Aap, ik had het dus NIET tegen jou. Je kunt jezelf vervelend vinden, prima. Maar let wel op.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben vervelend. Wen er maar aan, dat moet ik ook.
Ik had al zo'n idee inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Sjoewe het volgende:
Jezelf vervelend vinden is Fries narcisme
Dan moet je ook gewoon zelf kokenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als ik eten bestel zit er iets niet bij of zit er het verkeerde bij. Grrrr.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als ik eten bestel zit er iets niet bij of zit er het verkeerde bij. Grrrr.
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond bij een vriend van me en daar werd om 23:30 nog even een Taco Mundo maaltijd gebracht die eerst per ongeluk in Amsterdam geprobeerd was te bezorgen na een gast daar in huis het rond 19:00 gewoon voor Utrecht had besteld
Stond er ineens een m0cr0 voor de deur met een gratis maal en ik had nog niet gegeten, die gast waar het voor was was natuurlijk al lang niet meer thuis
Koken is juist leuk.quote:
Waarom quote je me dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aap, ik had het dus NIET tegen jou. Je kunt jezelf vervelend vinden, prima. Maar let wel op.
Dan mag jij het me uitleggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Men noemt me hier wel eens dom. Maar zelfs IK snap 'm.
Arm karretje idd..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef Alfisti het volgende:
Arme 155......
http://home.arcor.de/schrottx8/html/galerie_1_15.html
whehe ik ken het ja, de inhaal actie gaan plannenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:07 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog steeds een Renault Clio
ben er zeer gelukkig mee
alleen met het voorbijsteken heb ik problemen, m'n autootje trekt niet hard genoeg op
Jij kan zowat nog ingehaald worden door een brommobielquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben toch trager
Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaaldquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan zowat nog ingehaald worden door een brommobiel
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaald
Waar, waar, waar ?quote:zojuist eigen uploader van BuzzyBee geïntroduceerd
vage leuzen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen america en vage leuzen!
http://buzzybeeforum.nl/album.phpquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !
[..]
Waar, waar, waar ?
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.quote:
Echt wel, lijkt mij ook wel tof, met een paar maten elk zo'nquote:
Geen idee, 1e hit op googlequote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef LaCie het volgende:
Alleen UK en Ireland mag je van mij schrappen.
Hoeveel km is dit?
Op vakantie met je exquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.
Als ik klaar ben bij Lasaulec wil ik een weekje weg, met de Visa. Ik heb Sandra gevraagd of ze mee wil, en haar 4 opties voor gelegd. Oost (Polen), Zuid (Monaco), West (Groot-Brittannië) of Noord (Scandinavië).
Als Sandra mee gaat word het Noord
ja lijkt me ook chill. Nederland-Denemarken-Noorwegen-Zweden-Duitsland-Tsjechie-Oostenrijk-Zwitserland-Italie-quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, 1e hit op google![]()
Ik zou ook liever door noorwegen, zweden crossen en dan pas naar beneden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |