Uit dat topic:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:07 schreef soylent het volgende:
Dit zijn de Hensel Twins. Zijn de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws geweest.
Hier zijn wat foto's..
http://forum.uncoverreali(...)conjoined-twins.html (van hun myspace)
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Uit dat topic:
"they'd make great rally drivers; read the map and drive at the same time."
![]()
![]()
/edit
spuit elf![]()
"Ik wil je nooit meer zien!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat nou kaartlezen.. het blijven vrouwen hoor
Dat betekent vaak het einde van beidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en hoe zit het als er 1 dood gaat? moet het dode deel dan worden geamputeerd? sterft het andere deel dan af? en hoe zit het dan met de gedeelde delen.......
Goede vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vraag me wel af hoe hun paspoort eruit ziet.
Zouden ze allebei een eigen legitimatie hebben, of samen op 1 staan?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
het zou erg lullig zijn als er eentje lesbie is en de ander steeds probeert te tongen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef King_of_Kool het volgende:
En als er 1 dronken is dan zit de ander met de kater
kopstotenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Sander-B het volgende:
Wat als de één boos is op de ander? Slaan ze elkaar dan omstebeurt?
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat betekent vaak het einde van beiden![]()
Scheiden wordt wel geprobeerd omdat het de enige overlevingskans is. Maar meestal is dit niet mogelijk, zeker wanneer de belangrijke organen gedeeld worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom? ze hebben 2 harten en allebei een maag, long etc voor henzelf...
ik zou dan wel met spoed het dode gedeelte af laten halen wil je de ander laten overleven...
.
maar ik denk dat dat geweigerd zou worden in zo'n situatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |