Dat heeft ze met 95% van wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Je grootste kracht is ook je grootste valkuil', zegt Huub tegen Amanda
'Ja', zegt Amanda - (en heeft geen ideeeee waar het over gaat)
het was een toneelstukje voor GTSTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef itsme het volgende:
[..]
WTH Knuffelen ze al samen. (Heb de streams even uit gedaan)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat met die koffers oke......maar dat lachie.......zo`n verzenuwd, krampachtig en ongecontroleerd lachie......bizar![]()
Ja, hè. Dit is echt super.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GOD IK ZIT AL DE HELE AVOND TE GENIETEN, WAT EEN VERSCHIL MET GISTEREN........![]()
Ik zie Brian eerder in staat om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef teamlead het volgende:
nou.. als dat verhaal klopt, dat haar zus in elkaar gebeukt is en daar een hersenbloeding door heeft opgelopen en dat ze zelf in elkaar is gebeukt, dan kan ik me die hysterische reactie nog wel een beejte voorstellen
Ik wil nog steeds graag in sprookjes geloven. Mijn zegen hebben ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja dat klinkt iid als een sprookje maar toch
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloor
Ik vind het een vuile hond dat hij met z'n gore poten aan andermans spullen zit en ik vind het misschien nog wel erger dat de redaktie het toestaat voor de tweede keer
Als het mijn koffers waren geweest zou ik al zijn schriftjes met rijmelarij in de vijver gooien![]()
+ gitaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat lachje dat kwam pas toen hij struikelde en zijn evenwicht bijna verloor
Ik vind het een vuile hond dat hij met z'n gore poten aan andermans spullen zit en ik vind het misschien nog wel erger dat de redaktie het toestaat voor de tweede keer
Als het mijn koffers waren geweest zou ik al zijn schriftjes met rijmelarij in de vijver gooien![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Die f*kking kut gedichten van 'm en die pleuris gitaar zouden zwemles goed kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |