Daarom moet je dus voordat ze een klank kan uitstoten je lul diep in haar keel rammen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, het is pas een afknapper als ze er geluid bij maakt
Een vrouw die het snaptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet je dus voordat ze een klank kan uitstoten je lul diep in haar keel rammen!
![]()
Dat was voor mij het meest verbazingwekkende van 'de gebeurtenis'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
Wat een dom gelul van Amanda weer. Ze raakte in paniek van Huub.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Je grootste kracht is ook je grootste valkuil', zegt Huub tegen Amanda
'Ja', zegt Amanda - (en heeft geen ideeeee waar het over gaat)
Ik zag het gebeuren, vanaf de weekendtas. Misschien heeft hij daarvoor nog meer over de heg gegooid...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij heb het zien gebeuren ????
Ik vraag me af van wie het CP koffertje was, want hij liep net in zijn kamer met punten.
Ja ik vind het ook al heel apartquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
Waarom knipt Sylvia een appel?
[afbeelding]
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was voor mij het meest verbazingwekkende van 'de gebeurtenis'.
Hij spoort niet helemaal, maar hij is geen psychopaat die met messen door het huis gaat lopen.![]()
Ja, en los daarvan ..... Het kunstje is al geflikt en herhalen is nooit leuk ...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
[..]
mee eens,
persoonlijke spullen moet iedereen gewoon van afblijven
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia snapt Huub echt helemaal, ze vullen elkaar aan, terwijl Huub in de "buitenwereld" is geweest. Sylvia heeft nooit de realiteit verloren, dat is haar kracht en ik hoop dat ze heel lang gaat blijven.
Ik zou willen dat de redaktie daar nou eens wat aan doet. Laten ze gewoon van elkaars persoonlijke spullen afblijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren, vanaf de weekendtas. Misschien heeft hij daarvoor nog meer over de heg gegooid...
Dat absoluut.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nu![]()
"zo dom ben je niet, denk ik. O, wat lul ik, laat dat denk ik eraf. Zo dom ben je niet"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent ook niet dom, zegt Huub. Waar is je eigen oprechtheid![]()
![]()
Dat zelfde verhaal had ze een aantal dagen geleden ook al een keer verteld. Het zal dus wel kloppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellen
zijdienietgenoemdmagwordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef worker het volgende:
Waar is zdngmw??
Zat ik ook net te denken.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |