natasiaquote:
Vond de eerste keer ook al niet leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en los daarvan ..... Het kunstje is al geflikt en herhalen is nooit leuk ...
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef Dogga het volgende:
Komt het omdat ik er aan begin te wennen of is de stem van Amandel minder erg aan het worden ???
NEE!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeft
Ze praat wel verschrikkelijk erg door haar neus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begon al aan mezelf te twijfelen.. tis net alsof ze nu opeens een minder irritant accent heeft
Ze heeft gister spraakles gehad he van Judith, misschien heeft dat geholpenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus toch goed!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
ja vond ik ook al erg verbazend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Inderdaad! En wel: rectaal ingebracht bij die smeerlap met betonnen schoentjes aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Die f*kking kut gedichten van 'm en die pleuris gitaar zouden zwemles goed kunnen gebruiken.
Denk eens met je lul, dan weet je het antwoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Best wel saai eigenlijk, nu 'Hij' terug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |