Nee, quadruple penetration.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als de één wil schijten en de andere vingeren![]()
Moeten ze allebei eten als ze honger hebben? Of kan het voorkomen dat de een zegt zo van "Kom we gaan eten" en dan de andere zo van "Nee, ik heb geen honger"quote:Op zondag 18 februari 2007 12:20 schreef Houtspeer het volgende:
ze hebben 1 kut en 1 kont geloof ik, jammer of niet?
en wat als de ene geen worst lust?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:09 schreef GSi het volgende:
[..]
Moeten ze allebei eten als ze honger hebben? Of kan het voorkomen dat de een zegt zo van "Kom we gaan eten" en dan de andere zo van "Nee, ik heb geen honger"
ze hebben een eigen hoofd met eigen tong en eigen hersenen. dus alleen degene bij wie het eten in de mond gaat zal het proeven.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en wat als de ene geen worst lust?
Ja inderdaad.... Ze hebben beiden alleen gevoel in een helft van het lichaam, maar van wie is de vagina, of hebben ze hem samenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:39 schreef Arcee het volgende:
Voor de rest... laten we eerlijk zijn, het is toch echt zonder meer interessant te weten of ze beiden het gevoel van sex beleven. Dat zou toch haast niet kunnen, zou je zeggen.
Jij bent een man, zou jij met je zus tongen dan, indien je hetero bent?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
het zou erg lullig zijn als er eentje lesbie is en de ander steeds probeert te tongen
alsquote:Op maandag 19 februari 2007 05:11 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij bent een man, zou jij met je zus tongen dan, indien je hetero bent?
Als de rechter overlijdt is het zeker bad luck voor de andere. Andersom zouden ze kunnen proberen te scheiden. Maar vaak is 't volgens mij zo bij Siamese tweelingen dat de een de ander snel volgt bij overlijden. Bij deze meisjes nog meer, aangezien ze een groot deel van hun lichaamsfuncties delen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef santax het volgende:
Erg indrukwekkend... Moest het filmpje 2 keer kijken voor ik het gevoel van 'wtf' van me af kon schudden. Respect voor deze dames!
Ik vroeg me alleen af wat er gebeuren zal als eentje overlijdt door bv hersenbloeding... Wachten ze dan met begraven? Of is het bad-luck voor de andere?
als het al mogelijk is dat er maar eentje overlijdt. als hun bloedsomlopen samen zijn, zal het hart van de andere nog steeds bloed blijven rondpompen overal. cellen zullen dus niet sterven door zuurstofgebrek.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:07 schreef santax het volgende:
Erg indrukwekkend... Moest het filmpje 2 keer kijken voor ik het gevoel van 'wtf' van me af kon schudden. Respect voor deze dames!
Ik vroeg me alleen af wat er gebeuren zal als eentje overlijdt door bv hersenbloeding... Wachten ze dan met begraven? Of is het bad-luck voor de andere?
Het zal wel net als met plassen en poepen zijn. Degene die dat voelt is ook de lucky bastard met sex.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:27 schreef soylent het volgende:
Ja inderdaad.... Ze hebben beiden alleen gevoel in een helft van het lichaam, maar van wie is de vagina, of hebben ze hem samen
Dat is precies het verschil, jij bent niet zo geboren, zij wel. Zij weten niet anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:26 schreef santax het volgende:
Pff, toch blij dat ik niet zo geboren ben... Ik wil niet weten wat deze meiden hebben moeten overwinnen om zo sterk in de maatschappij te staan.
Maar één van hen zou wel hersendood kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als het al mogelijk is dat er maar eentje overlijdt. als hun bloedsomlopen samen zijn, zal het hart van de andere nog steeds bloed blijven rondpompen overal. cellen zullen dus niet sterven door zuurstofgebrek.
3 longen, niet 4quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef SlimShady het volgende:
2 magen, 3 nieren, 4 longen, 2 harten![]()
4 longen waarvan er 2 samen vergroeid zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |