je had m zelf ook kunnen makenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef Paladijn het volgende:
Eindelijk, ik zat zelfs al in het oude MX-5 topic over de benzineverdeling hier in het noorden te lezen
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te postenquote:
Ohjaquote:Op zondag 11 februari 2007 01:12 schreef LaCie het volgende:
nee opa.
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te posten
ik doelde op je laatste post vorige topicquote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja
Heb je geen vervangend vervoer dan?
Zou kunnen, het duurde wat langer dan normaalquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?
bed, morgen vroeg op, naar een eend op Suzuki Samurai-chassis kijken, en na de tijd als het even kan nog een stukkie van het WK schaatsen meepikken in Heerenveen.
Je bent op zoek naar een circuitbak?quote:
Hard blazen?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
nee ik kopieer ze schaamteloos uit een topic op het artcquote:Op zondag 11 februari 2007 01:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een circuitbak?
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, ontdek op welke auto op marktplaats ik zojuist 1300 euro heb gebodenincluief linkje graag
Zodra ik mijn circuitbak heb, of het weer opendakweer isquote:
Visa als project, en die ander als daily-drivenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?
zodra het niet regent en de 155 op orde is dan wil ik wel weer eigenlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 01:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zodra ik mijn circuitbak heb, of het weer opendakweer is
Ik heb iig het weekend van de 24e maart in mijn agenda staan voor de Ring, mits het weer wat ok is.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef LaCie het volgende:
[..]
zodra het niet regent en de 155 op orde is dan wil ik wel weer eigenlijk![]()
Nou?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, ontdek op welke auto op marktplaats ik zojuist 1300 euro heb gebodenincluief linkje graag
april?quote:
De 24e is een zaterdag, de zondag is de ring gewoon open voor TF trouwensquote:Op zondag 11 februari 2007 01:48 schreef LaCie het volgende:
ik heb nog niks geplanned, denk dat ik eerst een zondagje samen met paps er heen rij.![]()
wel eem heel weekeindequote:Op zondag 11 februari 2007 01:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb iig het weekend van de 24e maart in mijn agenda staan voor de Ring, mits het weer wat ok is.
3 uur rijden als je direct rijd en niet binnendoor door de Eiffel zoals wij toen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De 24e is een zaterdag, de zondag is de ring gewoon open voor TF trouwens
En ach, het is voor jou ook iets van 4 uur rijden neem ik aan?
oeh moet ik voor die tijd nog ff lid worden van de 156 clubquote:Op zondag 11 februari 2007 01:54 schreef LaCie het volgende:
[..]
misschien, april zijn ook de clubspecials op zandvoort![]()
klopt zoiets.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:56 schreef LaCie het volgende:
[..]
3 uur rijden als je direct rijd en niet binnendoor door de Eiffel zoals wij toen.
De dik voor mekaar showquote:Op zondag 11 februari 2007 08:51 schreef 2cv het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe
oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe
oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe
oeoeoeoeoeoeoeoeoejemorgen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=181quote:Op zondag 11 februari 2007 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De dik voor mekaar shoween poosje geleden waren ze bij De Wereld Draait Door, daar deden ze het nog een keer
FOK! ehquote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze zijn ook weer lekker aardig..
Tis ook nooit goed he.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FOK! eh.
Als ik mod ben is het niet goed, als ik geen mod meer ben is het ook niet goed.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dat feedback was een geintje, simpele zielen![]()
.
Ik was mod van Babes & Hunks en Flora & Fauna.
en als je inlogt als Richboy is het OOK niet goedquote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FOK! eh.
Als ik mod ben is het niet goed, als ik geen mod meer ben is het ook niet goed.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef lipje het volgende:
[..]
en als je inlogt als Richboy is het OOK niet goed
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef Paladijn het volgende:
Fugie en M5 in akzie
Hebben ze daar een tekort aan bomen ofzo?
Gumball in A'dam?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Hugster het volgende:
Zo zeker dat ik naar Amsterdam ga voor de Gumball
http://www.gtspirit.com/2007/02/07/exclusive-gumball-2007-news/quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gumball in A'dam?Wanneer?
Lekker door zo'n dikke crowd heen ploegen, komen los van elkaar aan en blijven even, dus de hele tijd wel aanloop, wordt mooie shitquote:29th April: 12 Midday all cars in position on Pall Mall for car display, 4pm rally start! Big Gantry on Pall Mall, similar position as last year but much bigger and better! Onto France via Eurotunnel, Belgium, and Amsterdam! Where the cars park up at the ‘Waterlooplein’ in the centre of Amsterdam, and as you may already know it is Queens day, so a lot of people partying in the streets! Amsterdam is a checkpoint, so the teams park up, pick up their next route card, drink and back on their way.
Koninginnedag ouwequote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.gtspirit.com/2007/02/07/exclusive-gumball-2007-news/
[..]
Lekker door zo'n dikke crowd heen ploegen, komen los van elkaar aan en blijven even, dus de hele tijd wel aanloop, wordt mooie shit
Ik ga het iig proberenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koninginnedag ouweAlsof ik dan nog weet welke auto's ik gezien heb....
kotsenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mojje daar nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Wat een debielen in dat filmpje zeg..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef Paladijn het volgende:
Fugie en M5 in akzie
Hebben ze daar een tekort aan bomen ofzo?
carpoolen met finse blondines!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, daar is natuurlijk een hele goeie oplossing voor.
Eerder naar huis!
whehehehehequote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef M5 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zou je mij daar niet mee willen associeren? dank u
quote:
for the record, ik rij nooit altijd links als ik te hard rijquote:
Jij wordt zelfs rechts ingehaald!quote:
In de stad zelf zal het wel meevallen, ik neem aan dat ze daar de weg naar't plein afzetten...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef Fugie het volgende:
en die gumball in amsterdam is ook zelfmoord
Miss maar ergens een viaductje pakken tussen bergen op zoom en rotterdam lijkt me een beter plan
Dat was zijn naam ja, en volgens mij is hij er permanent uitgekicked na al die fratsen. Hij was bezig met een eigen gumball/rally, maar gezien zijn oplichtersverleden zal daar wel niet veel van gekomen zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef LaCie het volgende:
doet ie weer mee eigenlijk, Kimble ofzo toch?
Lopen doet ie jaquote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ie 't maar doet, toch?
Primaquote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
Herman, vriend van me, hoe is het allemaal met je jongen![]()
Who ? Me ?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Gast koop een quote-knop.
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMG
Volvo XC90 Pick-up Dalbo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Fout.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?
Ja, het Herman Vinkje [bupatihhuillachsmilie]quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, sinds ik Firefox 2.0 heb geinstalleerd (er zat een groot lek in 1.5.zoveel) doet alt-s, alt-m en zulks het niet meer.
Er is een makkelijke oplossing voor, het is een kwestie van 1 vinkje (![]()
![]()
![]()
: !:!:1;1!!) . Weet iemand welke?
in je adresbalk ----> about:config ----> enterquote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, sinds ik Firefox 2.0 heb geinstalleerd (er zat een groot lek in 1.5.zoveel) doet alt-s, alt-m en zulks het niet meer.
![]()
![]()
Alt+s doet het bij mij wel gewoon?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
![]()
toevallig net op artc ook gepost :quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
Die fabris die schaatser heeft Alfa Q4 op z'n been staan als reclame?
Wat is in italie nog meer Alfa Q4 buiten de alfa?![]()
Edit: of het is Alfa O4![]()
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in je adresbalk ----> about:config ----> enter
Onderstaande regels moet je veranderd
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Bortsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef LaCie het volgende:
[..]
toevallig net op artc ook gepost :
[afbeelding]
aangezien ie ook Alfa logo op de borts heeft dan is het die van Alfa Romeo heur![]()
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alt+s doet het bij mij wel gewoon?
Ik wist niet dat jij aan carnaval deed? Nou veel plezier volgende week, lijkt me wel wat koud alleenquote:
Ik ben vervelend. Wen er maar aan, dat moet ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je nou Jofuni-dinges, vervelend hè.
Aap, ik had het dus NIET tegen jou. Je kunt jezelf vervelend vinden, prima. Maar let wel op.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben vervelend. Wen er maar aan, dat moet ik ook.
Ik had al zo'n idee inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Sjoewe het volgende:
Jezelf vervelend vinden is Fries narcisme
Dan moet je ook gewoon zelf kokenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als ik eten bestel zit er iets niet bij of zit er het verkeerde bij. Grrrr.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als ik eten bestel zit er iets niet bij of zit er het verkeerde bij. Grrrr.
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond bij een vriend van me en daar werd om 23:30 nog even een Taco Mundo maaltijd gebracht die eerst per ongeluk in Amsterdam geprobeerd was te bezorgen na een gast daar in huis het rond 19:00 gewoon voor Utrecht had besteld
Stond er ineens een m0cr0 voor de deur met een gratis maal en ik had nog niet gegeten, die gast waar het voor was was natuurlijk al lang niet meer thuis
Koken is juist leuk.quote:
Waarom quote je me dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aap, ik had het dus NIET tegen jou. Je kunt jezelf vervelend vinden, prima. Maar let wel op.
Dan mag jij het me uitleggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Men noemt me hier wel eens dom. Maar zelfs IK snap 'm.
Arm karretje idd..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Alfisti het volgende:
Arme 155......
http://home.arcor.de/schrottx8/html/galerie_1_15.html
whehe ik ken het ja, de inhaal actie gaan plannenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds een Renault Clio
ben er zeer gelukkig mee
alleen met het voorbijsteken heb ik problemen, m'n autootje trekt niet hard genoeg op
Jij kan zowat nog ingehaald worden door een brommobielquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben toch trager
Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaaldquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan zowat nog ingehaald worden door een brommobiel
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaald
Waar, waar, waar ?quote:zojuist eigen uploader van BuzzyBee geïntroduceerd
vage leuzen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen america en vage leuzen!
http://buzzybeeforum.nl/album.phpquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !
[..]
Waar, waar, waar ?
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.quote:
Echt wel, lijkt mij ook wel tof, met een paar maten elk zo'nquote:
Geen idee, 1e hit op googlequote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef LaCie het volgende:
Alleen UK en Ireland mag je van mij schrappen.
Hoeveel km is dit?
Op vakantie met je exquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.
Als ik klaar ben bij Lasaulec wil ik een weekje weg, met de Visa. Ik heb Sandra gevraagd of ze mee wil, en haar 4 opties voor gelegd. Oost (Polen), Zuid (Monaco), West (Groot-Brittannië) of Noord (Scandinavië).
Als Sandra mee gaat word het Noord
ja lijkt me ook chill. Nederland-Denemarken-Noorwegen-Zweden-Duitsland-Tsjechie-Oostenrijk-Zwitserland-Italie-quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, 1e hit op google![]()
Ik zou ook liever door noorwegen, zweden crossen en dan pas naar beneden![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja lijkt me ook chill. Nederland-Denemarken-Noorwegen-Zweden-Duitsland-Tsjechie-Oostenrijk-Zwitserland-Italie-
Frankrijk-Spanje-Frankrijk-Belgie-Nederland. zoiets![]()
![]()
en voor mij even langs het Alfa Romeo museumquote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan in italie langs het ferrari museum
![]()
En in zweden langs Volvoquote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
en voor mij even langs het Alfa Romeo museum
En het Lancia museum?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
en voor mij even langs het Alfa Romeo museum
Ik had mappoint 2002 ofzo werkte idiaal voor dat soort dingen....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef LaCie het volgende:
Hoeveel km zal het zijn, kan iemand dat eens ff berekenen![]()
de km's boeien niet zo, plekken waar je stopt en overnachtingsplaatsen wel :xquote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef LaCie het volgende:
Hoeveel km zal het zijn, kan iemand dat eens ff berekenen![]()
Gewoon een tent in je kofferbak flikkeren en zien waar je uitkomt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
de km's boeien niet zo, plekken waar je stopt en overnachtingsplaatsen wel :x
Probleem bij zo'n roadtrip is dat er gewoon teveel te zien/doen is onderweg.
Tent? Bo?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon een tent in je kofferbak flikkeren en zien waar je uitkomt.
Die past er niet in, lmfdquote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon een tent in je kofferbak flikkeren en zien waar je uitkomt.
En goedkope benzinequote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef LaCie het volgende:
ja maar een indicatie van benzine kosten is ook wel handig. Voordeel van in de US is dat je veel goedkope motels hebt.
True.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
Een roadtrip van dag tot dat plannen en sjaggo door moeten crossen omdat je je hotel moet halen. Volgensmij vermoord je daarmee alle charme van het hele idee
Dat bedoelde ik niet zozeer, maar als je wilt overnachten in hotels/herbergen, zit je aan een aantal plaatsen als eindbestemming vast. Zodra je daar in de buurt komt gewoon rondbellen of er ergens plek isquote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
Een roadtrip van dag tot dat plannen en sjaggo door moeten crossen omdat je je hotel moet halen. Volgensmij vermoord je daarmee alle charme van het hele idee
ja mee eens, maar ik ga niet creperen/camperen. Denk dat het enige wat je moet plannen is de route die je af wilt leggen en dat je ongeveer op de hoogte bent van de overnachtings mogelijkheden langs je route. Een nachtje in de auto crashen vind ik ook niet erg. Er zijn zat kleine hotelletjes, gasthuizen enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Sjoewe het volgende:
Scandinavië? Of eerst maar Duitsland: De Eifelquote:
Mocht je in de buurt van Helsinki komen, ben je van harte welkom hier (tenzij het tussen 25 mei en 5 september is)quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.
Als ik klaar ben bij Lasaulec wil ik een weekje weg, met de Visa. Ik heb Sandra gevraagd of ze mee wil, en haar 4 opties voor gelegd. Oost (Polen), Zuid (Monaco), West (Groot-Brittannië) of Noord (Scandinavië).
Als Sandra mee gaat word het Noord
hehehe Leuk als je bekaf bentquote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef LaCie het volgende:
lijkt me juist leuker/uitdagender om aan het eind van de dag een plek te moeten zoeken om te slapen.![]()
Mee eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef LaCie het volgende:
lijkt me juist leuker/uitdagender om aan het eind van de dag een plek te moeten zoeken om te slapen.![]()
als je afspreekt alleen overdag te rijden dan kan je bijna niet te moe zijn om wat op te zoekenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef lipje het volgende:
[..]
hehehe Leuk als je bekaf bent
Scandinavie gewoon een jeugdherberg opzoeken, staan er zat van
En crashen op overtochten
en je toestemming hebt van de landeigenaarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:00 schreef PeuRac het volgende:
in Noorwegen, Zweden en Finland mag je overal je tent opzetten, zolang je geen schade aan de natuur toebrengt
Ik heb afgelopen zomer in 4 dagen 3000 km gedaan, en rijden van pak m beet 9 tot 18 is weldegelijk vermoeiendquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef LaCie het volgende:
[..]
als je afspreekt alleen overdag te rijden dan kan je bijna niet te moe zijn om wat op te zoeken![]()
Is het trouwens niet leuker om samen in 1 auto te zitten dan allemaal individueel?
Altijd samenrijden op een roadtrip, vooral als je lange afstanden doetquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef LaCie het volgende:
Is het trouwens niet leuker om samen in 1 auto te zitten dan allemaal individueel?
Als je dat hele dagen doet gaat het ontzettend meevallen hoor, dat lange rijden, of je moet een ontzettend gare stoel in je auto hebben, of een gare auto in het algemeen. Niet dat ik daarmee wat wil bashen, maar ik kan het niet voorstellen hoe moe sommigen zeggen te zijn na 9 uur rijden..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer in 4 dagen 3000 km gedaan, en rijden van pak m beet 9 tot 18 is weldegelijk vermoeiend
Maar met 4 man in een royale auto of 9 man in een busje kan erg leuk zijn
Daar gaat mijn zomervakantiequote:
mjah ik denk niet dat dat prettig is neequote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd samenrijden op een roadtrip, vooral als je lange afstanden doet
Houd trouwens niet in dat je meteen alle 5 zitplaatsen in je alfa moet vullen, dan wordt't snel minder volgens mij
Hangt ook van de afstelling van je auto af, in de Rover kon ik gerust 7 uur achter elkaar rijden, bij mijn Mazda wil ik na 4 uur toch echt de benen wel even strekkenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat hele dagen doet gaat het ontzettend meevallen hoor, dat lange rijden, of je moet een ontzettend gare stoel in je auto hebben, of een gare auto in het algemeen. Niet dat ik daarmee wat wil bashen, maar ik kan het niet voorstellen hoe moe sommigen zeggen te zijn na 9 uur rijden..
we gaan 5 dagen, en in de Visa, dus reken er maar niet opquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Helsinki komen, ben je van harte welkom hier (tenzij het tussen 25 mei en 5 september is)
Ah, op die fiets. Ik ga voorlopig helemaal niet op vakantie, niet met goede vriendin of wat dan ook..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op vakantie met een goede vriendin
Ik kon in mijn Escrot 12 uur achtereen rijden, de Civic heb ik nog niet mee gehad naar Frankrijk, komt voorlopig niet van ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hangt ook van de afstelling van je auto af, in de Rover kon ik gerust 7 uur achter elkaar rijden, bij mijn Mazda wil ik na 4 uur toch echt de benen wel even strekken
*mee eens is*quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Collega van me heeft zo'n type bus alleen dan mercedes daimler?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zo';n ding kopen in dubbele cabine versie, hadden we bij Fourstar als klusbus. passen 7 man in, of 5 als je neit zo intiem met elkaar bent. grote laadruimte. Strontgoedkoop in aanschaf ivm uitstroom bij Duitse leger. Nadelen: dorstig en traag.
Düsseldorfer
Ideaal roadtripvehikel.
een trabsporter past in de laadbak van dat ding.quote:
Hij is te koop (geweest) onder de namen Hanomag, Hanomag-Henschel, Mercedes-Benz, Tata, en een paar Chinese en Iraanse namen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Collega van me heeft zo'n type bus alleen dan mercedes daimler?
Dat ding zuipt 1 op 5 diesel als je 80 gaatDan kun je beter benzine rijden
![]()
Ik denk wel meerquote:Op zondag 11 februari 2007 23:22 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
ik denk dat we iets meer kans maken om het thuis te halen met de 155![]()
klein beetje maar
FF denken:quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat hele dagen doet gaat het ontzettend meevallen hoor, dat lange rijden, of je moet een ontzettend gare stoel in je auto hebben, of een gare auto in het algemeen. Niet dat ik daarmee wat wil bashen, maar ik kan het niet voorstellen hoe moe sommigen zeggen te zijn na 9 uur rijden..
Kan je beter mijn 156 op diesel nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:22 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
ik denk dat we iets meer kans maken om het thuis te halen met de 155![]()
klein beetje maar
Ik kan 12 tot 14 uur rijden in m'n eentje, maar das ook echt de max.. Laatste vakantie waren we met 3 man die konden rijden, om de 2 uur gewisselt, werkt ook goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
FF denken:
Dag 1: vertrek 11.00 uur in Delft, einde 0.00 uur om 4 uur de boot op, nauwelijks slaap gezien
Dag 2: vertrek 7 uur in Goteborg, om 8 uur langs de weg gestaan en uurtje geslapen, daarna verder gereden tot ca 15 uur, uurtje rondgewandeld, en doorgereden tot Oslo, uurtje de stad bekeken en weer terug tot ca 18 uur. Om 22 uur lagen we al op bed te slapen
Dag 3: langzaam aan naar Denemarken afgezakt, afstand die dag ca 600 km. Vertrek 10.00 uur einde ca 19 uur. Uurtje gewandeld en twee uur langs de kust van de route af gereden.
Dag 4 van Roskilde terug naar Delft. vertrek ca 15 uur aankomst 02.00 uur
Wat we in ieder geval niet goed deden was eentje lang rijden, ca 6 uur achterelkaar (met pauzes) daarna de ander rijden (4 tot 6 uur)
Helskini via die route is ongeveer 2000km, dat is in 5 dagen ongeveer 400km per dag, dat red je dan inderdaad niet, zeker niet als je binnen die 5 dagen ook nog terug moetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we gaan 5 dagen, en in de Visa, dus reken er maar niet op
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Kan je beter mijn 156 op diesel nemen
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef LaCie het volgende:
we gaan gewoon met lipje zijn 156, Alfa en goedkoper op diesel![]()
waar is die stuiterende Alfa?quote:
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die reed niet mee, we waren met 4 man (zouden met 6, maar 2 afzeggingenquote:
Dat komt mmooi uit, want zowel Sandra als ik zijn niet normaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen worden
nee, want: "Geen toegang"quote:
Kloptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen worden
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?quote:
Fries Narcismequote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt mmooi uit, want zowel Sandra als ik zijn niet normaal.
Broerdervaneenanderemoederquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
Kijken of je er nog zo over denkt als ze met een ander loopt te krikkenquote:
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
De weg kwam me al bekend voorquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed niet mee, we waren met 4 man (zouden met 6, maar 2 afzeggingen)
De foto komt trouwens wel van de route waar Bo mee aan kwam zetten
ok, top, dank je.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dus
euj, da's mijn foto, niet die van lexquote:
Ja. Dat zal het wel zijn dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zie jij hem wel? Dezelfde dinges zeker die ook imageshack zichtbaar maakt?
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurdquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Klopt, maar hij staat in een tijdelijk mapjequote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Daar maak ik maar geen woorden aan vuil:quote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef lipje het volgende:
[..]
De weg kwam me al bekend voorKon je wel rechtdoor bij die wegafzetting?
van bogespot.com?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurd
autogespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |