Dan moet het miss wel goed gaan komen...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen.![]()
En als ik te hard mijn best doe, dan moeten jullie maar gaan slaan. Want dan heet het gewoon stalkenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moet het miss wel goed gaan komen...
Wist niet eens dat ze opdraden :$quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga naar the Automatic.(in tivoli)
meer?
Voor jezelf hoop ik? en niet om andere te dwarsbomen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef jakkop het volgende:
*jakkop moet eigenlijk heel snel kaartjes gaan kopen*
![]()
Komt meer door de discussie die ontsond rondom kaartjes doorverkopen in een ander topic.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ghehe, zo had ik er geeneens over na gedacht.![]()
Is duidelijk wie dat bedenkt.![]()
UK?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
UK?![]()
Doe eens een line-up dan?
Maar ik wil gewoon naar Sziget![]()
![]()
Doe eens mee danquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, I Bet Indie Sounds Good On The Slowchat
Dan blijf je toch minder lang of ontvlucht je af en toe het festivalterrein om in Budapest te gaan chillen?quote:
en en én bedoel je dan zelfsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
UK?UK
bedoel je
Ik zal op zoek gaan naar de line up maar gebruikelijk is dat gewoon alle toffe indiebands van het moment. En ik wil ook naar Sziget hoor, dit is eind juni. Gewoon en en
Dat is waarquote:
En Sziget ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarWant Lowlands ga ik zeker weten heen
Naar alle waarschijnlijkheid welquote:
johquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef Leonos het volgende:
Dus die komen meestal dit jaar niet weer
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
Nou aangezien het alweer 2 jaar geleden is zou het best kunnen dat een paar van die bands wel komen... Zowel Kaiser Chiefs, Bloc Party, Maxïmo Park als The Killers hebben een nieuwe cdMaarre Lien, dit lijkt me ook erg leuk... Ik denk dat ik me voor de zekerheid ga registreren (kan tot eind februari, alleen dan kun je op 1 april een ticket kopen). En als je geregistreerd bent ben je niet verplicht een ticket te kopen, maar voor het geval dat
Kunnen we een tripje schotland doen
Is dat een ´jaaaaa ik wil meequote:
een doeiquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat een ´jaaaaa ik wil mee´ smiley of een ´ja daaaag het geld groeit me niet op de rug
´ smiley?
Oh ga je wegquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga naar the Automatic.(in tivoli)
meer?
Dezelfde concerten als jij dusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Leonos het volgende:
Dat ben ik van je gewend Majo, sinds ik gezien heb in al die topics waar je overal heen gaat
Ja dat mag hier! Van mij in ieder geval wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jakkop het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik vind de nieuwe kaiser chiefs érrug goed!![]()
Jammer genoeg zonder de knallers van vorige keer.![]()
Love's not a competition (but i'm winning)moooooi.
Boxing Champquote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jakkop het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik vind de nieuwe kaiser chiefs érrug goed!![]()
Jammer genoeg zonder de knallers van vorige keer.![]()
Love's not a competition (but i'm winning)moooooi.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef jakkop het volgende:
(ik vind em eigenlijk steeds minder)
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef jakkop het volgende:
(ik vind em eigenlijk steeds minder)
(En nu ben ik weg)
quote:
Daar was ik op Lowlands al achter gekomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
)
whehequote:Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
whehehe, hij slistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
) Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
Hehehe, maar jij bent dan niet rankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
whehehe, hij slist
ohh, kut, dat doe ik zelf ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |