Fout.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?
Ja, het Herman Vinkje [bupatihhuillachsmilie]quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, sinds ik Firefox 2.0 heb geinstalleerd (er zat een groot lek in 1.5.zoveel) doet alt-s, alt-m en zulks het niet meer.
Er is een makkelijke oplossing voor, het is een kwestie van 1 vinkje (![]()
![]()
![]()
: !:!:1;1!!) . Weet iemand welke?
in je adresbalk ----> about:config ----> enterquote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, sinds ik Firefox 2.0 heb geinstalleerd (er zat een groot lek in 1.5.zoveel) doet alt-s, alt-m en zulks het niet meer.
![]()
![]()
Alt+s doet het bij mij wel gewoon?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
![]()
toevallig net op artc ook gepost :quote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
Die fabris die schaatser heeft Alfa Q4 op z'n been staan als reclame?
Wat is in italie nog meer Alfa Q4 buiten de alfa?![]()
Edit: of het is Alfa O4![]()
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in je adresbalk ----> about:config ----> enter
Onderstaande regels moet je veranderd
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Bortsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef LaCie het volgende:
[..]
toevallig net op artc ook gepost :
[afbeelding]
aangezien ie ook Alfa logo op de borts heeft dan is het die van Alfa Romeo heur![]()
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alt+s doet het bij mij wel gewoon?
Ik wist niet dat jij aan carnaval deed? Nou veel plezier volgende week, lijkt me wel wat koud alleenquote:
Ik ben vervelend. Wen er maar aan, dat moet ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je nou Jofuni-dinges, vervelend hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |