh ik zie jou al helemaal voor me met koffiewekkerpetje, een salade en je anti-bacteriele zeep![]()
en dan kan je zelfs nog vast wel wat uurtjes architectuur gaan bekijken, zonder een stoet chagerijnige jongens en meiden achter je aanquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef lienelien het volgende:
en dan kan je zelfs nog vast wel wat uurtjes architectuur gaan bekijken, zonder een stoet chagerijnige jongens en meiden achter je aan![]()
Al ga ik dan wel mee![]()
Oja, bijna vergetenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die zeep maakt het plaatje compleet. Je vergeet overigens mijn mueslirepen en zoute rijen.![]()
en bolletjesquote:Moeten we alleen even aan mijn lieftallige Hongaarse vriendin vragen wat strepen, stippen, ruitjes en sterren in het Hongaars zijn. En de Hongaarse versie van de hit Daar Loopt een Hanekam natuurlijk.
Erg he?quote:
Ok, jullie hebben echt te veel binnenpretjes...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die zeep maakt het plaatje compleet. Je vergeet overigens mijn mueslirepen en zoute rijen.![]()
Moeten we alleen even aan mijn lieftallige Hongaarse vriendin vragen wat strepen, stippen, ruitjes en sterren in het Hongaars zijn. En de Hongaarse versie van de hit Daar Loopt een Hanekam natuurlijk.
Ik wacht af...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Love Mae King het volgende:
Wacht maar...
Handleiding: Je zet op lowlands je tentje op enkele meters van het toiletgebouw verwijderd, en dan vlak naast een gangpad.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, jullie hebben echt te veel binnenpretjes...Niet dat ik me nu persee buitengesloten voel, ik snap er gewoon niets van
.
Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
Ok, jullie hebben echt te veel binnenpretjes...Niet dat ik me nu persee buitengesloten voel, ik snap er gewoon niets van
.
UK?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
Oeh Lien, wat dacht je van Glastonburry (spelling?) Die hebben elk jaar echt het allervetste programmaNadeel is alleen dat je nog maar een paar dagen kaarten voor kunt kopen. Ga zo wel even checken hoe duur en welke bands er komen enzo...
Ja, ik dacht toen al.. 'waarom jij...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:
Alhoewel, de reacties op mijn gebruik van woest, snapte ik zelf ook gister pas.Duurde dus slechts een dag of drie... Maar dat maakt het dan wel weer grappig, vind ik.
![]()
Maakt niet uit hoor, bij mij valt ´t kwartje dus vaak ook zo laat...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen.Alhoewel, de reacties op mijn gebruik van woest, snapte ik zelf ook gister pas.
Duurde dus slechts een dag of drie... Maar dat maakt het dan wel weer grappig, vind ik.
![]()
Ik help daar altjd graag bijquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, bij mij valt ´t kwartje dus vaak ook zo laat...
![]()
Weet ik...quote:
En daarbij moet je nog ergens ingeschreven staan ofzo...quote:Weekend tickets will cost £145.00 plus £5.00 booking fee and £4 postage and packing per order.
ohh, ik dacht dat je dat al vergeten was johquote:
Hmm. Szigeeeet!quote:Ennuh... Glastonbury is vrij duur...
[..]
En daarbij moet je nog ergens ingeschreven staan ofzo...
Dan moet het miss wel goed gaan komen...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen.![]()
En als ik te hard mijn best doe, dan moeten jullie maar gaan slaan. Want dan heet het gewoon stalkenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moet het miss wel goed gaan komen...
Wist niet eens dat ze opdraden :$quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga naar the Automatic.(in tivoli)
meer?
Voor jezelf hoop ik? en niet om andere te dwarsbomen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef jakkop het volgende:
*jakkop moet eigenlijk heel snel kaartjes gaan kopen*
![]()
Komt meer door de discussie die ontsond rondom kaartjes doorverkopen in een ander topic.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ghehe, zo had ik er geeneens over na gedacht.![]()
Is duidelijk wie dat bedenkt.![]()
UK?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
UK?![]()
Doe eens een line-up dan?
Maar ik wil gewoon naar Sziget![]()
![]()
Doe eens mee danquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, I Bet Indie Sounds Good On The Slowchat
Dan blijf je toch minder lang of ontvlucht je af en toe het festivalterrein om in Budapest te gaan chillen?quote:
en en én bedoel je dan zelfsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
UK?UK
bedoel je
Ik zal op zoek gaan naar de line up maar gebruikelijk is dat gewoon alle toffe indiebands van het moment. En ik wil ook naar Sziget hoor, dit is eind juni. Gewoon en en
Dat is waarquote:
En Sziget ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarWant Lowlands ga ik zeker weten heen
Naar alle waarschijnlijkheid welquote:
johquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef Leonos het volgende:
Dus die komen meestal dit jaar niet weer
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
Nou aangezien het alweer 2 jaar geleden is zou het best kunnen dat een paar van die bands wel komen... Zowel Kaiser Chiefs, Bloc Party, Maxïmo Park als The Killers hebben een nieuwe cdMaarre Lien, dit lijkt me ook erg leuk... Ik denk dat ik me voor de zekerheid ga registreren (kan tot eind februari, alleen dan kun je op 1 april een ticket kopen). En als je geregistreerd bent ben je niet verplicht een ticket te kopen, maar voor het geval dat
Kunnen we een tripje schotland doen
Is dat een ´jaaaaa ik wil meequote:
een doeiquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat een ´jaaaaa ik wil mee´ smiley of een ´ja daaaag het geld groeit me niet op de rug
´ smiley?
Oh ga je wegquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga naar the Automatic.(in tivoli)
meer?
Dezelfde concerten als jij dusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leonos het volgende:
Dat ben ik van je gewend Majo, sinds ik gezien heb in al die topics waar je overal heen gaat
Ja dat mag hier! Van mij in ieder geval wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jakkop het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik vind de nieuwe kaiser chiefs érrug goed!![]()
Jammer genoeg zonder de knallers van vorige keer.![]()
Love's not a competition (but i'm winning)moooooi.
Boxing Champquote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jakkop het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik vind de nieuwe kaiser chiefs érrug goed!![]()
Jammer genoeg zonder de knallers van vorige keer.![]()
Love's not a competition (but i'm winning)moooooi.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef jakkop het volgende:
(ik vind em eigenlijk steeds minder)
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef jakkop het volgende:
(ik vind em eigenlijk steeds minder)
(En nu ben ik weg)
quote:
Daar was ik op Lowlands al achter gekomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
)
whehequote:Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
whehehe, hij slistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
) Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
Hehehe, maar jij bent dan niet rankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
whehehe, hij slist
ohh, kut, dat doe ik zelf ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |