Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaaldquote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kan zowat nog ingehaald worden door een brommobiel
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op dit moment word ik zelfs door slakken en schildpadden ingehaald
Waar, waar, waar ?quote:zojuist eigen uploader van BuzzyBee geïntroduceerd
vage leuzen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen america en vage leuzen!
http://buzzybeeforum.nl/album.phpquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Komt wel weer goed ! 100% vertrouwen in !
[..]
Waar, waar, waar ?
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.quote:
Echt wel, lijkt mij ook wel tof, met een paar maten elk zo'nquote:
Geen idee, 1e hit op googlequote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef LaCie het volgende:
Alleen UK en Ireland mag je van mij schrappen.
Hoeveel km is dit?
Op vakantie met je exquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx komt net van de roadtrip-bespreking van de beneden-etage terug.
Als ik klaar ben bij Lasaulec wil ik een weekje weg, met de Visa. Ik heb Sandra gevraagd of ze mee wil, en haar 4 opties voor gelegd. Oost (Polen), Zuid (Monaco), West (Groot-Brittannië) of Noord (Scandinavië).
Als Sandra mee gaat word het Noord
ja lijkt me ook chill. Nederland-Denemarken-Noorwegen-Zweden-Duitsland-Tsjechie-Oostenrijk-Zwitserland-Italie-quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, 1e hit op google![]()
Ik zou ook liever door noorwegen, zweden crossen en dan pas naar beneden![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja lijkt me ook chill. Nederland-Denemarken-Noorwegen-Zweden-Duitsland-Tsjechie-Oostenrijk-Zwitserland-Italie-
Frankrijk-Spanje-Frankrijk-Belgie-Nederland. zoiets![]()
![]()
en voor mij even langs het Alfa Romeo museumquote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan in italie langs het ferrari museum
![]()
En in zweden langs Volvoquote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
en voor mij even langs het Alfa Romeo museum
En het Lancia museum?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
en voor mij even langs het Alfa Romeo museum
Ik had mappoint 2002 ofzo werkte idiaal voor dat soort dingen....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef LaCie het volgende:
Hoeveel km zal het zijn, kan iemand dat eens ff berekenen![]()
de km's boeien niet zo, plekken waar je stopt en overnachtingsplaatsen wel :xquote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef LaCie het volgende:
Hoeveel km zal het zijn, kan iemand dat eens ff berekenen![]()
Gewoon een tent in je kofferbak flikkeren en zien waar je uitkomt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
de km's boeien niet zo, plekken waar je stopt en overnachtingsplaatsen wel :x
Probleem bij zo'n roadtrip is dat er gewoon teveel te zien/doen is onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |