abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46523107
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
De Weber is vooral... hip. Is er niks meer te doen in de Winston?
Oja, dat hebben we ook nog
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 14:58:57 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46526853
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

uhuh, ja dat
Foute naam hè
Oeh dat is leuk Ga je mee dan

Enne de Winston, daar komt mijn gothic ex-huisgenoot dus ik heb niei zo´n behoefte om daar heen te gaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:03:12 #103
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46526976
Ach, ik heb tegenwoordig weer de Effenaar in de buurt, ik ben daar weer heel gelukkig mee.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46527012
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh dat is leuk Ga je mee dan
wat, as zaterdag bedoel je?
quote:
Enne de Winston, daar komt mijn gothic ex-huisgenoot dus ik heb niei zo´n behoefte om daar heen te gaan
Die je een krop sla moest sturen oid?
pi_46527030
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, ik heb tegenwoordig weer de Effenaar in de buurt, ik ben daar weer heel gelukkig mee.
als in concerten daar, of kan je er ook uitgaan?
Ik vind de drankprijzen daar wel leuk Maar jammer hoe het er uit ziet
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:11:44 #106
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46527206
Het is effe wennen als je de oude Eff gewend bent idd, maar de kwliteit van geluid enzo is wel echt voorruit gegaan. Vaak kan je er ook gewoon uit idd, zeker in het cafégedeelte. En straks is E-town ook met de trein in het nachtnet te bereiken he. Wat ook betekent dat je 's nachts niet alleen weer weg kan komen, maar ook terug.
Welkom bij de V&D der webfora.
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 16:29:11 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46529629
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef lienelien het volgende:

[..]

wat, as zaterdag bedoel je?
[..]
Ja
quote:
Die je een krop sla moest sturen oid?
Je haalt een beetje verhalen door elkaar Bij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46529913
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja
Misschien, ga misschien naar niet-indie nijmegen
quote:
Je haalt een beetje verhalen door elkaar Bij dat ene fok gebeuren moest iemand inderdaad koolsla sturen naar een portugees met de naam Rui en toen vertelde ik dat mijn ex-huisgenoot ook zo heet. Maar ik heb hem dus heul geen sla hoeven sturen Sterker nog, ik heb de borg nooit terug gehad
Ja, die roaks. Maar dus toch dezelfde
pi_46534636
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef MaJo het volgende:
Ok.. euhh.. WTF!

Denk niet dat ik moet vragen naar het hele verhaal
pi_46536081
Mag ik het hele verhaal?
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 01:09:53 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46547657
Haha nou het klinkt spannender dan het is hoor Mijn ex-huisgenoot heet Rui en ik heb nooit de borg teruggehad Nu was er een tijdje geleden op Fok een topic waarin je een Random Act of Kindness (ROAK) aan kon vragen. Gewoon een aardig iets wat je voor iemand doet die dat totaal niet verwacht. Een van de ROAK´s was: stuur een koolsla op naar een Portugees met de naam Rui, Ik vertelde toen dat mijn ex-huisgenoot ook Rui heet, maar dat daar geen koolsla naartoe mocht omdat het een eikel is en ik mijn borg nog niet terug gehad heb Nou ja, zo spannend is het dus allemaal niet
pi_46549942
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef MaJo het volgende:
Haha nou het klinkt spannender dan het is hoor Mijn ex-huisgenoot heet Rui en ik heb nooit de borg teruggehad Nu was er een tijdje geleden op Fok een topic waarin je een Random Act of Kindness (ROAK) aan kon vragen. Gewoon een aardig iets wat je voor iemand doet die dat totaal niet verwacht. Een van de ROAK´s was: stuur een koolsla op naar een Portugees met de naam Rui, Ik vertelde toen dat mijn ex-huisgenoot ook Rui heet, maar dat daar geen koolsla naartoe mocht omdat het een eikel is en ik mijn borg nog niet terug gehad heb Nou ja, zo spannend is het dus allemaal niet

Wel grappig, maar niet heel spectaculair.

Je borg dus nog steeds niet terug? Dat is wel balen, zal nog best een stapeltje geld zijn!
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 15:00:08 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46559353
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:

[..]

Wel grappig, maar niet heel spectaculair.

Je borg dus nog steeds niet terug? Dat is wel balen, zal nog best een stapeltje geld zijn!
Yep, ¤325,- Ik zal hem nog een keer een boze mail sturen en dreigen dat ik een deurwaarder op hem af stuur Hij is toch Portugees dus dan zal die wel bang worden
pi_46560002
Ik hoef zaterdag toch niet te werken, dus ik ga wel mee maj
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 15:24:41 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46560123
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Jee
pi_46560205
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef lienelien het volgende:
Ik ga samen met mijn baas, zusje en nog een vriend/kennis zaterdag

Mijn zusje en ik waren het er wel mee eens dat we in Amsterdam moesten blijven hangen, en de Melkweg leek ons ook prima In het ergste geval is het 2 vs 2 dus
pi_46560238
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jee
gelukkig hebben we niet het probleem dat jij weer pas om 00u of oou15 aan komt kakken
pi_46579381

Alweer bijna 3 pag. gemist!

Gisteravond naar Goose geweest, dat was gááf! Heel anders wel dan de laatste concerten waar ik heen was, maar echt super! Vette energie hebben die lui, echt à la Infadels, vond ik. Nouja, niet zo erg als de toetsenist dan, maar dat kan ook gewoon niet. Plus deze gasten zijn ook nog eens vrij easy on the eyes..!

Voorlopig even geen indie-activiteiten, zou eigenlijk vanavond gaan stappen hier, maar dat is niet doorgegaan. Dus nu ben ik maar Yours Truly, Angry Mob aan het luisteren. Wat een straf hè....
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_46579536
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Lieke_K het volgende:

Alweer bijna 3 pag. gemist!

Gisteravond naar Goose geweest, dat was gááf! Heel anders wel dan de laatste concerten waar ik heen was, maar echt super! Vette energie hebben die lui, echt à la Infadels, vond ik. Nouja, niet zo erg als de toetsenist dan, maar dat kan ook gewoon niet. Plus deze gasten zijn ook nog eens vrij easy on the eyes..!

Voorlopig even geen indie-activiteiten, zou eigenlijk vanavond gaan stappen hier, maar dat is niet doorgegaan. Dus nu ben ik maar Yours Truly, Angry Mob aan het luisteren. Wat een straf hè....
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallen

Goose:

ietwat eng, niet?
pi_46584554
Ik zou eigenlijk ook naar Goose gaan samen met een vriendin. Ik had m'n kaartje al maar voor m'n vriendin moesten we er nog ééntje scoren. Eenmaal aangekomen bij de Melkweg stond er echt een gigantische rij en na rondgevraagd te hebben bleek dus dat het uitverkocht was. Bovendien hadden we niet echt zin in een volgepropte Oude Zaal. We gingen uiteindelijk niet en helaas kon ik m'n kaartje niet doorverkopen. Vond het om eerlijk te zijn niet echt een jammer (we gingen uiteindelijk maar gezellig wandelen en ijs eten bij Ben & Jerry's ), maar het zal inderdaad wel een tof concert geweest zijn

Trouwens, zijn hier nog mensen die interesse hebben in één kaartje voor de Klaxons (20 euro of in ruil voor concertkaartje van Jet in de Paradiso).
pi_46586807
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 04:49 schreef hydraulix het volgende:
Ik zou eigenlijk ook naar Goose gaan samen met een vriendin. Ik had m'n kaartje al maar voor m'n vriendin moesten we er nog ééntje scoren. Eenmaal aangekomen bij de Melkweg stond er echt een gigantische rij en na rondgevraagd te hebben bleek dus dat het uitverkocht was. Bovendien hadden we niet echt zin in een volgepropte Oude Zaal. We gingen uiteindelijk niet en helaas kon ik m'n kaartje niet doorverkopen. Vond het om eerlijk te zijn niet echt een jammer (we gingen uiteindelijk maar gezellig wandelen en ijs eten bij Ben & Jerry's ), maar het zal inderdaad wel een tof concert geweest zijn
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!

Stonden er ook geen vage handelaartjes voor de deur die wel kaartjes zouden kunnen hebben?

Geen zin in een volle zaal? Moet je vooral naar een concert gaan (sorry maar vond het gewoon best raar klinken)
pi_46591132
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef lienelien het volgende:
Ik vind het album eigenlijk behoorlijk tegenvallen

Goose:
[afbeelding]
ietwat eng, niet?
Kaiser Chiefs album vind ik juist errug leuk!!

En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)... Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken. En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn ).
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_46591486
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:57 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

En als ik zo op een foto zou staan, zou ik ook eng zijn (waarmee ik niet wil impliceren dat ik woest aantrekkelijk ben o.i.d., maar je snapt wel wat ik bedoel)... Ze hebben goede performance vind ik, leuk om naar te kijken. En ik vind ze echt niet lelijk (waarmee ik niet wil impliceren dat ze woest aantrekkelijk zijn ).
liekeee...
pi_46595293
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
Op de gok naar een uitverkocht concert, dapper!
Stonden er ook geen vage handelaartjes voor de deur die wel kaartjes zouden kunnen hebben?
Geen zin in een volle zaal? Moet je vooral naar een concert gaan (sorry maar vond het gewoon best raar klinken)
M'n vriendin ging op het laatst mee en ik wist niet dat het uitverkocht was. Nog nagevraagd bij de GWK van Centraal (ik wilde daar nog een kaartje kopen, maar de voorverkoop was al gesloten) maar die wisten van niks. Ik gokte ook dat Goose niet zo extreem bekend en overhyped als al die Engelse bandjes zou zijn dat het uitverkocht zou raken. Bovendien waren we er sowieso vrij laat.
Ik heb zat concerten meegemaakt in de Melkweg die uitverkocht waren, maar aangezien we er onvoorbereid heengingen, de lange rij zagen en uiteindelijk te horen kregen dat het uitverkocht was, besloten we toch maar niet te gaan. Ik vind de Oude Zaal gewoon onwijs kut als het volgepropt is, maar ik kan er mee leven. Voor m'n vriendin is het echter anders aangezien ze niet zo goed tegen warmte/drukte kan. Er was wel iemand die nog een kaartje over had en ons een kaartje aanbood, zelfs voor de normale prijs, maar we waren een beetje lui en vonden Goose niet zo speciaal.
Maar ja, als je het raar vind klinken, so be it
pi_46597484
quote:

[..]

Ben ik wel met je eens denk ik

Waar blijft mijn Franz Ferdinand t-shirt nou
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:21:46 #126
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_46597518
quote:

[..]

I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_46597717
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef Skanqua het volgende:

[..]

zie nou wat een slechte invloed een kerstavond op iemand kan hebben.

'Waarom jij... '
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:29:44 #128
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_46597782
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

zie nou wat een slechte invloed een kerstavond op iemand kan hebben.

'Waarom jij... '
De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...

I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_46599428
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef Skanqua het volgende:

[..]

De context is allang door mijn geheugen heen gezeefd...

er was juist geen context
pi_46602777
ik ontdekte laatst dat ik best veel indie muziek heb. Maar waarom heet het dan indie t komt toch niet uit india ofzo
0023
pi_46603079
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef ikJur het volgende:
ik ontdekte laatst dat ik best veel indie muziek heb. Maar waarom heet het dan indie t komt toch niet uit india ofzo
zie wikipedia bijv
Independent labels, dat helpt je misschien ook wel op weg

Maar wat heb je dan zoal?
pi_46603239
't blijft toch altijd lastig uitleggen die term indie. Ik heb het dan ook vaak over neo-britpop. Maar dan denken sommigen weer dat ik naar de nieuwe Take That luister

Britpop was voor mij Oasis, Blur en Pulp met hun nummers die veel zeiden over het leven in het post-industriële Engeland in de jaren '90. Die hedendaagsheid (als vertaling van contemporary) zie je nu ook weer terug bij Jarvis, The Good The Bad The Queen, maar ook bij nieuwe bandjes als The Long Blondes.

maar dat is mijn mening
pi_46603276
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
't blijft toch altijd lastig uitleggen die term indie. Ik heb het dan ook vaak over neo-britpop. Maar dan denken sommigen weer dat ik naar de nieuwe Take That luister
pi_46603299
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef lienelien het volgende:

[..]

zie wikipedia bijv
Independent labels, dat helpt je misschien ook wel op weg

Maar wat heb je dan zoal?
Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.

Zijn er nog aanraders? ga maar eens ff The Killers en The Strokes luisteren

De wiki maakt trouwens al een hoop duidelijk
0023
pi_46603361
Hoi, Infadels .
Maar ik weet niet of dit indie is ofzo, genres boeien me sowieso niet echt.
Gaat mij meer gewoon om of het leuk klinkt

Oja verder nog wat 'indie' wat het misschien niet is

The Kooks
Automatic
Kaiser Chiefs?
En nog wat zooi
pi_46603408
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:43 schreef ikJur het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk wel de meest toegankelijk indie zijn, maar ik vind de Arctic Monkey's zwaar relaxed en Silent Alarm van Bloc Party is ook erg leuk. Dat laatste album niet.

Zijn er nog aanraders? ga maar eens ff The Killers en The Strokes luisteren
The Fratellis
Razorlight
Athlete
Dirty Pretty Things
Arcade Fire
The Kooks
Maxïmo Park
The Libertines
Hot Hot Heat
Guillemots
We Are Scientists
Interpol
Editors
Shout Out Louds
Decemberists
Voxtrot
Wolfmother
The Raconteurs

Om maar even wat te noemen. En nee, het is niet allemaal persée indie nee
pi_46603581
Na het concert van afgelopen vrijdag is het zonde om hier ook niet The Rifles te noemen.
En The Long Blondes dus.
En de 5 o'clock heroes, waarvoor ik helaas geen kaartjes meer kon krijgen voor morgen
En The Automatic ... en..

En als je vanhetzelfde in het Duits houdt, luister dan eens naar Juli, Klee of Wir Sind Helden. Silbermond is ook wel aardig.
pi_46603649
Interpol hoor ik veel van?
Is dat nou echt goed en welk album moet ik dan ff zoeken?
pi_46603759
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Het album Antics is wel aardig geloof ik... nu hopelijk niemand beledigd
pi_46604075
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef Leonos het volgende:
Antics is geweldig

Turn On The Bright Light is overwegend kut.

Maar als je daarvan houdt, moet je ook maar eens Joy Division luisteren. nee, ze doen hun naam geen eer aan
pi_46604543
*eerste post hier dus meteen;hoi*

(neeh ik zal niet elitair gaan doen over dat dit allemaal geen indie is, dat de term independant label niet matched met bands die gesigned zijn bij sony/emi en dat soort dingen)

Interpol is op dit moment een heel fijne uitvoering van het ''post punk'' genre, ze blijven een copy van Joy Divison[maar die zijn al jaren ''dood''] maar het is echt heel erg ''fijne shit''.
Ik heb hier wat ''iets minder officiele'' bootlegs enzo liggen en natuurlijk hun 2 albums; Antics[''volwassen album, veel lange instrumentale nummers en de catchy hit Evil''] en Turn on the Bright Lights[''1ste album, hun beste; eigelijk geen enkel skipnummer en de prachtige ''energy song PDA'' ,het dromerige The New en t nummer wat je niet snel loslaat Stella(was a diver and she was always down).

Ze zijn op dit moment weer ongeveer net klaar met hun album en gaan deze zomer weer touren, een aanrader omdat ze live echt heel sterk zijn wat de ''volgens sommige saaiemuziek+hun maatpak outfits'' niet zou doen vermoeden. Zeker de bootlegs die op inet te vinden zijn van kleine zaal-concerjtes zijn echt de moeite waard, kortgezegd; 't is niet zo catchy als de britpop/rock die hier indie genoemt word maar na 2-3 x luisteren echt een ''topper'' in je collectie :0

/end betoog
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:22:48 #142
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_46604552
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Antics is geweldig

Turn On The Bright Light is overwegend kut.

Maar als je daarvan houdt, moet je ook maar eens Joy Division luisteren. nee, ze doen hun naam geen eer aan
Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig... .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_46604596
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Detroit het volgende:

[..]

Het is andersom, Turn on the bright lights is goed, Antics is maar matig... .
jaa, ik weet het. Ik krijg niet vaak gelijk wat Antics betreft
pi_46604671
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Na het concert van afgelopen vrijdag is het zonde om hier ook niet The Rifles te noemen.
En The Long Blondes dus.
En de 5 o'clock heroes, waarvoor ik helaas geen kaartjes meer kon krijgen voor morgen
En The Automatic ... en..

En als je vanhetzelfde in het Duits houdt, luister dan eens naar Juli, Klee of Wir Sind Helden. Silbermond is ook wel aardig.
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set , 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk .

Five o'lock heb ik kaartjes voor, hopelijk word 't leuke avond al zal het waarschijnlijk een rustigere ''crowd'' worden dan bij the rifles,achja past ook beter bij de muziek denk ik.
pi_46604805
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:
Dat concert was inderdaad erg fijn, stond je een beetje vooraan? het werd wel ''heel ruig'' op een gegeven moment wat ik niet verwachte gezien de poppy sound die ze maken,maar dat hoort erbij en het was een leuke set , 2 x je schoen moeten zoeken in een zaal is ook weer is leuk .
Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen. Had doorvoor wat slechte ervaringen met mensen die of het hele concert luidruchtig met elkaar staan te praten zonder één keer naar het podium te kijken (bij The Fratellis in Patronaat) of in hun eentje heftig beginnen te springen (bij Alamo in Tivoli)
pi_46604871
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, stond met een goed uitzicht op het balkon van de Melkweg. Was gezien de drukte beneden een goede keuze om wat van de muziek mee te krijgen.
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijkt .
pi_46604943
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef rootjepro het volgende:

[..]

Five o'lock heb ik kaartjes voor, hopelijk word 't leuke avond al zal het waarschijnlijk een rustigere ''crowd'' worden dan bij the rifles,achja past ook beter bij de muziek denk ik.
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?
pi_46604961
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef rootjepro het volgende:
Ik kon het concert goed volgen al vliegend tussen de voorste linie van jonge meisjes en de 3 rijen daarachter vol grote sterke gozers die alles en iedereen omvermoeste beuken, al snap ik dat dat voor vele waarschijnlijk geen ideale luisterpositie lijkt .
Wel leuk om inderdaad het verschil in publiek te zien van bovenaf.

Gillende meisje van 14 bij The Rifles.
pi_46604989
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef JackHerrer het volgende:
was jij dat die op een gegeven moment met een schoen in zijn handen boven zijn hoofd rondliep?
O die heb ik ook gezien. Die gast die z'n T-shirt uittrok ook nog gezien?
pi_46605067
Dat was ik niet, die gozer gooide mij zo ongeveer het podium op en deed zon 25 x zn shirt aan en weer uit
nee mij schoene kwamen steeds terecht tussen 15 jarige meisjes wiens papas achter me stonde wat heel irritante scenarios opleverde, geloof me met dringende massa achter/op je schoenen rapen onder meisjes van 14 met korte rokjes is genaaaaant

marja, t bleven mn goede oude quickies dus ik moest wel, oogjes dicht en gaan

nee, ik was te herkennen aan m'n grijze vest, zeiknatte haar en broek die he-le-maal onder iemand anders bier zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')