Goed hè!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
Huub gaat er geen gras over laten groeien.....
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs doodsbang voor hem veinst te zijn.
Dat wijf spoort voor geen meter.
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lul![]()
brian is echt eng........ ik vind dat de redaktie hem aan banden moet leggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis echt een respectloze hond idd, en ik ben ook van mening dat er wat aan gedaan moet worden!
mee eens!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat gegooi met persoonlijke spullen niet okay, bij Ilona waren dure dingen kapot gegaan door dat gesmijt...vind het wel vreemd dat Brian daar geen sanctie voor heeft gekregen...of anders dat hij al zijn contactpunten moest inleveren...iets in die trant
Ik vind dat de Redactie daar nog wel wat regels voor mag aanpassen want hij heeft het nu al 2x gedaan en er zullen wel meerdere keren volgen
Nee 3 koffers ofzow.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een koffertje met contactpunten?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten he![]()
Ik herken mezelf niet meer. BB1 tot BB6 misschien alles bij elkaar een uur streams gekeken. Nu zit ik al de hele avond gekluisterd. Enkel door Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Goed om te weten
volgde het eerst eigenlijk alleen maar als ik het toevallig tegenkwam, maar nu ik toch tijd teveel heb () en wel leuke ontwikkelingen zijn de laatste tijd kan ik best wel op de achtergrond een streampje aanlaten
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch zijn mannen nog steeds rationeler dan die eirstokken op hoge poten he![]()
Ik ook!quote:
Joh ga eens k.tten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe was idd belachelijk om te horen uit haar mond, al niet verbazingwekkend natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
"je weet dat ik niet iemand ben die iemand aan zal vallen zomaar"right.. zelfkennis heeft ze dus ook niet
Echt?quote:
Hij is "hypocriet"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent ook niet dom, zegt Huub. Waar is je eigen oprechtheid![]()
![]()
ook een grote koffer, hij viel er bijna mee om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Echt?
Ik zag hem slechts naar dat buitenhuisje lopen en een klein koffertje weggooien.
Gooide hij de rest op hetzelfde moment weg of later
Meesterlijk, en ook van Sylvia...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef Miraaa het volgende:
Huub is echt slim nu.............het psychologische spel is begonnen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kan zich niet voorstellen dan Brian haar vijand is... en Huub zegt "niks"
Goed spel, vind het knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |