Heeft ze voor geposeerd en hij zal haar wel hebben gevraagd voor een beaver sessiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
Ik zat al de hele tijd te denken waar je nou was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk eens met je lul, dan weet je het antwoord![]()
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.
LUISTEREN.
Amanda gefotografeerd voor Panorama. Fotograaf vertelt Amanda dat hij ook voor Chick werkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef teamlead het volgende:hoe de neuk weet die del dat de fotograaf voor de Chick dezelfde is als voor de Panorama
En vanwaar volgens jou dan het blad Chick in haar verhaal?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde dat Nena dan dezelfde fotograaf heeft als zij had, voor de panorama dus.
LUISTEREN.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
Brian is ook wel een lekker ding hoor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?
Hoe hoog is je koorts??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd te denken waar je nou was.
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...
De chick werd genoemd in het moeten verhaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vanwaar volgens jou dan het blad Chick in haar verhaal?
Vind ik niet. Hij heeft een rattenkop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
En iedere eerste maandag van de maand is het open dag voor Fok!kers met ontwenningsverschijnselen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Copycat het volgende:
En Huub en Sylvia leefden nog lang en gelukkig in de Villa.
Brian gaat verder met zijn onwijs gewiekste Masterplan (weer vriendjes met Huub worden).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Miraaa het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Natasia en Brian morgen op Mini-me gaan reageren.![]()
Zij had de fotograaf voor de shoot bij de Panorama die ook de foto's voor de Chick maakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt niet wat ze zei?
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.
ZAT IK OOKNET TE DENKEN.........quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Is Amanda ook schisofreen?
Daarstraks was Huub out off the blue de allergevaarlijkste man van de wereld en mest hij onmiddelijk het huis uit en nu zit ze dikke maatjes te speeln en te lachen.
Wat lijkt ze veel op Nasty! De meest walchelijke rottigheid laten opborrelen en de volgende seconde enorme ontspannen lachbuien.
Wat een eng meisje is dat!
Denk dat ze gewoon te horen hebben gehad take it or leave it zonder Hupert gaat de stekker eruit hij is de enige die nog voor kijkcijfers kan zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond de binnenkomst geweldig, maar de andere bewoners hebben zich neergelegd bij zijn terugkomst.
Amoebe wordt tactisch nog wel interessant. (niet zijzelf natuurlijk, maar wel de vraag welk kamp haar weet in te palmen)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.
Lieve is ook weer terug.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
Daarstraks was Huub out off the blue de allergevaarlijkste man van de wereld en mest hij onmiddelijk het huis uit en nu zit ze dikke maatjes te speeln en te lachen.
Wat lijkt ze veel op Nasty! De meest walchelijke rottigheid laten opborrelen en de volgende seconde enorme ontspannen lachbuien.
Grapjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij heeft een rattenkop.
ik ook!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
saai? 'k zit al de hele tijd met een grijns tot achter m'n oren te luisteren naar die kerel...
MET PENSIOEN.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Bart ?
Hahaha, ik liep 6 COS-sen achter en nadat ik er 3 had weggelezen, kreeg ik visite ...........was ik weer terug bij afquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
yeah huub is terug..mijn god kreeg mijn oudtante de deur maar niet uitgewerkt, ze bleef maar drinken:(
Wat dan ? geen verwarming ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Ik hoef echt niet thuis te komen met het blousje dat Amanda draagt.
tis siegofreenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik wil naar bed, dus huub hup je nest in.
Ik denk (hoop) ook dat ze morgen flink door de Natasia mangel wordt gehaald ivm haar heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef teamlead het volgende:
Amoebe wordt tactisch nog wel interessant. (niet zijzelf natuurlijk, maar wel de vraag welk kamp haar weet in te palmen)
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Brian zit onder de slaapmiddelen, Natasia zegt niet gebroken te zijn, maar is dat wel, Bart doet een strategische omwenteling en Amoebe ... tja Amoebe.
Hij heeft nog niet in de gaten dat zijn spullen missen. Dan kan gezeik opleveren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik wil naar bed, dus huub hup je nest in.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat verder met zijn onwijs gewiekste Masterplan (weer vriendjes met Huub worden).
Natasia neemt zich voor om zich niet te laten gaan, maar faalt daar nog tijdens het ontbijt in. Ze krijgt het verbaal om de oren van Huub, waarna ze angstig naar Bart kijkt in de hoop op bijval, die ze niet krijgt. Brian mompelt, nog half verdoofd van de pillen: "Huub, heb jij weleens een schedelbasisfractuur gehad?"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) ook dat ze morgen flink door de Natasia mangel wordt gehaald ivm haar heulen met de vijand.
Het was toch psychofreen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Lieve het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Ik hoef echt niet thuis te komen met het blousje dat Amanda draagt.
ja ben beetje gaar, en jij bent ook mega saai vandaag.quote:
Nee, jij zegt dat ze zich erbij hebben neergelegd. Dat is net even wat anders.quote:
Dat heeft hij allang in de gatenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet in de gaten dat zijn spullen missen. Dan kan gezeik opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |