Heb hem ook geluisterd, is inderdaad wat minder "heftig" als de vorige plaat. Maarja, ik blijf Razorlight geweldig vindenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Razorlight - Razorlight
Heb het nieuwe album al helemaal beluisterd. Wordt wel erg radiovriendelijk zo, terwijl Borrell juist kritiek heeft op bands als The Kooks. Maargoed, dit rockt dus nog minder. Maar het klinkt niet onaardig, beetje zomers enzo.
OOR vindt het trouwens een wereldplaat..
Toen ik 'in the morning' vorige week voor het eerst hoorde dacht ik juist dat het een nieuwe single van the kooks was ofzo..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Razorlight - Razorlight
Heb het nieuwe album al helemaal beluisterd. Wordt wel erg radiovriendelijk zo, terwijl Borrell juist kritiek heeft op bands als The Kooks. Maargoed, dit rockt dus nog minder. Maar het klinkt niet onaardig, beetje zomers enzo.
OOR vindt het trouwens een wereldplaat..
Zelfs voor hun eerste plaat slaat die vergelijking nergens op.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die vergelijking met Franz Ferdinand gaat op voor hun eerste album, die wijkt namelijk enorm af van hun tweede plaat.
Die gitaarloopjes lijken idd erg op elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef belsen het volgende:
Eindelijk weet ik het. Die single In the morning doet me denken aan The Dead 60's (van Riot radio enzo).
Dat komt nu, na jubelrecensies als zijnde de nieuwe U2.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind het wel een aardig nummer. ik snap niet dat ze nog niet veel bekender zijn
In het LD is het Jeroen Geerts. Ik ken hem en hij is heeft weinig op met retrodingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ben altijd wel benieuwd wie het schrijft, kan je altijd vergelijken.
Hm.. in het LD schreef men dus dat er geen catchy nummers op staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:41 schreef Hapertje het volgende:
Volgens Nieuwe Revu is bijna elke album-track Top 100-Aller Tijden materiaal!
Ik heb hem nu geluisterd en moet zeggen dat het hard tegenvalt, niet slecht, maar wel een stuk minder dan het eerste album.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Album luistert wel ok weg!
Dat had ik ook. Vooral omdat er hoogtepunten ontbreken, maar misschien is het op termijn toch wel zo dat het een blijvertje is (verwacht ik trouwens niet).quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb hem nu geluisterd en moet zeggen dat het hard tegenvalt, niet slecht, maar wel een stuk minder dan het eerste album.
Zo ook op Pitchfork, maar dat is wellicht ook weer niet zo heel verrassend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wellicht Leon Verdonschot? In het Limburgs Dagblad wordt ie helemaal afgekraakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |