Volgens mij is het net andersom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
. Linker hoofd bestuurd linker arm, rechter hoofd rechter arm.
Ja, dubbel op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het moet wel zwaar zuigen.
2 dronken vrienden die tegelijkertijd gepijpt willen worden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Houtspeer het volgende:
wie wilt in godsnaam met hun neuken?
Der is volgens mij weleens een mannelijke siamese tweeling geweest die beide getrouwd waren met een andere vrouw, leuk detail is dat die vrouwen ook nog eens zussen waren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dus?
Moeten ze nou samen 1 proefwerk maken of allebei apart? En dan de ene een verduisterende bril op ofzo? Moeten ze 1 of 2 salarissen ontvangen? Kun je met maar eentje getrouwd zijn? En als je er dan mee naar bed gaat, is het dan overspel? Moeten ze in de bioscoop dubbel betalen?
lijkt me wel leuke ervaringquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Houtspeer het volgende:
wie wilt in godsnaam met hun neuken?
quote:they'd make great rally drivers; read the map and drive at the same time.
Uit dat topic:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:07 schreef soylent het volgende:
Dit zijn de Hensel Twins. Zijn de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws geweest.
Hier zijn wat foto's..
http://forum.uncoverreali(...)conjoined-twins.html (van hun myspace)
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Uit dat topic:
"they'd make great rally drivers; read the map and drive at the same time."
![]()
![]()
/edit
spuit elf![]()
"Ik wil je nooit meer zien!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoor
Dat betekent vaak het einde van beidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en hoe zit het als er 1 dood gaat? moet het dode deel dan worden geamputeerd? sterft het andere deel dan af? en hoe zit het dan met de gedeelde delen.......
Goede vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vraag me wel af hoe hun paspoort eruit ziet.
Zouden ze allebei een eigen legitimatie hebben, of samen op 1 staan?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
het zou erg lullig zijn als er eentje lesbie is en de ander steeds probeert te tongen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef King_of_Kool het volgende:
En als er 1 dronken is dan zit de ander met de kater
kopstotenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat betekent vaak het einde van beiden![]()
Scheiden wordt wel geprobeerd omdat het de enige overlevingskans is. Maar meestal is dit niet mogelijk, zeker wanneer de belangrijke organen gedeeld worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...
ik zou dan wel met spoed het dode gedeelte af laten halen wil je de ander laten overleven...
.
maar ik denk dat dat geweigerd zou worden in zo'n situatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |