Dat met die koffers oke......maar dat lachie.......zo`n verzenuwd, krampachtig en ongecontroleerd lachie......bizarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Echt?
Ik zag hem slechts naar dat buitenhuisje lopen en een klein koffertje weggooien.
Gooide hij de rest op hetzelfde moment weg of later
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nuquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zal NL verbitterd naar de streams kijken.![]()
briljant jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, Amanda, geef even je zwakke kanten bloot.......![]()
Misschien slijt het na een weekje of 1 a 2. Even weer wat minder bewust van de camera's worden, hij is natuurlijk even buiten geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef APK het volgende:
Huub is weer tv aan het maken, daar was ik al bang voor.
Geef die jongen alcohol!![]()
is hij al uit de kast danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat nattenel nu blij is dat het zo is gelopen en dat het hem verder geen moer meer interesseerd en dat hij lekker van zijn knulletje geniet nu![]()
lol, dat is wel ernstig jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken mezelf niet meer. BB1 tot BB6 misschien alles bij elkaar een uur streams gekeken. Nu zit ik al de hele avond gekluisterd. Enkel door Huub.![]()
Maar boek op zijn kop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
OMG, Brian ligt in bed te lezen en heeft de "misschien lijk ik zo wel intelligent" pose van Nathanael overgenomen..... Duim onder de kin, wijs- en middelvinger tegen de slaap en ringvinger en pink onder de neus...
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lul![]()
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Wat betreft die spullen die Brian over de heg heeft gegooid...
Het betrof
1. Een weekendtas (vol)
2. Een zware koffer (heel vol)
3. Het CP koffertje
nee, het is pas een afknapper als ze er geluid bij maaktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?![]()
Jij heb het zien gebeuren ????quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef demins het volgende:
Wat betreft die spullen die Brian over de heg heeft gegooid...
Het betrof
1. Een weekendtas (vol)
2. Een zware koffer (heel vol)
3. Het CP koffertje
Nee joh, prachtige TV natuurlijk als het slachtoffer ontdekt dat vanalles weg is...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakken
please
Mee eens. Dit is ook geweldadig. Iemand die nog geen 5 minuten binnen is, meteen zijn spullen weggooien. Geen Stijl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie haal brian uit zijn stinkende nest om die koffers te pakken
please
Dat ebt ook wel weer weg. Hoop ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef LuNaTiC het volgende:
lol, dat is wel ernstig jaNaah valt wel mee eigenlijk. Niks mis met een beetje sensatie zoeken af en toe
ik lig nu toch ziek in mn nest, en een beetje zinloos zappen is ook niet alles.
Ik denk dat ze denken, die plakken we dicht 1 secondenlijm zal vast wel werken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik begrijp het gewoon niet! Als Amanda d'r mond open doet, dan moet dat toch een afknapper zijn?![]()
mee eens,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat gegooi met persoonlijke spullen niet okay, bij Ilona waren dure dingen kapot gegaan door dat gesmijt...vind het wel vreemd dat Brian daar geen sanctie voor heeft gekregen...of anders dat hij al zijn contactpunten moest inleveren...iets in die trant
Ik vind dat de Redactie daar nog wel wat regels voor mag aanpassen want hij heeft het nu al 2x gedaan en er zullen wel meerdere keren volgen
en hij voert haar prachtigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
Amanda is Huub wel aan het uithoren zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |