je had m zelf ook kunnen makenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef Paladijn het volgende:
Eindelijk, ik zat zelfs al in het oude MX-5 topic over de benzineverdeling hier in het noorden te lezen
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te postenquote:
Ohjaquote:Op zondag 11 februari 2007 01:12 schreef LaCie het volgende:
nee opa.
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te posten
ik doelde op je laatste post vorige topicquote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja
Heb je geen vervangend vervoer dan?
Zou kunnen, het duurde wat langer dan normaalquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?
bed, morgen vroeg op, naar een eend op Suzuki Samurai-chassis kijken, en na de tijd als het even kan nog een stukkie van het WK schaatsen meepikken in Heerenveen.
Je bent op zoek naar een circuitbak?quote:
Hard blazen?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
nee ik kopieer ze schaamteloos uit een topic op het artcquote:Op zondag 11 februari 2007 01:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een circuitbak?
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, ontdek op welke auto op marktplaats ik zojuist 1300 euro heb gebodenincluief linkje graag
Zodra ik mijn circuitbak heb, of het weer opendakweer isquote:
Visa als project, en die ander als daily-drivenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vast een Citroen XM, maar wat moet je met twee auto's?
zodra het niet regent en de 155 op orde is dan wil ik wel weer eigenlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 01:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zodra ik mijn circuitbak heb, of het weer opendakweer is
Ik heb iig het weekend van de 24e maart in mijn agenda staan voor de Ring, mits het weer wat ok is.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef LaCie het volgende:
[..]
zodra het niet regent en de 155 op orde is dan wil ik wel weer eigenlijk![]()
Nou?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, ontdek op welke auto op marktplaats ik zojuist 1300 euro heb gebodenincluief linkje graag
april?quote:
De 24e is een zaterdag, de zondag is de ring gewoon open voor TF trouwensquote:Op zondag 11 februari 2007 01:48 schreef LaCie het volgende:
ik heb nog niks geplanned, denk dat ik eerst een zondagje samen met paps er heen rij.![]()
wel eem heel weekeindequote:Op zondag 11 februari 2007 01:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb iig het weekend van de 24e maart in mijn agenda staan voor de Ring, mits het weer wat ok is.
3 uur rijden als je direct rijd en niet binnendoor door de Eiffel zoals wij toen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De 24e is een zaterdag, de zondag is de ring gewoon open voor TF trouwens
En ach, het is voor jou ook iets van 4 uur rijden neem ik aan?
oeh moet ik voor die tijd nog ff lid worden van de 156 clubquote:Op zondag 11 februari 2007 01:54 schreef LaCie het volgende:
[..]
misschien, april zijn ook de clubspecials op zandvoort![]()
klopt zoiets.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:56 schreef LaCie het volgende:
[..]
3 uur rijden als je direct rijd en niet binnendoor door de Eiffel zoals wij toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |