abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46688244
quote:
Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]

Nu weet ik dat indie een brede term is, maar My Chemical Romance?! Die vat ik echt niet.
Laatst was ook zo'n MTV $2 bill concert op tv met die lui, werden aangekondigd alsof ze de muziekgeschiedenis voor eeuwig zouden gaan veranderen. Ik vind het helemaal niks.
Als we dan die kant uitgaan, doe mij dan maar 30 Seconds to Mars (en niet alleen omdat Jared Leto de zanger is ). Ook geen indie, maar in ieder geval wat beter aan te horen.

edit: lien, leuk fimpje van WAS, "twintigers"
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_46688370
Jared, de acteur? Zanger? uh..?
En wattiser met je user icon aan de hand?
pi_46688400
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Laatst was ook zo'n MTV $2 bill concert op tv met die lui, werden aangekondigd alsof ze de muziekgeschiedenis voor eeuwig zouden gaan veranderen. Ik vind het helemaal niks.
Als we dan die kant uitgaan, doe mij dan maar 30 Seconds to Mars (en niet alleen omdat Jared Leto de zanger is ). Ook geen indie, maar in ieder geval wat beter aan te horen.

edit: lien, leuk fimpje van WAS, "twintigers"
'twin-tigers.. they forgot the space '

' What is their batlle animal? A twin tiger! '

[ Bericht 14% gewijzigd door lienelien op 26-02-2007 11:11:58 ]
pi_46688601
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef lienelien het volgende:

[..]

'twin-tigers.. they forgot the space '

' What is their batlle animal? A twin tiger! '

Gaat dit over indie muziek events? Want ik snap het niet
pi_46688658
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef lienelien het volgende:
Jared, de acteur? Zanger? uh..?
En wattiser met je user icon aan de hand?
Ojee, ben ik weer een kikker? Als je iets grijs met roods ziet: de CD van The Cinematics komt binnenkort uit, dus ik moet effe spammen. Mensen, gaat dit onorginele maar toch erg leuke bandje horen en zien, hier bijvoorbeeld.

En over die actuer/zanger: ik zat steeds al "Oh die zanger van 30 Seconds to Mars lijkt écht op Jared Leto!" Zit ik op IMDB te zoeken naar wat info over een (onbekende maar o zo leuke) film waar hij in speelt, zie ik daar dat hij het gewoon IS!
Dus jup, Jared de acteur is zanger.

En ik dacht dat-ie zei "Twin tigers" zo van, nouja, je snapt 'm wel.
edit: Oh, je hebt het al veranderd (er stond eerst twenty tigers, voordat mensen gaan denken dat ik raaskal)
pi_46688662
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:13 schreef Goover het volgende:

[..]

Gaat dit over indie muziek events? Want ik snap het niet
Filmpje vorige pagina van We Are Scientists
Met Keith en de bassist.
pi_46688689
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ojee, ben ik weer een kikker? Als je iets grijs met roods ziet: de CD van The Cinematics komt binnenkort uit, dus ik moet effe spammen. Mensen, gaat dit onorginele maar toch erg leuke bandje horen en zien, hier bijvoorbeeld.
Ahh, nee oke. Nee geen kikker, ik zag alleen niet wat het was.
quote:
En over die actuer/zanger: ik zat steeds al "Oh die zanger van 30 Seconds to Mars lijkt écht op Jared Leto!" Zit ik op IMDB te zoeken naar wat info over een (onbekende maar o zo leuke) film waar hij in speelt, zie ik daar dat hij het gewoon IS!
Dus jup, Jared de acteur is zanger.
iets met schoenmaker...
quote:
En ik dacht dat-ie zei "Twin tigers" zo van, nouja, je snapt 'm wel.
Jaa, ja, ik had wat verkeerd getypt
pi_46688836
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:17 schreef lienelien het volgende:
iets met schoenmaker...
Ik vind dat-ie het prima doet! Het is niet echt mijn muziek, maar hij komt op mij verrassend goed over als zanger.
Alleen dat hele eyeliner en wit shawltje gebeuren had-ie van mij achterwege mogen laten. Sinds hij in Alexander een homofiele soldaat speelde is hij het spoor stylingtechnisch gezien een beetje bijster volgens mij.
pi_46688884
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ik vind dat-ie het prima doet! Het is niet echt mijn muziek, maar hij komt op mij verrassend goed over als zanger.
Alleen dat hele eyeliner en wit shawltje gebeuren had-ie van mij achterwege mogen laten. Sinds hij in Alexander een homofiele soldaat speelde is hij het spoor stylingtechnisch gezien een beetje bijster volgens mij.
iew

Maarre, ga jij eens filmpjes kijken van OK Go, die zanger is namelijk de mooie versie van je automatic-man-met-handdoek
pi_46688950
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Filmpje vorige pagina van We Are Scientists
Met Keith en de bassist.
Ah nu volg ik het weer

Kan het filmpje alleen niet beluisteren hier, kijken kan wel maar geluid heb ik niet. Dus ik zag 3 mensen beetje praten over een blad dus ik was al snel afgehaakt
pi_46689045
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
Maarre, ga jij eens filmpjes kijken van OK Go, die zanger is namelijk de mooie versie van je automatic-man-met-handdoek
Rob ís leuk. Jij post de meest lelijke foto.

Ik ga kijken.
Haha, dat pingpong filpmje! Alleen wie is volgens jou die mooie versie? Ik zie niks moois.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lieke_K op 26-02-2007 11:34:34 ]
pi_46689133
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Goover het volgende:

[..]

Ah nu volg ik het weer

Kan het filmpje alleen niet beluisteren hier, kijken kan wel maar geluid heb ik niet. Dus ik zag 3 mensen beetje praten over een blad dus ik was al snel afgehaakt
ohh, maar ze zijn juist heel grappig

Ze lazen een stukje over hun in de Oor, en toen vroeg Keith wat twin tigers betekende, dus meneer in rood shirt zo: ' Ohh, that you're in your twenties' En dat vonden ze maar raar enzo
Nouja, goed. Met geluid is het beter

En daarna zien ze dat editors op de cover staan, zegt Keith eerst dat zij daar hadden moeten staan enzo, nouja goed, daarna: 'Yeah, ehm, talk to the editors of this magazine, that we shoud have been on the cover, or talk to the editors en say that' Nouja, ofzo, maar dat was een beetje de strekking van het verhaal
pi_46689139
quote:
Op maandag 26 februari 2007 07:34 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Voorlopig komen ze helaas niet naar Nederland, vorig jaar gemist in de Melkweg.
Wacht maar...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_46689179
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Wacht maar...
wat, wie?
ohh, Wir Sind Helden?
Ja, feest

Leuk filmpje trouwens LMK, mag ik de volgende keer mee?
pi_46689886
Aha, zie het al, filmpje in de Ekko in Utrecht.
pi_46689906
ohh, lang geleden dan al, of niet?

Ohh, dat is ook dezelfde dag als hun wasbak-review
pi_46689961
yep
pi_46689992
What a generous basin!

Here’s a shot with my hand in it for scale

A man’s hands can practically get lost in there. Look at my hand stranded out there in the middle of that bowl! It recalls nothing so much as a nude figure trudging snowblind and flailing across a blizzard-swept tundral valley.

You’ve never felt manual vertigo till you’ve held your hands out there over the basin of the sink in the public toilet at the Ekko in Utrecht.
pi_46690108

blijheid

pi_46691548
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef lienelien het volgende:
What a generous basin!
[afbeelding]
Here’s a shot with my hand in it for scale

A man’s hands can practically get lost in there. Look at my hand stranded out there in the middle of that bowl! It recalls nothing so much as a nude figure trudging snowblind and flailing across a blizzard-swept tundral valley.

You’ve never felt manual vertigo till you’ve held your hands out there over the basin of the sink in the public toilet at the Ekko in Utrecht.
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 14:27:45 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46694667
quote:
Op maandag 26 februari 2007 08:35 schreef lienelien het volgende:
Maj, volgens mij kennen wij deze meneer!
uh, ja alle drie dan dus
Ja die meneer kennen we zeker Ben je stiekem ook jaloers? Lekker droog ook weer
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46694773
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja die meneer kennen we zeker Ben je stiekem ook jaloers? Lekker droog ook weer
wat nou stiekem
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 14:33:57 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46694863
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

wat nou stiekem
Niet te wanhopig overkomen he Stiekem dus ja
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46695055
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niet te wanhopig overkomen he Stiekem dus ja
Jalours? Ik ben NOOIT Jalours..

Maar MaJo, ik had gister nog wel iets meer FOK! activiteid van jou verwacht.

(Ohwja, ben wel Jalours op MaJo haar FF t-shirt...)
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 14:43:07 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46695146
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Goover het volgende:

[..]

Jalours? Ik ben NOOIT Jalours..

Maar MaJo, ik had gister nog wel iets meer FOK! activiteid van jou verwacht.

Sorry had even een chilldagje gister waarbij ik voor de verandering eens niet de hele dag achter de computer ging hangen

Mooi is ie he
pi_46695161
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Goover het volgende:
Ja FF-shirts... Ik weet nog steeds niet wat ik ervoor moet vragen, en óf ik 'm wel verkoop (ik hou die arme Goover aan het lijntje ) aangezien mijn tante gister ineens beweerde 'm te kunnen vermaken.
pi_46695221
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ja FF-shirts... Ik weet nog steeds niet wat ik ervoor moet vragen, en óf ik 'm wel verkoop (ik hou die arme Goover aan het lijntje ) aangezien mijn tante gister ineens beweerde 'm te kunnen vermaken.
snelle tante
pi_46695260
Liek, ga je mee naar Budapest, Szigetten?
Of ben je de lowlandsaffaire nog niet teboven?
pi_46695304
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sorry had even een chilldagje gister waarbij ik voor de verandering eens niet de hele dag achter de computer ging hangen
Sorry? Dat hoeft nou ook weer niet hoor. Respect voor mensen die NIET de hele dag achter de computer kunnen hangen .
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Je houd mij niet echt aan het lijntje, je hebt duidelijk uitgelegd wat je wou en nog ging bedenken. Alhoewel de foto teaser mij wel een beetje ongeduldig maakt . Ik denk, als je zo twijfelt moet je hem lekker zelf houden .
pi_46695380
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
Liek, ga je mee naar Budapest, Szigetten?
Of ben je de lowlandsaffaire nog niet teboven?
Den verledingh is gansch grootsch.

Vooral ook omdat ik meerdere mensen erover hoor dat ze gaan... En iedereen er zoveel zin in heeft. Maar mij een week lang knoertchagerijnig meemaken past misschien niet helemaal in je voorstelling van Sziget.
pi_46695440
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Den verledingh is gansch grootsch.

Vooral ook omdat ik meerdere mensen erover hoor dat ze gaan... En iedereen er zoveel zin in heeft. Maar mij een week lang knoertchagerijnig meemaken past misschien niet helemaal in je voorstelling van Sziget.
Oh ik zie jou al helemaal voor me met koffiewekkerpetje, een salade en je anti-bacteriele zeep
pi_46695494
Ik vind het op zijn minst dapper te noemen dat jullie daar heen willen/gaan.

Ik kan nog geen eens mensen vinden die mee willen/durven naar PP voor een heel weekend
pi_46695534
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef Goover het volgende:
Ik vind het op zijn minst dapper te noemen dat jullie daar heen willen/gaan.

Ik kan nog geen eens mensen vinden die mee willen/durven naar PP voor een heel weekend
uh.

Arm ding!
pi_46695550
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
Oh ik zie jou al helemaal voor me met koffiewekkerpetje, een salade en je anti-bacteriele zeep
Die zeep maakt het plaatje compleet. Je vergeet overigens mijn mueslirepen en zoute rijen.

Moeten we alleen even aan mijn lieftallige Hongaarse vriendin vragen wat strepen, stippen, ruitjes en sterren in het Hongaars zijn. En de Hongaarse versie van de hit Daar Loopt een Hanekam natuurlijk.
pi_46695677
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

en dan kan je zelfs nog vast wel wat uurtjes architectuur gaan bekijken, zonder een stoet chagerijnige jongens en meiden achter je aan
Al ga ik dan wel mee
pi_46695725
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef lienelien het volgende:
en dan kan je zelfs nog vast wel wat uurtjes architectuur gaan bekijken, zonder een stoet chagerijnige jongens en meiden achter je aan
Al ga ik dan wel mee
Ik kijk wel uit.
pi_46695746
quote:

[..]

Die zeep maakt het plaatje compleet. Je vergeet overigens mijn mueslirepen en zoute rijen.
Oja, bijna vergeten
quote:
Moeten we alleen even aan mijn lieftallige Hongaarse vriendin vragen wat strepen, stippen, ruitjes en sterren in het Hongaars zijn. En de Hongaarse versie van de hit Daar Loopt een Hanekam natuurlijk.
en bolletjes
pi_46695791
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:

[..]

uh.

Arm ding!
Erg he?

Vriend waar ik vorig jaar mee was wil niet meer in een tent slapen
Ander groepje vrienden gaan alleen zondag en maandag en die staan op een vage (niet pinkpop) camping.
Wat andere vrienden hebben een andere muziek smaak. (Sensation Black&White gangers..)
Mijn zusje heeft examens...

Ja, toen waren de kanshebbers toch al wel snel op.
pi_46695818
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:01 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit.
m'n voeten doen nog steeds pijn
pi_46695821
quote:

[..]

Ok, jullie hebben echt te veel binnenpretjes... Niet dat ik me nu persee buitengesloten voel, ik snap er gewoon niets van .
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 15:07:52 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46695928
Oeh Lien, wat dacht je van Glastonburry (spelling?) Die hebben elk jaar echt het allervetste programma Nadeel is alleen dat je nog maar een paar dagen kaarten voor kunt kopen. Ga zo wel even checken hoe duur en welke bands er komen enzo...
pi_46696017
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Love Mae King het volgende:
Wacht maar...
Ik wacht af...
pi_46696027
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:

[..]

Ok, jullie hebben echt te veel binnenpretjes... Niet dat ik me nu persee buitengesloten voel, ik snap er gewoon niets van .
Handleiding: Je zet op lowlands je tentje op enkele meters van het toiletgebouw verwijderd, en dan vlak naast een gangpad.
Vervolgens wordt je wakker, ergens in de ochtend/middag, en zet je het koffiewekker petje op. Dan ga je rechtop zitten, en rits je de tent open totdat enkel je hoofd door het gat van het ieniemienietentje steekt.
En dan zie je allemaal mensen die met hun duffe hoofden richting wc/douche/wasbakken sloffen, en dan roep je ineens perongeluk 'strepen!' Ofzo. In lowlands-stemming op de vroege morgen is het heel grappig
pi_46696028
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen. Alhoewel, de reacties op mijn gebruik van woest, snapte ik zelf ook gister pas. Duurde dus slechts een dag of drie... Maar dat maakt het dan wel weer grappig, vind ik.
pi_46696061
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
Oeh Lien, wat dacht je van Glastonburry (spelling?) Die hebben elk jaar echt het allervetste programma Nadeel is alleen dat je nog maar een paar dagen kaarten voor kunt kopen. Ga zo wel even checken hoe duur en welke bands er komen enzo...
UK?

Doe eens een line-up dan?

Maar ik wil gewoon naar Sziget
pi_46696073
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:

Alhoewel, de reacties op mijn gebruik van woest, snapte ik zelf ook gister pas. Duurde dus slechts een dag of drie... Maar dat maakt het dan wel weer grappig, vind ik.
Ja, ik dacht toen al.. 'waarom jij... '
  maandag 26 februari 2007 @ 15:26:02 #247
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_46696564
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Als je komt op de indie-hotspots waar wij (gedrieën of in duo's) ons bevinden, ga je ze vanzelf snappen. Alhoewel, de reacties op mijn gebruik van woest, snapte ik zelf ook gister pas. Duurde dus slechts een dag of drie... Maar dat maakt het dan wel weer grappig, vind ik.
Maakt niet uit hoor, bij mij valt ´t kwartje dus vaak ook zo laat...

I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_46696630
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef Skanqua het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, bij mij valt ´t kwartje dus vaak ook zo laat...

Ik help daar altjd graag bij
  maandag 26 februari 2007 @ 15:29:34 #249
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_46696699
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik help daar altjd graag bij
Weet ik...

Ennuh... Glastonbury is vrij duur...
quote:
Weekend tickets will cost £145.00 plus £5.00 booking fee and £4 postage and packing per order.
En daarbij moet je nog ergens ingeschreven staan ofzo...
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_46696739
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Skanqua het volgende:

[..]

Weet ik...
ohh, ik dacht dat je dat al vergeten was joh
quote:
Ennuh... Glastonbury is vrij duur...
[..]

En daarbij moet je nog ergens ingeschreven staan ofzo...
Hmm. Szigeeeet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')