Volgens mij is het net andersom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
. Linker hoofd bestuurd linker arm, rechter hoofd rechter arm.
Ja, dubbel op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het moet wel zwaar zuigen.
2 dronken vrienden die tegelijkertijd gepijpt willen worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Houtspeer het volgende:
wie wilt in godsnaam met hun neuken?
Der is volgens mij weleens een mannelijke siamese tweeling geweest die beide getrouwd waren met een andere vrouw, leuk detail is dat die vrouwen ook nog eens zussen waren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dus?
Moeten ze nou samen 1 proefwerk maken of allebei apart? En dan de ene een verduisterende bril op ofzo? Moeten ze 1 of 2 salarissen ontvangen? Kun je met maar eentje getrouwd zijn? En als je er dan mee naar bed gaat, is het dan overspel? Moeten ze in de bioscoop dubbel betalen?
lijkt me wel leuke ervaringquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Houtspeer het volgende:
wie wilt in godsnaam met hun neuken?
quote:they'd make great rally drivers; read the map and drive at the same time.
Uit dat topic:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:07 schreef soylent het volgende:
Dit zijn de Hensel Twins. Zijn de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws geweest.
Hier zijn wat foto's..
http://forum.uncoverreali(...)conjoined-twins.html (van hun myspace)
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Uit dat topic:
"they'd make great rally drivers; read the map and drive at the same time."
![]()
![]()
/edit
spuit elf![]()
"Ik wil je nooit meer zien!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoor
Dat betekent vaak het einde van beidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en hoe zit het als er 1 dood gaat? moet het dode deel dan worden geamputeerd? sterft het andere deel dan af? en hoe zit het dan met de gedeelde delen.......
Goede vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vraag me wel af hoe hun paspoort eruit ziet.
Zouden ze allebei een eigen legitimatie hebben, of samen op 1 staan?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
het zou erg lullig zijn als er eentje lesbie is en de ander steeds probeert te tongen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef King_of_Kool het volgende:
En als er 1 dronken is dan zit de ander met de kater
kopstotenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat betekent vaak het einde van beiden![]()
Scheiden wordt wel geprobeerd omdat het de enige overlevingskans is. Maar meestal is dit niet mogelijk, zeker wanneer de belangrijke organen gedeeld worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...
ik zou dan wel met spoed het dode gedeelte af laten halen wil je de ander laten overleven...
.
maar ik denk dat dat geweigerd zou worden in zo'n situatie
Ik neem aan dat als er 1 dood gaat, de ander ook niet meer kan leven. Het is toch dat de helft van de functies bij de ene horen, en als de helft dood gaat, tjah. Kan de andere helft ook niet veel meer. Ik denk trouwens dat je ze sowieso niet moet opvatten als 2, maar toch als 1, ook al hebben ze 2 hoofden.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:53 schreef oor het volgende:
mgoed als de een dood gaat?
tja, als je niet anders gewend bentquote:Op maandag 12 februari 2007 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb het ook op tv gezien. Goed dat zij zo kunnen leven, ik zou dat echt niet kunnen.![]()
Daar lijkt het idd wel op, ook uit de lichaamshouding, dat hoofd wordt altijd een beetje weggedrukt.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Palomar het volgende:
De rechter (van voren gezien) is volgens mij een beetje een 'aanhangsel'Heeft oa. maar 1 long en 1 nier terwijl die ander 2 heeft. Denk dat die linker nog wel gescheiden kan worden als de rechter dood gaat. Andersom niet.
Wat een topic was datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef BazP het volgende:
Ik zag laatst een topic die ging over een aantal van die specifieke vragen
Die heb ik ook gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:41 schreef buzzer het volgende:
Het lijkt me erg lastig leven zo..
Ik heb toen wel die docu gezien van die Iraanse tweeling.. Dat was wel heel indrukwekkend hoe zij er mee omgingen. Inmiddels leven ze niet meer na een scheidingsoperatie.
quote:Verschil tussen boerka en niqaab
De termen boerka en niqaab worden vaak door elkaar gebruikt, maar er is een klein verschil: bij de boerka is het gehele gezicht bedekt door een soort gaas en zijn de ogen vrijwel niet zichtbaar (zie foto rechts), terwijl er bij de niqaab een smalle spleet is waardoor de ogen te zien zijn. heel leuk maar niet coel
weet ik heus wel, maar de titel is veel leuker zoquote:Op maandag 12 februari 2007 13:49 schreef Vlindur het volgende:
TT klopt niet.
Het is niet Meisje met 2 hoofden.
Het is 2 meiden in 1 lichaam.
pervertquote:Op maandag 12 februari 2007 15:11 schreef Lllaura het volgende:
TVP. Hier ga ik thuis nog eens uitgebreid over nadenken...
Wat is daar nou weer pervers aan.quote:
Touchéquote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer pervers aan.![]()
Dat dit meteen in jouw hoofd opkomt, zegt meer over jou dan over mij...
nee je krijgt nu een ban!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:11 schreef Nachtrog het volgende:
bump (mag dat trouwens op deze forums?)
als de één wil schijten en de andere vingerenquote:Op zondag 18 februari 2007 03:31 schreef StefanP het volgende:
Natuurlijk zijn vragen over sex0r bijzonder interessant!
Nee, quadruple penetration.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als de één wil schijten en de andere vingeren![]()
Moeten ze allebei eten als ze honger hebben? Of kan het voorkomen dat de een zegt zo van "Kom we gaan eten" en dan de andere zo van "Nee, ik heb geen honger"quote:Op zondag 18 februari 2007 12:20 schreef Houtspeer het volgende:
ze hebben 1 kut en 1 kont geloof ik, jammer of niet?
en wat als de ene geen worst lust?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:09 schreef GSi het volgende:
[..]
Moeten ze allebei eten als ze honger hebben? Of kan het voorkomen dat de een zegt zo van "Kom we gaan eten" en dan de andere zo van "Nee, ik heb geen honger"
ze hebben een eigen hoofd met eigen tong en eigen hersenen. dus alleen degene bij wie het eten in de mond gaat zal het proeven.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en wat als de ene geen worst lust?
Ja inderdaad.... Ze hebben beiden alleen gevoel in een helft van het lichaam, maar van wie is de vagina, of hebben ze hem samenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:39 schreef Arcee het volgende:
Voor de rest... laten we eerlijk zijn, het is toch echt zonder meer interessant te weten of ze beiden het gevoel van sex beleven. Dat zou toch haast niet kunnen, zou je zeggen.
Jij bent een man, zou jij met je zus tongen dan, indien je hetero bent?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
het zou erg lullig zijn als er eentje lesbie is en de ander steeds probeert te tongen
alsquote:Op maandag 19 februari 2007 05:11 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij bent een man, zou jij met je zus tongen dan, indien je hetero bent?
Als de rechter overlijdt is het zeker bad luck voor de andere. Andersom zouden ze kunnen proberen te scheiden. Maar vaak is 't volgens mij zo bij Siamese tweelingen dat de een de ander snel volgt bij overlijden. Bij deze meisjes nog meer, aangezien ze een groot deel van hun lichaamsfuncties delen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef santax het volgende:
Erg indrukwekkend... Moest het filmpje 2 keer kijken voor ik het gevoel van 'wtf' van me af kon schudden. Respect voor deze dames!
Ik vroeg me alleen af wat er gebeuren zal als eentje overlijdt door bv hersenbloeding... Wachten ze dan met begraven? Of is het bad-luck voor de andere?
als het al mogelijk is dat er maar eentje overlijdt. als hun bloedsomlopen samen zijn, zal het hart van de andere nog steeds bloed blijven rondpompen overal. cellen zullen dus niet sterven door zuurstofgebrek.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef santax het volgende:
Erg indrukwekkend... Moest het filmpje 2 keer kijken voor ik het gevoel van 'wtf' van me af kon schudden. Respect voor deze dames!
Ik vroeg me alleen af wat er gebeuren zal als eentje overlijdt door bv hersenbloeding... Wachten ze dan met begraven? Of is het bad-luck voor de andere?
Het zal wel net als met plassen en poepen zijn. Degene die dat voelt is ook de lucky bastard met sex.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:27 schreef soylent het volgende:
Ja inderdaad.... Ze hebben beiden alleen gevoel in een helft van het lichaam, maar van wie is de vagina, of hebben ze hem samen
Dat is precies het verschil, jij bent niet zo geboren, zij wel. Zij weten niet anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef santax het volgende:
Pff, toch blij dat ik niet zo geboren ben... Ik wil niet weten wat deze meiden hebben moeten overwinnen om zo sterk in de maatschappij te staan.
Maar één van hen zou wel hersendood kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als het al mogelijk is dat er maar eentje overlijdt. als hun bloedsomlopen samen zijn, zal het hart van de andere nog steeds bloed blijven rondpompen overal. cellen zullen dus niet sterven door zuurstofgebrek.
3 longen, niet 4quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef SlimShady het volgende:
2 magen, 3 nieren, 4 longen, 2 harten![]()
4 longen waarvan er 2 samen vergroeid zijn.quote:
net een klingon!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef SlimShady het volgende:
2 magen, 3 nieren, 4 longen, 2 harten![]()
Ik denk niet dat ze ooit sterk in de maatschappij gaan staanquote:Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef santax het volgende:
Mja daarom zei ik al door hersenbloeding...
Pff, toch blij dat ik niet zo geboren ben... Ik wil niet weten wat deze meiden hebben moeten overwinnen om zo sterk in de maatschappij te staan.
rare onderboeken draag jijquote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
Die foto he,hebben ze nu een hemd aan die speciaal gemaakt is,of een grote onderbroek?
Dus aan een gezamenlijk orgaan dat in het midden van hun lichaam zit beleven ze beiden gevoel?quote:Though they share many organs, including a single large liver, a bladder, intestines and a reproductive tract, their nervous systems are distinct. Tickle Abby on her side anywhere from head to toe, and Britty can't feel it--except along a narrow region on their back where they seem to share sensation.
quote:What if one of them gets all punk and turns into a slut while her sister is disapproving? Wouldn't the not-involved sister refuse to let the guy fuck her, and force her slut sister to just suck his cock? As always, I find the topic endlessly interesting.
je hebt wel door dat dat de filmpjes van een andere tweeling zijn hè? eentje die nog niet eens half zo interessant isquote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef MMXMMX het volgende:
Is het nu 3 of 4 longen ?
Het staat echt op verschillende plekken op het internet en in verchillende plaatjes verkeerd .
[afbeelding]
Meer filmpjes :
http://www.youtube.com/watch?v=ikJStZcfIbk
http://www.youtube.com/watch?v=JxM_YkLGORM
http://www.youtube.com/watch?v=bm1sMkEo0Bc
LOL weet je wat ? Zoek het ff lekker zelf uit hahahaha
http://video.google.nl/videosearch?q=conjoined+Twins&so=0
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:07 schreef Houtspeer het volgende:
Zouden ze met elkaar praten als ze alleen in hun kamer zijn?
Omdat ze alleen zijn...quote:
wat zouden ze elkaar vertellen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:07 schreef Houtspeer het volgende:
Zouden ze met elkaar praten als ze alleen in hun kamer zijn?
"Goh, 'k heb gisteren toch iets meegemaakt! Je raadt het nooit!"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat zouden ze elkaar vertellen?
Het kiekeboe, wie ben ik? spelletje is erg populair bij ze.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat zouden ze elkaar vertellen?
Mind-boggling.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef crossover het volgende:
Echt heel raar om te zien dit!
Omdat ze elke moment van hun leven aan elkaar vast zitten enzo jeweetquote:
Hun gedachtes? Die ze hadden toen er wel anderen bij waren, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:49 schreef Houtspeer het volgende:
Omdat ze elke moment van hun leven aan elkaar vast zitten enzo jeweet
Wat hebben ze voor nieuws te vertellen aan de ander?
Dat wou ik net nog een keer weer zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef MaxMark het volgende:
Is het niet "2 Meisjes met 1 lichaam" ipv "1 Meisje met 2 hoofden"
Sorry, niet gezien dat je het al had gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wou ik net nog een keer weer zeggen.
Ik had 't ook niet eerder gezegd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef MaxMark het volgende:
Sorry, niet gezien dat je het al had gezegd![]()
ligt eraan of het denk of doe werk is ;pquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:12 schreef Tommeke het volgende:
Ze zeiden in het filmpje dat ze een baantje hadden he? Krijgen ze dan ook 2 keer salaris, of moeten ze het delen?
probleem is, je gebruikt de tijd van beiden, maar ze kunnen maar 1x resultaat producerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef Brupje het volgende:
[..]
ligt eraan of het denk of doe werk is ;p
Neverquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ga eens weg uit MyAT
6 maanden was ie weg... en nu is ie terug!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ga eens weg uit MyAT
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
6 maanden was ie weg... en nu is ie terug!!!
okéquote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat fucking vaag is dat.
Als ze nou op de wc zitten omdat de 1 vind dat ze moet plassen en de ander wil poepen zou dat dan tegelijk gaan? Want dat gaat normaliter niet zo makkelijk. Zelfde als niezen en hoesten tegelijk.
Nouja ik weet natuurlijk niet hoe hij het bedoelt, maar je kan je soms dingen afvragen hoe ze dat doen en dus ook dat, hoe raar het ook is.quote:
Driehonderdduizend mensen zitten zich af te vragen hoe ze klaar komen en ik heb rare fantasieën als ik dan aan zoiets denk?quote:
'ben je nou nog niet klaar? schiet es opquote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Samen naar het toilet. Zouden ze dat ook overleggen?
"Jij veegt af!" "Nee ik deed dat de laatste keer al!"
Weird.
Dan gebruikt de rechter de hand van de linker en omgekeerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef Arcee het volgende:
Wat als de rechter linkshandig is en de linker rechtshandig?![]()
Nee, want vanaf de navel naar boven zijn het 2 aparte mensen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Driehonderdduizend mensen zitten zich af te vragen hoe ze klaar komen en ik heb rare fantasieën als ik dan aan zoiets denk?
Ok dan hou ik het op die vraagstelling van het niezen en hoesten. Die 2 gaan beide door 1 luchtpijp als ik het goed heb dus zou dat dan kunnen?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
=![]()
![]()
En vinden ze beide hun darmgassen lekker? Of vind de ene keer recht het lekker en de andere keer links?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Samen naar het toilet. Zouden ze dat ook overleggen?
"Jij veegt af!" "Nee ik deed dat de laatste keer al!"
Weird.
Lijkt mij maar niks om m'n kut te moeten delen. En als de ene dan niet wil, wordt die dan verkracht?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:33 schreef beelz het volgende:
Best tof... elke keer dat je die meiden neukt heb je gewoon een trio
Dat is dan ook meteen de reden dat de meeste mannen een trio met een extra man niet zien zitten... wie wil er nou een kut delenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt mij maar niks om m'n kut te moeten delen. En als de ene dan niet wil, wordt die dan verkracht?![]()
voelen beiden dat orgasme danquote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Driehonderdduizend mensen zitten zich af te vragen hoe ze klaar komen en ik heb rare fantasieën als ik dan aan zoiets denk?
Ok dan hou ik het op die vraagstelling van het niezen en hoesten. Die 2 gaan beide door 1 luchtpijp als ik het goed heb dus zou dat dan kunnen?
Hebben ze al gezegd, de ene gaat slapen en de andere blijft wakker.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
En wat als de een wil slapen en de ander niet
WTF hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 13 december 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
Dit is een interessante gedachte: ze vermoorden iemand, wie heeft het gedaan? Als er maar 1 de dader is en op die moord staat sowieso de doodstraf (politie agent vermoorden bijvoorbeeld) gaat de doodstraf dan door terwijl je weet dat de andere ook gedood wordt door de doodstraf. Je geeft dus in dit geval de doodstraf aan een onschuldige.
Het is in geval van cop killer wel zeker dat je de doodstraf krijgt. Uiteraard moet de staat waarin het feit gepleegd is wel aan de doodstraf doen dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ten eerste, het is nooit zeker of iemand de doodstraf krijgt zo krom is gelukkig het rechtssysteem in VS nou ook weer niet, dus probleem opgelost.
Ook lijkt me het sterk dat een van de 2 een doodstraf zou krijgen omdat moeilijk iemand is iemand te vermoorden als de andere tegen werkt. Of ze moeten allebei samen gewerkt moeten hebben om iemand te vermoorden, dan zou het heel misschien wel kunnen maar die kans is nog steeds erg klein.
Geloof er niks van dat je zeker de doodstraf krijgt als je een agent vermoord en als je minderjarig bent kan je sowieso geen doodstraf krijgen in de meeste staten. Ben benieuwd naar je bron?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is in geval van cop killer wel zeker dat je de doodstraf krijgt. Uiteraard moet de staat waarin het feit gepleegd is wel aan de doodstraf doen dan.
De linker bestuurt het linker gedeelte van het lichaam en de rechter de rechter gedeelte dus van tegenwerken is geen sprake.
Ze zijn geboren in 1990, duurt niet meer zo lang tot ze meerderjarig zijn.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat je zeker de doodstraf krijgt als je een agent vermoord en als je minderjarig bent kan je sowieso geen doodstraf krijgen in de meeste staten. Ben benieuwd naar je bron?
Tuurlijk kan een van de twee wel de ander tegen werken, anders kan zij niet lopen, gericht schieten enz.
Ja ik snap wat je bedoelt, lijkt me ook erg ingewikkeld zaak als een van de twee ergens voor verdacht word. Alleen al de vraag hoe ze gaat oplossen als ze vinden dat een van hun twee een celstraf verdient voor haar daden.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zijn geboren in 1990, duurt niet meer zo lang tot ze meerderjarig zijn.
Gericht schieten is niet nodig met een mes, als de linkerarm gebroken is en in het gips zit van schouder tot pols is het tegenwerken vrijwel onmogelijk. Hinkelen is ook een manier van vooruit bewegen. Maar dat is het punt niet. Mijn idee ging niet over het hoe van de moord, maar over de consequenties...
Tijdje terug een documentaire gezien (weet niet meer welk kanaal of de naam van de docu) over de doodstraaf waarin werd gezegd dat politie agent vermoorden de doodstraf betekent omdat je met het vermoorden van een agent het gezag ondermijnt en dat zou dan weer gelijk staan aan de staatsveiligheid ondermijnen enzo... Zal eens kijken of ik erachter kan komen welke docu dat was en/of andere bron.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:22 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, lijkt me ook erg ingewikkeld zaak als iemand ergens voor terecht word gesteld.
Maar ben wel nog benieuwd naar je bron, Of hoe kom je daarop?
Hmm bestond blijkbaar wel volgens deze bron, is tegenwoordig (gelukkig) afgeschaft.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Tijdje terug een documentaire gezien (weet niet meer welk kanaal of de naam van de docu) over de doodstraaf waarin werd gezegd dat politie agent vermoorden de doodstraf betekent omdat je met het vermoorden van een agent het gezag ondermijnt en dat zou dan weer gelijk staan aan de staatsveiligheid ondermijnen enzo... Zal eens kijken of ik erachter kan komen welke docu dat was en/of andere bron.
Bronquote:Or that capital punishment be reintroduced for the murder of police officers.
Waarom gelukkig? Ik ben voor de doodstraf mits het compleet bewezen is dat degene die de doodstraf opgelegd krijgt echt iets heeft misdaan waarvoor de doodstraf staat.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:31 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hmm bestond blijkbaar wel volgens deze bron, is tegenwoordig (gelukkig) afgeschaft.
[..]
Bron
Kijk, en daar noem je gelijk het probleem. Want er zijn inmiddels al tientallen achteraf onschuldige mensen uit de dodencel gehaald.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Ik ben voor de doodstraf mits het compleet bewezen is dat degene die de doodstraf opgelegd krijgt echt iets heeft misdaan waarvoor de doodstraf staat.
Volkert vd G. , Mohammed B.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:52 schreef ObviousClone het volgende:
De doodstraf is alleen aanvaardbaar als de persoon 100% zeker schuldig is, en dat is wettelijk gewoon niet haalbaar, dus gewoon afschaffen (of hier: niet aanschaffen)
De nazi's vonden dat gehandicapten dood moestenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Volkert vd G. , Mohammed B.
Daar heb je alvast 2 mensen waarvan het 100% zeker is dat ze de doodstraf verdienen...
Dieren krijgen dagelijks de doodstraf. Hoe denk je anders dat je aan je biefstukje komt?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:46 schreef PiRANiA het volgende:
gebeurt dit nou wel eens met dieren?
Da's anders. Die dieren willen graag opgegeten worden, het is hun levensdoelquote:Op donderdag 13 december 2007 22:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Dieren krijgen dagelijks de doodstraf. Hoe denk je anders dat je aan je biefstukje komt?
Mee eens. Daarom hou ik ook zo enorm veel van dieren. Alleen in F&F snappen ze dat nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's anders. Die dieren willen graag opgegeten worden, het is hun levensdoel
Toch fascinerend, die twee en sex...quote:Siamese tweeling heeft kinderwens
AMSTERDAM - FILMPJE Deze tweeling deelt al 18 jaar hetzelfde lichaam. Nu willen ze allebei een kind.
Abigail en Brittany Hensel uit het Amerikaanse Carver County kwamen in 1990 als siamese tweeling ter wereld. Artsen geloofden niet dat ze het zouden overleven. Een operatie om de meisjes te scheiden vonden doktoren te riskant. Nu zijn de Hensel's 18 jaar en naar eigen zeggen erg gelukkig. Toch hebben ze een grote wens: een kind krijgen.
De tweeling heeft veel dubbele organen (twee harten, twee magen, vier longen) maar slechts één baarmoeder. Ze delen hetzelfde bovenlijf. Toen Abigail en Brittany 15 maanden waren, leerden ze gezamenlijk lopen.
Hun hele leven staat in het teken van teamwork dus een privémomentje zit er niet in. Ze spelen de piano en basketbal. Op hun 16e haalden ze hun rijbewijs: apart van elkaar; figuurlijk dan. Ze gingen dus twee keer op. Tijdens het rijden bedient Abigail de pedalen en de versnellingen. Brittany doet de knipperlichten en het licht.
"We zijn heel verschillend", zegt Abigail in een van de filmpjes." Dus moeten we vaak onderhandelen over dingen."
Beide meisjes hebben nu een grote droom: moeder worden. Medisch gezien is het mogelijk. Ontbreekt alleen nog een man.....
neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef DemonRage het volgende:
Het zal dan voor het eerst zijn dat een kind 2 biologische moeders heeft.
Mwah, denk 't wel eigenlijk.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Houtspeer het volgende:
brengt talloze vragen bij me op, jullie ook?
Dat lukt mij zelfs (doet wel pijn).quote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
* soylent steekt hand opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
Medisch gezien is het mogelijk. Ontbreekt alleen nog een man.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |