quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef R34L-SIcK het volgende:
Volgens mij ging het als volgt:
De linkerhand hield de kutlippen uit elkander.
De rechterhand betastte de kittelaar.
En als ze dan goed geil waren gingen ze met elkaar tongen...
Volgens mij lopen er geen siamese tweelingen rond op Fok!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Pleione het volgende:
jullie doen wel lollig maar eigenlijk ben ik wel heel benieuwd ja...
Is er niemand onder ons die het kan uitleggen???
Dat vraag ik me ook af. Maken ze samen 1 examen? Er zijn twee hersenen die allebei iets moeten leren. Van de andere kant zullen ze hun hele leven bij elkaar zijn en is het dus niet noodzakelijk om allebei hetzelfde te weten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:27 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag me af hoe het zit als ze een examen moeten maken ...
waarom nou geen vragen over masturberen?!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef Jane het volgende:
Hier nog een stukje over deze tweeling:
[..]
http://www.channel4.com/h(...)njoined/cases.html#3
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
..oh ja ik vraag me ook altijd af of Beatrix zichzelf ook wel us gemasseerd heeft..
laat ik het netjes houden![]()
maar het idee bah een koningin die dat doet
ze delen hetzelfde bloed, ja dusquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef Parafernalia het volgende:
en als ze een biertje drinken, worden ze dan ook allebei zat?
haha zit de een stiekum aan het bier terwijl die andere nog moet rijdenquote:
Volgens wikipedia niet. Dat zou op zich best kunnen, omdat ze alleen de lever nog deelden. Als dat enigszins in hompen is afgeschermd, dan zou je inderdaad een bloedstelsel kunnen hebben wat tjokvol alcohol, zit, en een die nuchter blijft.quote:
dan is het 'meeste stemmen gelden'quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef nihilist het volgende:
Als het ene hoofd nu koppijn heeft en niet wil neuken, en het andere is bloedgeil, wat dan?
Stiekem bier drinken terwijl de ander op 10 centimer afstand van je...eh...staat.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef MarkyB het volgende:
[..]
haha zit de een stiekum aan het bier terwijl die andere nog moet rijden
'Heb je weer gedronken!?!'
Iets zegt me dat alleen die rechter 't voelt en die linker, die er wat bij hangt, niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef saaw het volgende:
krijgen ze dan ook allebei een orgasme?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |