Sorry, niet gezien dat je het al had gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wou ik net nog een keer weer zeggen.

Ik had 't ook niet eerder gezegd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:33 schreef MaxMark het volgende:
Sorry, niet gezien dat je het al had gezegd![]()

ligt eraan of het denk of doe werk is ;pquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:12 schreef Tommeke het volgende:
Ze zeiden in het filmpje dat ze een baantje hadden he? Krijgen ze dan ook 2 keer salaris, of moeten ze het delen?

probleem is, je gebruikt de tijd van beiden, maar ze kunnen maar 1x resultaat producerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef Brupje het volgende:
[..]
ligt eraan of het denk of doe werk is ;p

Neverquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ga eens weg uit MyAT

6 maanden was ie weg... en nu is ie terug!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ga eens weg uit MyAT

quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
6 maanden was ie weg... en nu is ie terug!!!

okéquote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat fucking vaag is dat.
Als ze nou op de wc zitten omdat de 1 vind dat ze moet plassen en de ander wil poepen zou dat dan tegelijk gaan? Want dat gaat normaliter niet zo makkelijk. Zelfde als niezen en hoesten tegelijk.

Nouja ik weet natuurlijk niet hoe hij het bedoelt, maar je kan je soms dingen afvragen hoe ze dat doen en dus ook dat, hoe raar het ook is.quote:

Driehonderdduizend mensen zitten zich af te vragen hoe ze klaar komen en ik heb rare fantasieën als ik dan aan zoiets denk?quote:

'ben je nou nog niet klaar? schiet es opquote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Samen naar het toilet. Zouden ze dat ook overleggen?
"Jij veegt af!" "Nee ik deed dat de laatste keer al!"
Weird.

Dan gebruikt de rechter de hand van de linker en omgekeerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:32 schreef Arcee het volgende:
Wat als de rechter linkshandig is en de linker rechtshandig?![]()

Nee, want vanaf de navel naar boven zijn het 2 aparte mensen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Driehonderdduizend mensen zitten zich af te vragen hoe ze klaar komen en ik heb rare fantasieën als ik dan aan zoiets denk?
Ok dan hou ik het op die vraagstelling van het niezen en hoesten. Die 2 gaan beide door 1 luchtpijp als ik het goed heb dus zou dat dan kunnen?

quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
=![]()
![]()

En vinden ze beide hun darmgassen lekker? Of vind de ene keer recht het lekker en de andere keer links?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Samen naar het toilet. Zouden ze dat ook overleggen?
"Jij veegt af!" "Nee ik deed dat de laatste keer al!"
Weird.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |