quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
Of dat de ene van anaal houdt en de andere niet...
quote:As for the details of their unconventional sex lives... well, like all Siamese twins, Chang and Eng had to learn to co-operate in order to survive, and they and their wives soon developed a workable modus vivendi, living for three days at one brother's house, and then three at the other's. If it was, say, Chang's turn to be at home, then he alone would enjoy sexual relations with his wife during this time.
Although the two were joined at the chest by a cylinder of skin which contained vital arteries, long practice enabled them to stand or lie side by side rather than chest to chest and it was not necessary for them both to be 'present' during coitus. In order to preserve a veneer of Victorian decency, it appears the brothers draped a blanket between them so that one could make love without the other seeing exactly what was going on. The two had separate nervous systems too, so there's no reason to think that the non-participating twin would have experienced any significant level of arousal during sex; indeed all the evidence suggests the pair were generally very different, Chang liking spicy oriental food and booze, while Eng ate a bland vegetarian diet did not drink (nor, oddly enough, did he get drunk when Chang was sozzled).
That's all the conventional sources tell us about the sex lives of the Siamese twins, but a little consideration suggests that while the missionary position and girl on top would have been perfectly practicable propositions, sex 'doggy style' would have required the non-participating brother to assume a position that rather humiliatingly aped what was happening on the other side of the curtain, and spoons would have been right out.
Zie filmpje, dit zijn ook de bewuste tweeling die ik bedoelde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:01 schreef FiXeR999 het volgende:
Dit vroeg ik me toevallig vandaag af met wat vrienden. Heb je misschien een foto van die tweeling?
Da's wel freaky. Ik denk dat het komt omdat Amerikanen fluor in hun drinkwater mengenquote:
Wat mij interresanter lijkt:quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:05 schreef Pascal86 het volgende:
wat als de 1 nou een moord pleegt...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef Sandertje21 het volgende:
Een trio is zo wel heel makkelijk te scoren....
teringquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
Of dat de ene van anaal houdt en de andere niet...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Pascal86 het volgende:
je zal maar de linker hand hebben en rechts zijn
http://www.channel4.com/h(...)njoined/cases.html#3quote:Abigail and Brittany Hensel, born 1990, midwest USA
A very rare, dicephalus pair, they have separate heads and necks, but share one torso and a pair of legs. Each has her own heart and stomach, and controls the limbs and feels sensation exclusively on her own side. They share three lungs and, below the waist, a single set of organs. Physically they move as one, in perfect co-ordination. Mentally they are independent, with different preferences and abilities. Their parents are opposed to separation, which would be highly dangerous. Even if successful, the girls would be left severely disabled, and unable to enjoy walking, running, swimming and bike riding which, together, they can do easily.
als ik 1 euro kreeg voor iedere keer dat ik masturbeerde was ik rijk geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef Merovingian het volgende:
als ik 1 euro kreeg voor iedere keer dat iemand niet weet hoe je masturberen spelt, was ik nu rijk geweest
edit: BHFH-topic
de vraag is wie van ons 2en dan het rijkste zou zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
als ik 1 euro kreeg voor iedere keer dat ik masturbeerde was ik rijk geweest
Goede vraag..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:05 schreef Pascal86 het volgende:
wat als de 1 nou een moord pleegt...
Als de één slikt en ze hoesten het daarna weer op dan proeven ze t allebei.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef Brupje het volgende:
ben benieuwd hoe dat werkt met 2 magen en 1 uitgang :p
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef nihilist het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag of ze masturberen, ja of de nee.
Plus wat gebeurd er als de ene geil is en de andere niet, word er dan toch even lekker gevingerd?
Komt dan dan ene toch klaar die niet geil is, is wel makkelijk trouwens geen moeite doen en toch lekker klaarkomen.
Dat zou pas lullig zijn.. als de een eerder een orgasme krijgt dan de anderquote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef saaw het volgende:
krijgen ze dan ook allebei een orgasme?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef R34L-SIcK het volgende:
Volgens mij ging het als volgt:
De linkerhand hield de kutlippen uit elkander.
De rechterhand betastte de kittelaar.
En als ze dan goed geil waren gingen ze met elkaar tongen...
Volgens mij lopen er geen siamese tweelingen rond op Fok!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Pleione het volgende:
jullie doen wel lollig maar eigenlijk ben ik wel heel benieuwd ja...
Is er niemand onder ons die het kan uitleggen???
Dat vraag ik me ook af. Maken ze samen 1 examen? Er zijn twee hersenen die allebei iets moeten leren. Van de andere kant zullen ze hun hele leven bij elkaar zijn en is het dus niet noodzakelijk om allebei hetzelfde te weten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:27 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag me af hoe het zit als ze een examen moeten maken ...
waarom nou geen vragen over masturberen?!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef Jane het volgende:
Hier nog een stukje over deze tweeling:
[..]
http://www.channel4.com/h(...)njoined/cases.html#3
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
..oh ja ik vraag me ook altijd af of Beatrix zichzelf ook wel us gemasseerd heeft..
laat ik het netjes houden![]()
maar het idee bah een koningin die dat doet
ze delen hetzelfde bloed, ja dusquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef Parafernalia het volgende:
en als ze een biertje drinken, worden ze dan ook allebei zat?
haha zit de een stiekum aan het bier terwijl die andere nog moet rijdenquote:
Volgens wikipedia niet. Dat zou op zich best kunnen, omdat ze alleen de lever nog deelden. Als dat enigszins in hompen is afgeschermd, dan zou je inderdaad een bloedstelsel kunnen hebben wat tjokvol alcohol, zit, en een die nuchter blijft.quote:
dan is het 'meeste stemmen gelden'quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef nihilist het volgende:
Als het ene hoofd nu koppijn heeft en niet wil neuken, en het andere is bloedgeil, wat dan?
Stiekem bier drinken terwijl de ander op 10 centimer afstand van je...eh...staat.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:47 schreef MarkyB het volgende:
[..]
haha zit de een stiekum aan het bier terwijl die andere nog moet rijden
'Heb je weer gedronken!?!'
Iets zegt me dat alleen die rechter 't voelt en die linker, die er wat bij hangt, niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef saaw het volgende:
krijgen ze dan ook allebei een orgasme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |