Wat leuk!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef Love Mae King het volgende:
Ja natuurlijk. Ben dinsdag zelfs bij haar optreden in Londen geweest. Echt fantastisch!
Was je op de afterparty?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:32 schreef el_bario het volgende:
[..]
Wat leuk!!!
Heb haar ook nog even gezien die dag, helaas alleen niet in de Bush Hall.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef savelkoul het volgende:
http://www.stylusmagazine(...)en/alright-still.htm
![]()
Ik vind haar wel leuk, zou wel verkering mee willen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef savelkoul het volgende:
Wat een leuke comment. Die moet ik onthouden.quote:Alright Still is nothing more than pop for people who hate pop music, poptimist Quorn, phony music for people who can't let go of their inhibitions (indie-bitions?) and have to have their music classified as REAL. Lily Allen is a coddled parasite who ain't lived it—she witnessed it from her folks pad. Scribbled in her notepad and created her life. That's how the song goes, right?
Ik heb de review gelezen. Ben best benieuwd, kreeg 5 sterren ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:32 schreef mbn het volgende:
Werd door Nieuwe Revue erg getracht te hypen, maar echt supergoed vind ik het niet. Wel aardig, niet meer en niet minder.
Gezien hoe de reviewer LDN interpreteert snapt ie het niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef savelkoul het volgende:
Ik weet niet of het een hit word. Ik ben dit soort gelikte pop-muziek met een knipoog behoorlijk zat aan het worden. Nu is het natuurlijk niet zo dat wanneer ik iets zat ben het dan niks meer word.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Gezien hoe de reviewer LDN interpreteert snapt ie het niet helemaal.
Geeft niks, gaat toch wel een hit worden!
En terecht!
Ik weet wel dat het een hit wordt...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:33 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een hit word. Ik ben dit soort gelikte pop-muziek met een knipoog behoorlijk zat aan het worden. Nu is het natuurlijk niet zo dat wanneer ik iets zat ben het dan niks meer word.![]()
Het klinkt heel catchy maar ben het na 2 liedjes ook echt alweer zat. Er zit weinig karakter in de muziek zelf.
Daar ligt nou voor mij ook een beetje het probleem "gave oude Jazz samples" heb ik nu de afgelopen 5 jaar wel even genoeg gehoord. Amy Winehouse moest ik ook eigenlijk aan denken en qua text is die net iets harder en vinniger. Het meisje met de harde text en retestrak geproduceerde muziek is nu al best vaak gedaan waardoor het voor mij als 13 in een dozijn gaat klinken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het een hit wordt...
Ben ook niet eens met je overall analyse. Er zit alleen maar karakter in de muziek. Gave oude jazz samples, pittige teksten, hier en daar een, op het eerste gehoor relaxte zomerse deuntjes, later besef je de verschillende lagen...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef Love Mae King het volgende:
Ja natuurlijk. Ben dinsdag zelfs bij haar optreden in Londen geweest. Echt fantastisch!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Een zo mogelijk nog leukere hype danAnnie
, wat mij betreft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |