Brian. Die moest zijn agressie kwijt toen Huub terug kwam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef XiChico het volgende:
Ik heb dat stuk gemist.. wie heeft zn koffers daar gepleurd dan? En in welke context zegmaar
Ik weet er niets van. Ik heb van avonne gehoord dat Brian die koffers in de vijver heeft gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
maar die ander is openquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Deze was eerder!
Liggen die daar nog?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian. Die moest zijn agressie kwijt toen Huub terug kwam.
Met heel eng gegiechel gooide hij alle koffers en tassen van Huub in de struiken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
hier dus .... ik word gek van de cossen
jij niet alleenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
hier dus .... ik word gek van de cossen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef teamlead het volgende:
right.. waar zitten we nu dan?
* geen knopje meer aanraakt
Ik word gek van jullie, dan weer hier dan weer daar. pffffffffffffffffffquote:
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef partyyboyy het volgende:
Wat een vieze pauper die Brainless dat hij die koffers van Huub in de bosjes heeft gegooit.
Gert werd volgens mij zenuwachtig van alle complimenten die hij toen straks heeft gekregenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Lieve mods.
Regel ff de taakverdeling beter. Dit is een beetje irri.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word gek van jullie, dan weer hier dan weer daar. pffffffffffffffffff
Ik werd helemaal gek.....telkens open/dicht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Lieve mods.
Regel ff de taakverdeling beter. Dit is een beetje irri.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Liggen die daar nog?
Maw: Weet huub het al?
lijkt me handig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Dit topic-nr eindigt op 454. Die andere eindigt op 457 en is dus later geopend. Dit topic dus, simpel.
Zal ik het gewoon blijven doen teamlead?
Dat dacht ik ook en naderhand stond hij in zijn kamer met contactpunten in zijn hand. Ik ben bang dat het het koffertje van Sil was. Want ik neem aan dat Huub nog geen punten heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?
ow ok, maar maakt dat hem dan geen pauper?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Het was alleen de puntenkoffer van Huub. Al zijn spullen liggen nog thuis, die komen morgen pas - hij had niets bij zich.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
[..]
Liggen die daar nog?
Maw: Weet huub het al?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef teamlead het volgende:
lijkt me handig jaanders blijven we verhuizen
helemaal - respectvol verhaal van Huub richting Armandoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub haalt altijd al het beste in Sylvia naar boven.. nu ook in Amanda.
Het waren meerdere koffers. Minimaal 3 die ik gezien heb. En Br. gooide ze in de bosjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en naderhand stond hij in zijn kamer met contactpunten in zijn hand. Ik ben bang dat het het koffertje van Sil was. Want ik neem aan dat Huub nog geen punten heeft.
en vertelt tussendoor ff heel subtiel dat ie toch wel verliefd op Nena is... en weet dus dat dit in no time bij brian terecht komtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij ook. Of het waren bufferende streams. Daar heeft Brian nenanenanenanenanenanena wel vaker last vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef agter het volgende:
[..]
Het waren meerdere koffers. Minimaal 3 die ik gezien heb. En Br. gooide ze in de bosjes.
Ben je wel goed bij je hoofd ? Dat .....dingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef partyyboyy het volgende:
Toch is Amoebe wel een verschrikkelijk geil wijf
Amanda weet niet wat haar overkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze is misschien dom, maar dat maakt haar niet niet lekker.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd ? Dat .....ding
Bij Brian buffert er veel en vaak veel...hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Of het waren bufferende streams. Daar heeft Brian nenanenanenanenanenanena wel vaker last van.
Meen je dat nou?!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef partyyboyy het volgende:
Toch is Amoebe wel een verschrikkelijk geil wijf
Met zijn Machiavelli voor dummys boekje....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
What maakt brainless toch weer geweldige tv in ze bed
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef anno-i-mus het volgende:
wat heb ik huub gemist de afgelopen 5 dagen ...... en wat ben ik ziek dat ik dat vind
Goh!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat nou?!Ik zal mannen wel nooit begrijpen.
![]()
Koop een paar siliconenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Yep, dat soort vrouwen zijn zo...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ligt het aan mij of waait die Amanda ook maar met alle winden mee?
zet voor het eerst een stream op en oh wat heeft ze het leuk met Huub... terwijl ze in dat filmpje van de beelden oh zo verontwaardigd was en hem voor alles wat lelijk is uitmaakte
Zelfs doodsbang voor hem veinst te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ligt het aan mij of waait die Amanda ook maar met alle winden mee?
zet voor het eerst een stream op en oh wat heeft ze het leuk met Huub... terwijl ze in dat filmpje van de beelden oh zo verontwaardigd was en hem voor alles wat lelijk is uitmaakte
Nee? Bij mij werkt dat wel een beetje zo hoor. Of dom... vooral het oneerlijke, egocentrischequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze is misschien dom, maar dat maakt haar niet niet lekker.
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dat durft ie waarschijnlijk niet aan. Onder het mom dat ie daar ver boven staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zal NL verbitterd naar de streams kijken.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lul![]()
Die kijkt écht niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis echt een respectloze hond idd, en ik ben ook van mening dat er wat aan gedaan moet worden!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat gegooi met persoonlijke spullen niet okay, bij Ilona waren dure dingen kapot gegaan door dat gesmijt...vind het wel vreemd dat Brian daar geen sanctie voor heeft gekregen...of anders dat hij al zijn contactpunten moest inleveren...iets in die trant
Ik vind dat de Redactie daar nog wel wat regels voor mag aanpassen want hij heeft het nu al 2x gedaan en er zullen wel meerdere keren volgen
Goed hè!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
Huub gaat er geen gras over laten groeien.....
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs doodsbang voor hem veinst te zijn.
Dat wijf spoort voor geen meter.
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
brian is echt eng........ ik vind dat de redaktie hem aan banden moet leggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis echt een respectloze hond idd, en ik ben ook van mening dat er wat aan gedaan moet worden!
mee eens!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat gegooi met persoonlijke spullen niet okay, bij Ilona waren dure dingen kapot gegaan door dat gesmijt...vind het wel vreemd dat Brian daar geen sanctie voor heeft gekregen...of anders dat hij al zijn contactpunten moest inleveren...iets in die trant
Ik vind dat de Redactie daar nog wel wat regels voor mag aanpassen want hij heeft het nu al 2x gedaan en er zullen wel meerdere keren volgen
Nee 3 koffers ofzow.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten he![]()
Ik herken mezelf niet meer. BB1 tot BB6 misschien alles bij elkaar een uur streams gekeken. Nu zit ik al de hele avond gekluisterd. Enkel door Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Goed om te weten
volgde het eerst eigenlijk alleen maar als ik het toevallig tegenkwam, maar nu ik toch tijd teveel heb () en wel leuke ontwikkelingen zijn de laatste tijd kan ik best wel op de achtergrond een streampje aanlaten
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten he![]()
Ik ook!quote:
Joh ga eens k.tten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe was idd belachelijk om te horen uit haar mond, al niet verbazingwekkend natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
"je weet dat ik niet iemand ben die iemand aan zal vallen zomaar"right.. zelfkennis heeft ze dus ook niet
Echt?quote:
Hij is "hypocriet"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent ook niet dom, zegt Huub. Waar is je eigen oprechtheid![]()
![]()
ook een grote koffer, hij viel er bijna mee om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Echt?
Ik zag hem slechts naar dat buitenhuisje lopen en een klein koffertje weggooien.
Gooide hij de rest op hetzelfde moment weg of later
Meesterlijk, en ook van Sylvia...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef Miraaa het volgende:
Huub is echt slim nu.............het psychologische spel is begonnen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kan zich niet voorstellen dan Brian haar vijand is... en Huub zegt "niks"
Goed spel, vind het knap!
Dat met die koffers oke......maar dat lachie.......zo`n verzenuwd, krampachtig en ongecontroleerd lachie......bizarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Echt?
Ik zag hem slechts naar dat buitenhuisje lopen en een klein koffertje weggooien.
Gooide hij de rest op hetzelfde moment weg of later
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nuquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
briljant jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, Amanda, geef even je zwakke kanten bloot.......![]()
Misschien slijt het na een weekje of 1 a 2. Even weer wat minder bewust van de camera's worden, hij is natuurlijk even buiten geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef APK het volgende:
Huub is weer tv aan het maken, daar was ik al bang voor.
Geef die jongen alcohol!![]()
is hij al uit de kast danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nu![]()
lol, dat is wel ernstig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken mezelf niet meer. BB1 tot BB6 misschien alles bij elkaar een uur streams gekeken. Nu zit ik al de hele avond gekluisterd. Enkel door Huub.![]()
Maar boek op zijn kop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
OMG, Brian ligt in bed te lezen en heeft de "misschien lijk ik zo wel intelligent" pose van Nathanael overgenomen..... Duim onder de kin, wijs- en middelvinger tegen de slaap en ringvinger en pink onder de neus...
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Wat betreft die spullen die Brian over de heg heeft gegooid...
Het betrof
1. Een weekendtas (vol)
2. Een zware koffer (heel vol)
3. Het CP koffertje
nee, het is pas een afknapper als ze er geluid bij maaktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?![]()
Jij heb het zien gebeuren ????quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Wat betreft die spullen die Brian over de heg heeft gegooid...
Het betrof
1. Een weekendtas (vol)
2. Een zware koffer (heel vol)
3. Het CP koffertje
Nee joh, prachtige TV natuurlijk als het slachtoffer ontdekt dat vanalles weg is...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakken
please
Mee eens. Dit is ook geweldadig. Iemand die nog geen 5 minuten binnen is, meteen zijn spullen weggooien. Geen Stijl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakken
please
Dat ebt ook wel weer weg. Hoop ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef LuNaTiC het volgende:
lol, dat is wel ernstig jaNaah valt wel mee eigenlijk. Niks mis met een beetje sensatie zoeken af en toe
ik lig nu toch ziek in mn nest, en een beetje zinloos zappen is ook niet alles.
Ik denk dat ze denken, die plakken we dicht 1 secondenlijm zal vast wel werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?![]()
mee eens,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
en hij voert haar prachtigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Amanda is Huub wel aan het uithoren zeg!
Daarom moet je dus voordat ze een klank kan uitstoten je lul diep in haar keel rammen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, het is pas een afknapper als ze er geluid bij maakt
Een vrouw die het snaptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet je dus voordat ze een klank kan uitstoten je lul diep in haar keel rammen!
![]()
Dat was voor mij het meest verbazingwekkende van 'de gebeurtenis'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Wat een dom gelul van Amanda weer. Ze raakte in paniek van Huub.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Je grootste kracht is ook je grootste valkuil', zegt Huub tegen Amanda
'Ja', zegt Amanda - (en heeft geen ideeeee waar het over gaat)
Ik zag het gebeuren, vanaf de weekendtas. Misschien heeft hij daarvoor nog meer over de heg gegooid...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij heb het zien gebeuren ????
Ik vraag me af van wie het CP koffertje was, want hij liep net in zijn kamer met punten.
Ja ik vind het ook al heel apartquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
Waarom knipt Sylvia een appel?
[afbeelding]
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was voor mij het meest verbazingwekkende van 'de gebeurtenis'.
Hij spoort niet helemaal, maar hij is geen psychopaat die met messen door het huis gaat lopen.![]()
Ja, en los daarvan ..... Het kunstje is al geflikt en herhalen is nooit leuk ...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
[..]
mee eens,
persoonlijke spullen moet iedereen gewoon van afblijven
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia snapt Huub echt helemaal, ze vullen elkaar aan, terwijl Huub in de "buitenwereld" is geweest. Sylvia heeft nooit de realiteit verloren, dat is haar kracht en ik hoop dat ze heel lang gaat blijven.
Ik zou willen dat de redaktie daar nou eens wat aan doet. Laten ze gewoon van elkaars persoonlijke spullen afblijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren, vanaf de weekendtas. Misschien heeft hij daarvoor nog meer over de heg gegooid...
Dat absoluut.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nu![]()
"zo dom ben je niet, denk ik. O, wat lul ik, laat dat denk ik eraf. Zo dom ben je niet"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent ook niet dom, zegt Huub. Waar is je eigen oprechtheid![]()
![]()
Dat zelfde verhaal had ze een aantal dagen geleden ook al een keer verteld. Het zal dus wel kloppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellen
zijdienietgenoemdmagwordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef worker het volgende:
Waar is zdngmw??
Zat ik ook net te denken.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.
Dat heeft ze met 95% van wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Je grootste kracht is ook je grootste valkuil', zegt Huub tegen Amanda
'Ja', zegt Amanda - (en heeft geen ideeeee waar het over gaat)
het was een toneelstukje voor GTSTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef itsme het volgende:
[..]
WTH Knuffelen ze al samen. (Heb de streams even uit gedaan)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat met die koffers oke......maar dat lachie.......zo`n verzenuwd, krampachtig en ongecontroleerd lachie......bizar![]()
Ja, hè. Dit is echt super.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GOD IK ZIT AL DE HELE AVOND TE GENIETEN, WAT EEN VERSCHIL MET GISTEREN........![]()
Ik zie Brian eerder in staat om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef teamlead het volgende:
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellen
Ik wil nog steeds graag in sprookjes geloven. Mijn zegen hebben ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja dat klinkt iid als een sprookje maar toch
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloor
Ik vind het een vuile hond dat hij met z'n gore poten aan andermans spullen zit en ik vind het misschien nog wel erger dat de redaktie het toestaat voor de tweede keer
Als het mijn koffers waren geweest zou ik al zijn schriftjes met rijmelarij in de vijver gooien![]()
+ gitaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloor
Ik vind het een vuile hond dat hij met z'n gore poten aan andermans spullen zit en ik vind het misschien nog wel erger dat de redaktie het toestaat voor de tweede keer
Als het mijn koffers waren geweest zou ik al zijn schriftjes met rijmelarij in de vijver gooien![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Die f*kking kut gedichten van 'm en die pleuris gitaar zouden zwemles goed kunnen gebruiken.
natasiaquote:
Vond de eerste keer ook al niet leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en los daarvan ..... Het kunstje is al geflikt en herhalen is nooit leuk ...
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef Dogga het volgende:
Komt het omdat ik er aan begin te wennen of is de stem van Amandel minder erg aan het worden ???
NEE!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeft
Ze praat wel verschrikkelijk erg door haar neus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeft
Ze heeft gister spraakles gehad he van Judith, misschien heeft dat geholpenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus toch goed!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
ja vond ik ook al erg verbazend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Inderdaad! En wel: rectaal ingebracht bij die smeerlap met betonnen schoentjes aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Die f*kking kut gedichten van 'm en die pleuris gitaar zouden zwemles goed kunnen gebruiken.
Denk eens met je lul, dan weet je het antwoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Best wel saai eigenlijk, nu 'Hij' terug is.
Heeft ze voor geposeerd en hij zal haar wel hebben gevraagd voor een beaver sessiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Ik zat al de hele tijd te denken waar je nou was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk eens met je lul, dan weet je het antwoord![]()
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.
LUISTEREN.
Amanda gefotografeerd voor Panorama. Fotograaf vertelt Amanda dat hij ook voor Chick werkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
En vanwaar volgens jou dan het blad Chick in haar verhaal?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.
LUISTEREN.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
Brian is ook wel een lekker ding hoor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?
Hoe hoog is je koorts??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd te denken waar je nou was.
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...
De chick werd genoemd in het moeten verhaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vanwaar volgens jou dan het blad Chick in haar verhaal?
Vind ik niet. Hij heeft een rattenkop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
En iedere eerste maandag van de maand is het open dag voor Fok!kers met ontwenningsverschijnselen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
Brian gaat verder met zijn onwijs gewiekste Masterplan (weer vriendjes met Huub worden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Miraaa het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Natasia en Brian morgen op Mini-me gaan reageren.![]()
Zij had de fotograaf voor de shoot bij de Panorama die ook de foto's voor de Chick maakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.
ZAT IK OOKNET TE DENKEN.........quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Is Amanda ook schisofreen?
Daarstraks was Huub out off the blue de allergevaarlijkste man van de wereld en mest hij onmiddelijk het huis uit en nu zit ze dikke maatjes te speeln en te lachen.
Wat lijkt ze veel op Nasty! De meest walchelijke rottigheid laten opborrelen en de volgende seconde enorme ontspannen lachbuien.
Wat een eng meisje is dat!
Denk dat ze gewoon te horen hebben gehad take it or leave it zonder Hupert gaat de stekker eruit hij is de enige die nog voor kijkcijfers kan zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.
Amoebe wordt tactisch nog wel interessant. (niet zijzelf natuurlijk, maar wel de vraag welk kamp haar weet in te palmen)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.
Lieve is ook weer terug.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Daarstraks was Huub out off the blue de allergevaarlijkste man van de wereld en mest hij onmiddelijk het huis uit en nu zit ze dikke maatjes te speeln en te lachen.
Wat lijkt ze veel op Nasty! De meest walchelijke rottigheid laten opborrelen en de volgende seconde enorme ontspannen lachbuien.
Grapjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij heeft een rattenkop.
ik ook!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...
MET PENSIOEN.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Bart ?
Hahaha, ik liep 6 COS-sen achter en nadat ik er 3 had weggelezen, kreeg ik visite ...........was ik weer terug bij afquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
yeah huub is terug..mijn god kreeg mijn oudtante de deur maar niet uitgewerkt, ze bleef maar drinken:(
Wat dan ? geen verwarming ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Ik hoef echt niet thuis te komen met het blousje dat Amanda draagt.
tis siegofreenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik wil naar bed, dus huub hup je nest in.
Ik denk (hoop) ook dat ze morgen flink door de Natasia mangel wordt gehaald ivm haar heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef teamlead het volgende:
Amoebe wordt tactisch nog wel interessant. (niet zijzelf natuurlijk, maar wel de vraag welk kamp haar weet in te palmen)
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.
Hij heeft nog niet in de gaten dat zijn spullen missen. Dan kan gezeik opleveren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik wil naar bed, dus huub hup je nest in.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat verder met zijn onwijs gewiekste Masterplan (weer vriendjes met Huub worden).
Natasia neemt zich voor om zich niet te laten gaan, maar faalt daar nog tijdens het ontbijt in. Ze krijgt het verbaal om de oren van Huub, waarna ze angstig naar Bart kijkt in de hoop op bijval, die ze niet krijgt. Brian mompelt, nog half verdoofd van de pillen: "Huub, heb jij weleens een schedelbasisfractuur gehad?"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) ook dat ze morgen flink door de Natasia mangel wordt gehaald ivm haar heulen met de vijand.
Het was toch psychofreen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Ik hoef echt niet thuis te komen met het blousje dat Amanda draagt.
ja ben beetje gaar, en jij bent ook mega saai vandaag.quote:
Nee, jij zegt dat ze zich erbij hebben neergelegd. Dat is net even wat anders.quote:
Dat heeft hij allang in de gatenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet in de gaten dat zijn spullen missen. Dan kan gezeik opleveren.
Kan ze mooi daten met Egbert!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef Lady-night het volgende:
Nena zit op VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |