quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef anno-i-mus het volgende:
wat heb ik huub gemist de afgelopen 5 dagen ...... en wat ben ik ziek dat ik dat vind
Goh!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat nou?!Ik zal mannen wel nooit begrijpen.
![]()
Koop een paar siliconenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Yep, dat soort vrouwen zijn zo...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ligt het aan mij of waait die Amanda ook maar met alle winden mee?
zet voor het eerst een stream op en oh wat heeft ze het leuk met Huub... terwijl ze in dat filmpje van de beelden oh zo verontwaardigd was en hem voor alles wat lelijk is uitmaakte
Zelfs doodsbang voor hem veinst te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ligt het aan mij of waait die Amanda ook maar met alle winden mee?
zet voor het eerst een stream op en oh wat heeft ze het leuk met Huub... terwijl ze in dat filmpje van de beelden oh zo verontwaardigd was en hem voor alles wat lelijk is uitmaakte
Nee? Bij mij werkt dat wel een beetje zo hoor. Of dom... vooral het oneerlijke, egocentrischequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze is misschien dom, maar dat maakt haar niet niet lekker.
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dat durft ie waarschijnlijk niet aan. Onder het mom dat ie daar ver boven staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zal NL verbitterd naar de streams kijken.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lul![]()
Die kijkt écht niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat zal NL verbitterd naar de streams kijken.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mannen denken niet met hun hoofd, maar met hun Lul![]()
Tis echt een respectloze hond idd, en ik ben ook van mening dat er wat aan gedaan moet worden!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat gegooi met persoonlijke spullen niet okay, bij Ilona waren dure dingen kapot gegaan door dat gesmijt...vind het wel vreemd dat Brian daar geen sanctie voor heeft gekregen...of anders dat hij al zijn contactpunten moest inleveren...iets in die trant
Ik vind dat de Redactie daar nog wel wat regels voor mag aanpassen want hij heeft het nu al 2x gedaan en er zullen wel meerdere keren volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |