Brian. Die moest zijn agressie kwijt toen Huub terug kwam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef XiChico het volgende:
Ik heb dat stuk gemist.. wie heeft zn koffers daar gepleurd dan? En in welke context zegmaar
Ik weet er niets van. Ik heb van avonne gehoord dat Brian die koffers in de vijver heeft gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
maar die ander is openquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
Deze was eerder!
Liggen die daar nog?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian. Die moest zijn agressie kwijt toen Huub terug kwam.
Met heel eng gegiechel gooide hij alle koffers en tassen van Huub in de struiken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
hier dus .... ik word gek van de cossen
jij niet alleenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
hier dus .... ik word gek van de cossen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef teamlead het volgende:
right.. waar zitten we nu dan?
* geen knopje meer aanraakt
Ik word gek van jullie, dan weer hier dan weer daar. pffffffffffffffffffquote:
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef partyyboyy het volgende:
Wat een vieze pauper die Brainless dat hij die koffers van Huub in de bosjes heeft gegooit.
Gert werd volgens mij zenuwachtig van alle complimenten die hij toen straks heeft gekregenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Lieve mods.
Regel ff de taakverdeling beter. Dit is een beetje irri.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word gek van jullie, dan weer hier dan weer daar. pffffffffffffffffff
Ik werd helemaal gek.....telkens open/dicht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Lieve mods.
Regel ff de taakverdeling beter. Dit is een beetje irri.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Liggen die daar nog?
Maw: Weet huub het al?
lijkt me handig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Dit topic-nr eindigt op 454. Die andere eindigt op 457 en is dus later geopend. Dit topic dus, simpel.
Zal ik het gewoon blijven doen teamlead?
Dat dacht ik ook en naderhand stond hij in zijn kamer met contactpunten in zijn hand. Ik ben bang dat het het koffertje van Sil was. Want ik neem aan dat Huub nog geen punten heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?
ow ok, maar maakt dat hem dan geen pauper?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?
Het was alleen de puntenkoffer van Huub. Al zijn spullen liggen nog thuis, die komen morgen pas - hij had niets bij zich.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
[..]
Liggen die daar nog?
Maw: Weet huub het al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |