Oja, dat hebben we ook nogquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
De Weber is vooral... hip.Is er niks meer te doen in de Winston?
Oeh dat is leukquote:
wat, as zaterdag bedoel je?quote:
Die je een krop sla moest sturen oid?quote:Enne de Winston, daar komt mijn gothic ex-huisgenoot dus ik heb niei zo´n behoefte om daar heen te gaan
als in concerten daar, of kan je er ook uitgaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, ik heb tegenwoordig weer de Effenaar in de buurt, ik ben daar weer heel gelukkig mee.
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat, as zaterdag bedoel je?
[..]
Je haalt een beetje verhalen door elkaarquote:Die je een krop sla moest sturen oid?
Misschien, ga misschien naar niet-indie nijmegenquote:
Ja, die roaks. Maar dus toch dezelfdequote:Je haalt een beetje verhalen door elkaarBij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen
Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
![]()
Ok.. euhh.. WTF!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:
Je haalt een beetje verhalen door elkaarBij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen
Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef MaJo het volgende:
Haha nou het klinkt spannender dan het is hoorMijn ex-huisgenoot heet Rui en ik heb nooit de borg teruggehad
Nu was er een tijdje geleden op Fok een topic waarin je een Random Act of Kindness (ROAK) aan kon vragen. Gewoon een aardig iets wat je voor iemand doet die dat totaal niet verwacht. Een van de ROAK´s was: stuur een koolsla op naar een Portugees met de naam Rui, Ik vertelde toen dat mijn ex-huisgenoot ook Rui heet, maar dat daar geen koolsla naartoe mocht omdat het een eikel is en ik mijn borg nog niet terug gehad heb
Nou ja, zo spannend is het dus allemaal niet
Yep, ¤325,-quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Wel grappig, maar niet heel spectaculair.
Je borg dus nog steeds niet terug? Dat is wel balen, zal nog best een stapeltje geld zijn!
Jeequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Ik hoef zaterdag toch niet te werken, dus ik ga wel mee maj![]()
![]()
Ik ga samen met mijn baas, zusje en nog een vriend/kennis zaterdagquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Ik hoef zaterdag toch niet te werken, dus ik ga wel mee maj![]()
![]()
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Lieke_K het volgende:
![]()
Alweer bijna 3 pag. gemist!![]()
Gisteravond naar Goose geweest, dat was gááf! Heel anders wel dan de laatste concerten waar ik heen was, maar echt super! Vette energie hebben die lui, echt à la Infadels, vond ik. Nouja, niet zo erg als de toetsenist dan, maar dat kan ook gewoon niet.Plus deze gasten zijn ook nog eens vrij easy on the eyes..!
Voorlopig even geen indie-activiteiten, zou eigenlijk vanavond gaan stappen hier, maar dat is niet doorgegaan. Dus nu ben ik maar Yours Truly, Angry Mob aan het luisteren. Wat een straf hè....
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:49 schreef hydraulix het volgende:
Ik zou eigenlijk ook naar Goose gaan samen met een vriendin. Ik had m'n kaartje al maar voor m'n vriendin moesten we er nog ééntje scoren. Eenmaal aangekomen bij de Melkweg stond er echt een gigantische rij en na rondgevraagd te hebben bleek dus dat het uitverkocht was. Bovendien hadden we niet echt zin in een volgepropte Oude Zaal. We gingen uiteindelijk niet en helaas kon ik m'n kaartje niet doorverkopen. Vond het om eerlijk te zijn niet echt een jammer (we gingen uiteindelijk maar gezellig wandelen en ijs eten bij Ben & Jerry's), maar het zal inderdaad wel een tof concert geweest zijn
Kaiser Chiefs album vind ik juist errug leuk!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef lienelien het volgende:
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallen![]()
Goose:
[afbeelding]
ietwat eng, niet?
liekeee...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs album vind ik juist errug leuk!!![]()
En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)...Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken.
En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn
).
![]()
M'n vriendin ging op het laatst mee en ik wist niet dat het uitverkocht was. Nog nagevraagd bij de GWK van Centraal (ik wilde daar nog een kaartje kopen, maar de voorverkoop was al gesloten) maar die wisten van niks. Ik gokte ook dat Goose niet zo extreem bekend en overhyped als al die Engelse bandjes zou zijn dat het uitverkocht zou raken. Bovendien waren we er sowieso vrij laat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!
Stonden er ook geen vage handelaartjes voor de deur die wel kaartjes zouden kunnen hebben?
Geen zin in een volle zaal?Moet je vooral naar een concert gaan (sorry maar vond het gewoon best raar klinken)
Ben ik wel met je eens denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)...Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken.
En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn
).
![]()
De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
zie nou wat een slechte invloed een kerstavond op iemand kan hebben.
'Waarom jij...'
![]()
er was juist geen contextquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef Skanqua het volgende:
[..]
De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...
![]()
zie wikipedia bijvquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef ikJur het volgende:
ik ontdekte laatst dat ik best veel indie muziek heb. Maar waarom heet het dan indie t komt toch niet uit india ofzo
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
't blijft toch altijd lastig uitleggen die term indie. Ik heb het dan ook vaak over neo-britpop. Maar dan denken sommigen weer dat ik naar de nieuwe Take That luister
Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
zie wikipedia bijv
Independent labels, dat helpt je misschien ook wel op weg
Maar wat heb je dan zoal?
The Fratellisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.
Zijn er nog aanraders? ga maar eens ff The Killers en The Strokes luisteren
Het album Antics is wel aardig geloof ik... nu hopelijk niemand beledigdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Interpol hoor ik veel van?
Is dat nou echt goed en welk album moet ik dan ff zoeken?
Antics is geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Interpol hoor ik veel van?
Is dat nou echt goed en welk album moet ik dan ff zoeken?
Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Antics is geweldig![]()
Turn On The Bright Light is overwegend kut.
Maar als je daarvan houdt, moet je ook maar eens Joy Division luisteren. nee, ze doen hun naam geen eer aan
jaa, ik weet het. Ik krijg niet vaak gelijk wat Antics betreftquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig....
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke setquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Na het concert van afgelopen vrijdag is het zonde om hier ook niet The Rifles te noemen.
En The Long Blondes dus.![]()
En de 5 o'clock heroes, waarvoor ik helaas geen kaartjes meer kon krijgen voor morgen
En The Automatic ... en..
En als je vanhetzelfde in het Duits houdt, luister dan eens naar Juli, Klee of Wir Sind Helden. Silbermond is ook wel aardig.
Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen. Had doorvoor wat slechte ervaringen met mensen die of het hele concert luidruchtig met elkaar staan te praten zonder één keer naar het podium te kijken (bij The Fratellis in Patronaat) of in hun eentje heftig beginnen te springen (bij Alamo in Tivoli)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set, 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk
.
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen.
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:
[..]
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set, 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk
.
Five o'lock heb ik kaartjes voor, hopelijk word 't leuke avond al zal het waarschijnlijk een rustigere ''crowd'' worden dan bij the rifles,achja past ook beter bij de muziek denk ik.
Wel leuk om inderdaad het verschil in publiek te zien van bovenaf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef rootjepro het volgende:
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijkt.
O die heb ik ook gezien. Die gast die z'n T-shirt uittrok ook nog gezien?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef JackHerrer het volgende:
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |