Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef Pronk het volgende:
Gisteren heb ik eindelijk weer eens een uurtje Zelda kunnen spelen. Wat is het toch een geweldig spel!
Ik heb nu ruim 25 uur gespeeld en ben ongeveer halverwege de watertempel, ben ik nu een snelle of een langzame speler? Op hoeveel procent van het spel ben ik nu ongeveer?
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Als je toch een rood stipje ziet, dan weet je toch waar die zit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
Maar moet dat kutaapje zien te vinden
Nee, niet alle, maar de temples worden ook lastiger;).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef Pronk het volgende:
[..]
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?
Moet je maar eens goed met de nunchuck schuddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Qwea het volgende:
zo net de 2 sols neergelegd op de plaats waar ze moeten, ik kom alleen niet door de twilight waterval heen
Posted by MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over langzame spelers.. Wheheh. 36h en nu klaar met de watertempel. Gelukkig is het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas waar voor je geldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef linebear het volgende:
yes... aap gevonden. Eerste eindbaas verslagen
we kunnen weer vrolijk verder dit weekend.
Schaam me diep zit nu al op de 8,45 uur
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef Hare het volgende:
Hmmm, ik heb hem uitgespeeld, maar nu veranderd er geen ene fuck in de wereld????
25 / (1/3) = 75uur, is iets snellerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Platina het volgende:
Wind Waker eerst uitspelen of meteen Twilight Princess kopen?
What to do?
haha! ik zat met hetzelfde, nog niet klaar met wind waker, maar heb toch Twilight prinsess gehaald en daarmee verder gespeeld. Twilight prinsess is veel leuker dan wind waker vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelen![]()
Ja, alhoewel ik moet zeggen dat afgezien van de ending blow ik nauwelijks gebruik heb gemaakt van de hidden skills, ik vergat ze altijd, in elke gevecht ram ik maar flink wat heen en weer met beide controllersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Hare het volgende:
Vond hem best easy, alleen had ik ff de hulp van Midna nodig bij de eerste verschijningsvorm
Beetje vreemd vond ik wel dat je eigenlijk weinig tot geen van je hidden skills hoefde te gebruiken om Ganondorf te verstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minigame uit Zora geklaard en die van Twill
Nu verder in de Garudo Dessert!
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef _GdR_ het volgende:
ben in de twilight palace. waar is de master key ergens?
zijn nog vollop schatkissies op mn map. maar daar zit allemaal geld in en die kan ik dus niet openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Hare het volgende:
[..]aha thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sneakie
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Handigquote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef tudelfino het volgende:
Ik weet niet of hij al eerder gepost is, maar ik ben nu bezig het spel volledig uit te spelen (incl alle golden bugs, poe souls etc etc) aan de hand van mijn Limited Edition Guide boek (deze dus) en daarbij is de Legendary Checklist die achterin staat wel handig. Hierop kan je allemaal items en heartpieces aanvinken. Ik heb hem ingescand voor de liefhebber (en ook voor mezelf omdat ik niet in m'n boek wilde vinken). De linkerkant is niet zo mooi, omdat ik het boek niet ver genoeg open kon buigen. Ik heb de woorden daar zelf aangevuld...
Anyway, zie maar of je er wat aan hebt
http://www.dolphinity.nl/overig/Zelda_TP_Legendary_Checklist.jpg
ik was erook langs gelopen hoorquote:
ja ik was er wel geweest. maar heb daar niet toevallig omhoog gekekenquote:
En dan heb je de laatste 'huil' nog niet gedaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:57 schreef linebear het volgende:
gisteren zitten huilen als wolf zijnde bij die steen. Das lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef Schiplui17 het volgende:
Vraagje over Arbiters GroundVeranderen in wolf en dan eens lekker schudden met de nunchuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Richting lake hyliaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:12 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
In welke richting moet ik op als ik weer in Karaiko Village ben beland nadat ik de 2de dungeon heb gehaald..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
die was best simpelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef MikeyMo het volgende:
56 uur, uitgespeeld, best wel irri dat je niet achteraf kan saven
en ganon was in alle vormen klote om te verslaan
die viel wel mee,quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef _GdR_ het volgende:
tering boss van twilight temple was echt vollop moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Zo kun je 'm niet sneller uitspelen... Barnes verkoopt nog geen bommenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is echt een belachelijke eindbaas. Belachelijk makkelijk ook als je het mij vraagt.
Maar goed hier een leuke glitch als je het spel sneller uit wil spelen
http://www.youtube.com/watch?v=TQF0s_el7nY&eurl=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:50 schreef WjeroneW het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:58 schreef Hare het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het zo ff proberenBlaDieBla
Kopie van wat ik zou zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Nirak het volgende:
Een nintendo of andere spelcomputer heeft me nog nooit geboeid.. Maar sinds zaterdag hebben we de wii in huis en ik ben verslaafd aan zelda! Nu heb ik zoiets nog nooit gedaan dus ben mega traag, maar het is erg leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef soco_cola het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelda een beetje zat wordt vind het wat te langdradig, zit nu in de tempel met waar allemaal van die zanddraaikolken zijn, maar goed dat terzijde
maar even een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:37 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
Ja, dat leek mij dus ook, maar toch vreemd dat er op zelda.com nog steeds oude screenshots staan...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mortale het volgende:
Is er later uitgehaald dacht ik.
En dat is lang niet de enige die al ontdekt is. Zo kun je bijvoorbeeld al vroeg uit Oron ontsnappen door door die poort te dringen, met Ganondorf duelleren op Hyrule Field door via die 'cutscene' waarin je moet buttonmashen door de opgeworpen barrière te gaan (waarbij je Gannie zelfs in zo'n ravijn kan laten storten), en in het Hyrule Field van de intro terechtkomen en van daaruit de volgorde van het spel overhoop halen waarop allemaal glitches volgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Mortale het volgende:
Ja enorm, ook wel jammer dat er zo'n glitch inzit, glitches hou je toch maar deze is wel extreem...
Beetje aankloten en blijven bewegen en je word geen enkele keer geraakt, eitjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef Pronk het volgende:
Ik sta inmiddels voor de deur van de eindbaas van Arbiters Ground, ik moet zeggen dat ik deze en de vorige tempel ontzettend mooi vindt. Ze zitten super in elkaar. Het is alleen best wel jamer dat ik alle eindbazen tot nu toe heel gemakkelijk en in 1 keer gehaald heb. Ik hoop dat deze eindbaas me eindelijk eens laat zweten.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef Piles het volgende:
Even een kort vraagje:Kanon bij lake hylia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Dan resteerd er nog 1ntje he:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En welke optie dan? Ik heb de gewone geprobeerd, maar dan kom je bij dat huisje uit
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijnquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Nebo het volgende:
Als je die note van die gozer op dat torentje al hebt gepakt, dan moet je die laten zien aan die maffe kerel bij dat kanon beneden en dan kun je naar de woestijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
Ja, dus?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijn
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef WjeroneW het volgende:
Zelf ook nog vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nog een keer het kanon nemen en helemaal naar het oosten lopen, daar is een platform waar je op kan klimmen door zo'n vliegend beest te grijpen. Open daar de portal en neem dat brokstuk daar mee naar de kapotte brug om hem te fixenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijn
ff bijvoegsel:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog een keer het kanon nemen en helemaal naar het oosten lopen, daar is een platform waar je op kan klimmen door zo'n vliegend beest te grijpen. Open daar de portal en neem dat brokstuk daar mee naar de kapotte brug om hem te fixen![]()
Ik kan niet wachten tot ik er ben! Helaas heb ik waarschijnlijk donderdag pas weer tijd om te spelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef De_Postbode het volgende:
De vijfde dungeon ga je geweldig vinden, als je een beetje van onorthodox houdt.
und und und?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef BMH het volgende:
und und und?
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Wiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef speknek het volgende:
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Pronk het volgende:
[..]ah perfect thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef GerritL het volgende:
zelf moet ik ook nog die brug warpen , maar heb geen warp plek op het punt waar die moet komen !
kan iemand mij verder helpen ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, precies aan de andere kantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ta mère bien.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.![]()
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef WjeroneW het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Daar was ik aardig snel doorheenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Daar was ik aardig snel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat maakt een week nou uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot? want ik zit er nu in
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5e dungeon is trouwens wel weer een juweeltje!Ja lekker!
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is geen al te lastige temple
Heb Ocarina of Time nog nooit heel lang gespeeld. Wel een paar uur though. Twilight Princess is een leuk spel. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zo hemels vind als dat de meeste mensen schetsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
MORGUH JONGENS!!! MORGUH!!!
dan heb ik m ook :p kan m van iemand overkopen voor 35 euro!
scheelt me dus ook nog eens 20 tot 25 euro!
en dan ZELDA all the time!!
is ie even goed als ocarina of time?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Maakt niet uit, je kunt toch niet saven.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef bikkeldesnikkel het volgende:
77uur, probeer eerst alles te fixen voor ik hyrule castle binnen ga.
ben bezig met die vogel en de ballonnen, mad irritant![]()
Voor 40 euro kan je hem nieuw kopen bij zuiderpark.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
aye, had ik gehoord ja. ik ben nie van plan em nog een keer te spelen dus wil alles gehaald hebben in een keer. ballonnen gedoe in 1x gehaald nadat ik die post geschreven had, het was ineens makkelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef Mortale het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kunt toch niet saven.
Ik vind ocarina beter.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef melluk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef GerritL het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste manier is omTip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef Pronk het volgende:Ik quote mezelf even, ik ga vanavond weer een avondje spelen. Ik hoop dat iemand me hier hier voor vanavond mee kan helpen, ik ben hier namelijk al meer dan 1,5 uur mee bezig geweest en kom er niet echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5e dungeon is trouwens wel weer een juweeltje!
Ja lekker!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, ik ga vanavond weer een avondje spelen. Ik hoop dat iemand me hier hier voor vanavond mee kan helpen, ik ben hier namelijk al meer dan 1,5 uur mee bezig geweest en kom er niet echt uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.Gamertag: BMHLive
Dan heb je een behoorlijke tijd doorgespeeld voordat je stopte.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel.
Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ikJe kwam vast niet meer verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.![]()
DIe is inderdaad wel een van de leukste.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Nebo het volgende:
Als je eenmaal het item hebt, kun je gelijk door naar de boss, en die vind ik de beste boss uit het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch best cool gevonden.
Voor de rest had het voor mij wel wat lastiger gemogen qua gevechten, doodgaan is eigenlijk al een opgave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iig geen water, zoals de windmaker, ik werd gek van dat zeilen.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben gestopt bij het laatste stukje van het spel nadat ikLeugens!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een complete fucking bagger game. Save file verwijderd en de DVD hoesje gaat dus nooit meer open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wie wacht er nou 50 uur met stoppen als je het een kutspel vindt.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef De_Postbode het volgende:
Wie kapt er nou bij de laatste dungeon?![]()
Ik vond het sowieso geen reet aan. Ik was zwaar teleurgesteld dat het hele spel een remix was van Ocarina of Time. De muziek bij de ingang van de Temple of Time is totaal niet veranderd ten opzichte van Ocarina of Time's Temple of Time. Het is exact hetzelfde geluidsbestand. Ik heb me wel vaker geërgerd aan dingen in Twilight Princess en ik wilde het dus z.s.m. uitspelen. Uiteindelijk maar besloten om te kappen.
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Dat kan, ik vond het twilight gedeelte wel vernieuwend in de reeks. Ik heb zelf ook nergens vastgezeten en dacht af en toe ook van "he, dit ken ik al". Ik zal maar niet veel over het laatste gevecht zeggen,quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond het sowieso geen reet aan. Ik was zwaar teleurgesteld dat het hele spel een remix was van Ocarina of Time. De muziek bij de ingang van de Temple of Time is totaal niet veranderd ten opzichte van Ocarina of Time's Temple of Time. Het is exact hetzelfde geluidsbestand. Ik heb me wel vaker geërgerd aan dingen in Twilight Princess en ik wilde het dus z.s.m. uitspelen. Uiteindelijk maar besloten om te kappen.
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Twilight Princess heeft teveel dungeons en te weinig leven daarbuiten. Overal vind ik Wind waker beter. De geweldige sfeer en het oneindige aantal minigames en side quests maken het mindere dungeon design meer dan goed.
Twilight Princess is een erg mooi spel. Alleen hebben de devvers teveel proberen te doen waardoor niet alles tot zijn recht komt. Vooral de grote wereld word nauwelijks gebruikt. Zonde. Maar toch 50+ uur aan top vermaak
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Dus is dit nou het beste spel ooit? Hebben we hier zoveel jaar op moeten wachten? Als je het mij vraagt NEE.![]()
Ik vond het ook een remix.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is absoluut geen slecht spel, maar ik vond het tegen het eind niet meer vermakelijk dat ik door wilde gaan.
Eerste maal 36 uurtjes en uit.
2de maal 2de tempel net gehaald in 4 uur tijd.
De 2de keer spelen en je weet alles nog.
Ocarina de eerste keer echt super lang en 17 hartjes alle poe's , 80 spinnen enz.
2de, 3de enz toen ik het spel speelde heb ik dat niet meer kunnen evenaren want de eerste keer was gewoon een super belevenis.
Bij deze Zelda is het allemaal hetzelfde.
Ik doe er minder lang over en het gaat zelfs nog makkelijker.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Het beste spel ooit blijft Ocarina of Time.![]()
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie
Gamertag: BMHLive
Die kwam dit jaar al? Iig erg snel achter deze uitgave, als ik het goed begrepen had.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie
Ik heb me iig prima vermaakt, al was het meer van hetzelfde. Dat is het namelijk wel vaker bij Mario en Zelda
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hij komt absoluut niet dit jaar (wel kunnen we dit jaar Zelda: Phantom Hourglass op de DS spelen).quote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kwam dit jaar al? Iig erg snel achter deze uitgave, als ik het goed begrepen had.
Ik heb me iig prima vermaakt, al was het meer van hetzelfde. Dat is het namelijk wel vaker bij Mario en ZeldaGamertag: BMHLive
Ik had begrepen dat het iig vrij snel na deze zou komen. Dus niet. Nou ja, hourglass voor dit jaar gaat ook goed komen. DSquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij komt absoluut niet dit jaar (wel kunnen we dit jaar Zelda: Phantom Hourglass op de DS spelen).
hoe bedoel je laatste in deze stijl?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat dit de laatste zelda is in de LTTP/OOT stijl. Ben heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met de serie[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
net de zandtempel uitgespeeld. hij was wel leuk, vooral het item is erg tof.
de baas was ook tof, alleen erg simpel. dat zijn ze allemaal wel. ik versla ze allemaal in 1 keer.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Werd tijd ookquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
TP is de laatste game in de reeks zoals we Zelda gewend zijn.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
TP is de laatste game in de reeks zoals we Zelda gewend zijn.
Ik wil dat Link een onschuldig klein jongetje is die kwestbaar is net zoals iedereen, maar uit het niets ongelofelijk veel moed uit zichzelf haalt. In Twilight Princess komt Link zwak en ongeïnspireerd over. In Ocarina of Time had je ook een volwassen Link maar van binnen was hij alsnog een klein jongetje en dat vond ook super mooi. Ocarina of Time =
Dus de volgende Zelda moet of Link als klein broekie hebben of misschien zelfs helemaal geen Link.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Ik wil juist het tegenovergestelde, ik wil me bij een spel als Zelda in kunnen leven, mezelf kunnen identificeren met de hoofdrolspeler en me kunnen vinden in de beslissingen die hij maakt.
Het begin van OoT vond ik afschuwelijk, kinderlijke gedoe met dat gepraat met die boskleuters. Eenmaal de boom binnen was het gelijk al een goed spel, maar ik was blij dat ik eindelijk volwassen was.
Waar ik het wel met je eens ben, is dat hoe Link nu was, ook niet echt overtuigend over kwam. Aan het begin was ik kennelijk een boerenjongen met gekke geiten wat later in het verhaal absoluut niet terug kwam en een belangrijke motivatie in het verhaal was het redden van mijn zus waar ik als speler totaal niet aan gehecht was. In de volgende Zelda wil ik graag beter gemotiveerd worden om mijn groene maillot aan te trekken.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:59 schreef YourMaster het volgende:
Het begin van OoT vond ik afschuwelijk, kinderlijke gedoe met dat gepraat met die boskleuters. Eenmaal de boom binnen was het gelijk al een goed spel, maar ik was blij dat ik eindelijk volwassen was.
Het enige wat Twilight Princess beter deed dan Ocarina of Time was dat het leukere characters had. Die twee clowns vond ik het helemaal geweldig. En de Gorons hadden in dit spel veel meer karakter, en daar genoot ik ook echt van. En ook die gozer van de Malo Mart.
Ik vond Illia wel slecht gedaan. Maar Talo was dan weer m'n favoriet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
De Gorons waren zeker een stuk beter dan ze in OoT waren, maar dat bedoel ik helemaal niet. Ik had helemaal geen emotionele band gekregen met die familieleden en ik had het ook nier erg gevonden als die dood zouden gaan. Met Midna bijvoorbeeld krijg je wel een zekere band.
Bij OoT zat ik gewoon niet te wachten op dat gekke rollenspel met die kinderen om naar de eerste temple te mogen. Dat was gelukkig snel voorbij. Bij TP heb je totaal geen last van de mensen om je heen, maar ze voegen ook niets toe, en dat is jammer.![]()
Ik ben nu volgens mij bijna bij het einde van de tempel onder Lake Hyrule, ik heb wel een vraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo was deze zelda de laatste in deze stijl?
ze bedoelen dat de dingen zoals hyrule, het kasteel, de prinses niet meer terugkomen enzo?
hopelijk blijft het wel gewoon een grote wereld afgewisseld met dungeons.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Als je weet wat ze bedoelen mag je het zeggen. Dat het de laatste was in deze stijl is in een interview gezegd, wat daar precies mee bedoelt werd en wat er voor in de plaats komt werd niet aangegeven.![]()
"Volgende Wii-Zelda wordt mooier en diepgaander"
bron: http://www.nu.nl/news/100(...)_diepgaander%22.html![]()
Inmiddels gelukt! Nu richting de Faron Wood, op zoek naar de Master Sword!
Hoe ver ben ik ongeveer in het spel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Minder dan de helftquote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer in het spel?![]()
4/10quote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben ik ongeveer in het spel?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
hahaha ik zit nu bij de gorrons.....heb net de wortelwedstrijd gewonnen...
hoe ver ben ik ongeveer in het spel ? hahaha![]()
ik snap het verhaal even niet, ik heb ergens wat gemist denk ik. ik ben net na die zandtempel, ben net bij de mirror chamber geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik denk dat ze bijvoorbeeld bedoelen dat ze dingen als het acherliggende verhaal met de goden, de indeling van Hyrule, maar ook kleine dingen als Epona's song en alle herhalingen gaan veranderen... Ik heb af en toe ook wel het gevoel om veel terugkerende dingen te zien die wel vernieuwd kunnen worden. Heb spel wor namelijk minder verassend nu je veel terugkerende items krijgt e.d. Misschien dat ze dat soort spul gaan aanpassen een volgende keer.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef YourMaster het volgende:
Als je weet wat ze bedoelen mag je het zeggen. Dat het de laatste was in deze stijl is in een interview gezegd, wat daar precies mee bedoelt werd en wat er voor in de plaats komt werd niet aangegeven.
Ben zaterdag begonnen op de Cube, na 16 uur klaar in die temple in de woestijn en het master sword binnen... Nu opnieuw begonnen op de Wii (kreeg ik gisteren binnen :S) , is niet aan te raden... Het gespiegeld spelen is verschikkelijk irritantJe vind nergens de weg meer, hehe
Fools rush in where angels fear to tread...![]()
nog voor de 2e tempel(schijnen er 9 te zijn), dus he je eigenlijk nog niks gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:58 schreef melluk het volgende:
hahaha ik zit nu bij de gorrons.....heb net de wortelwedstrijd gewonnen...
hoe ver ben ik ongeveer in het spel ? hahaha
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
haha ja daarom zei ik het met een lach...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
nog voor de 2e tempel(schijnen er 9 te zijn), dus he je eigenlijk nog niks gehad
ik ben nu welgeteld 8.39 uur bezig geweest![]()
Hallo iedereen,
Ik heb ook sinds vorige week eindelijk zelda werd onderhand wel eens tijd. Wat een elende die wachttijden om een Wii te krijgen...
Maar goed...
Ik vind het tot nu toe een erg mooi spel.. Heb nu net de 2de dungeon gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....
Verder Toppie heb er nu een uurtje of 7 opzitten denk ik...BF2 / BF2142 nick: Basjegek
Ben goed in kogels vangen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef basjegek het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb ook sinds vorige week eindelijk zelda werd onderhand wel eens tijd. Wat een elende die wachttijden om een Wii te krijgen...
Maar goed...
Ik vind het tot nu toe een erg mooi spel.. Heb nu net de 2de dungeon gedaanNog 1x, dan ben je er vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....
Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop alleen niet dat het continu eerst die druppels moet gaan zoeken en dat je dan pas als Link de wereld in kunt want dat vind ik nu al wel na 2 keer een beetje jammer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF2 / BF2142 nick: Basjegek
Ben goed in kogels vangen![]()
Net weer gestart met Zelda, na een lange break en ik zit een beetje vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Cid het volgende:
Net weer gestart met Zelda, na een lange break en ik zit een beetje vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Cid het volgende:
Net weer gestart met Zelda, na een lange break en ik zit een beetje vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...![]()
Vanmiddag ga ik het spel eindelijk kopen, ik schaam me toch wel een beetje had er genoeg geld voor toen het uitkwam maar nu koop ik het pas voor me trouwe cube!![]()
Mijn arme Cube staat te verstoffen in zijn doos naast de NES, SNES, en N64Ohwell, wel leuk voor de verzameling. Nog een tijdje getwijfeld of ik Zelda voor de Cube zou halen of een Wii + Zelda. Geen spijt van dat laatste, alleen om het vissen al
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
dat vissen is wel grappig. alleen ik vang echt totaal niks helaas.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Beetje langs beschutte plekjes gooien, of langs de kant.... Zucht nu wil ik weer spelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
dat vissen is wel grappig. alleen ik vang echt totaal niks helaas.
Beetje raar met dat vissen dat binnenhalen bij mij niet met die molen bewegingen gaat :s ... wiimote omhoog en je haalt em zo binnen.... Maar ik heb nog geen dikke vissen aan de lijn gehad. Misschien dat dat het is ??Fools rush in where angels fear to tread...![]()
Vis je wel in de Fishing Hole dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef Weizz het volgende:
Beetje raar met dat vissen dat binnenhalen bij mij niet met die molen bewegingen gaat :s ... wiimote omhoog en je haalt em zo binnen.... Maar ik heb nog geen dikke vissen aan de lijn gehad. Misschien dat dat het is ??BlaDieBla![]()
hehe, dat bedoel ik... die ben ik nog niet eens tegengekomen denk ik
Ik zal nog eens gaan proberen. Ik dacht eerst dat vissen juist in diepe stukken zaten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:50 schreef Cid het volgende:
Beetje langs beschutte plekjes gooien, of langs de kant.... Zucht nu wil ik weer spelen
Als je gewoon ergens gaat vissen gebruik je je eigen hengel. Maar bij die fishing hole krijg je een bootje en een hengel met molen. Daarbij moet je met de nunchuck inhalen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:51 schreef Weizz het volgende:
hehe, dat bedoel ik... die ben ik nog niet eens tegengekomen denk ik❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Vandaar dat ik vissen niet echt spannend vind... Waar ligt dat fishing hole ergens... Ben waarschijnlijk veel te hard bezig om de temples door te komen. Antwoorden in spoiler mode misschien?
hier is ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
oh, daar heb ik idd wel een melding van iets gehad, maarja... Die ijskoude problemen hadden mijn voorrangWas van plan om em snel uit te spelen op de cube en daarna rustig door te wandelen en alles te halen op de Wii, maar die laatste kreeg ik opeens met een mazzeltje binnen.... Dus ik moet alles tot en met het master sword opnieuw doen. Maar nu ga ik wel alles op mijn pad binnen halen.
Dat vissen lijkt mij ook wel erg lachen... is een leuke afwisseling in de game
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
Vissen is geniaal, vind het alleen jammer dat als je vissen vangt in de Fishing Hole met die hengel die je daar krijgt het niet in je Fishing Log komt. Daarom vis ik nu eigenlijk alleen maar met de vaste hengel.
Ach ja, Ik stond er al van te kijken toen ik een vis van 11 inches, ipv 10, ving voor de poes van de shopkeeper
Ik had 3 verschillende lengtes bij die shopkeeper.. 9 - 10 en 11 inch...
Maar als ik het dus goed begrijp krijg je bij die finshing hole een andere hengel (ik denk dus die met die molen, die op de E3 was). maar als je daar iets mee vangt komt dat dan niet in je logt te staan?? Dat sucks best wel....
Hoe zit dat dan met die grootste vis die je kan vangen???
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
die vissen bij dat fishing hole worden wel in een aquarium bewaard, in het winkeltje daar
er is nog daar nog iets geinigs te vinden, maar dat moet je zelf maar ontdekken!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Morgen ga ik weer verder.. Vandaag helaas geen tijd.. Moet morgen eerste voor de 3de keer die druppels gaan zoeken en dan de 3de dungeon gaan doen... Kan ik daarna snel naar die fishing hole of moet ik dan nog veel meer doen?WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
niet heel veel meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef acethemask het volgende:
Morgen ga ik weer verder.. Vandaag helaas geen tijd.. Moet morgen eerste voor de 3de keer die druppels gaan zoeken en dan de 3de dungeon gaan doen... Kan ik daarna snel naar die fishing hole of moet ik dan nog veel meer doen?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef Weizz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Ik zit nu in de Zand Dungeon (gevangenis), wat een fantastisch spel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]Maar goed dat ik dan nog niet een uur heb besteed om uit te pielen hoe ik wel die hole in moet komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de game een paar dagen geleden voor de GC gekocht. Erg leuk spel tot nu toe. Ik probeer er wel een beetje doorheen te racen, maar ben nu bij de zand dungeon... arbiter's ground of zo...
Ik ga em niet aanschaffen voor de Wii (hoewel de spiegeling dan een aardig gegeven is).![]()
De wii-versie is natuurlijk niet interessant door de spiegeling, maar door de controls.
Het voelt echt lekker natuurlijk om gewoon te zwaaien en ook om zo te richten.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Zit weer eens vast omdat ik een tussenboss niet kan verslaan, dus HELP enzo!![]()
Om precies te zijn, het gaat om het Yeti ijs-kasteel en wel om de tussenboss met die ball & chain. Ik begrijp dat ik z'n staart moet raken nadat hij z'n ball & chain naar mij heeft gegooid, alleen word ik de hele tijd door die ball & chain geraakt en verlies ik sneller hartjes dan dat ik kansen krijg om z'n staart te raken. Vooral omdat je zo weinig ruimte hebt om te maneuvreren en die boss blijft zwaaien tot hij je in een hoekje gedreven heeft. En als je de Clawshot gebruikt om aan het plafond te hangen gaat hij onder je staan zwaaien en wacht net zo lang tot je weer naar de grond dropt, en dan word je weer geraakt!
Oftewel, wat is de truuk hier???![]()
Ik heb toen heletijd rondjes om hem heen gerolt en zo een spin slag als ik dichtbij was en hij zen knikker-aan-touw weggegooid hadNiet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Dit was zeker één van de moeilijkste gevechten uit het hele spel. Mijn oplossing was net buiten bereik van de bal blijven tot ie hem naar je toe gooide, hem dan ontwijken en snel op hem af rennen en raken. Kwam ie te dichtbij en kon je niet verder naar achteren met een paar rollen hem voorbij zodat je weer de andere kant op kon vluchten.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef Haay1971 het volgende:
Zit weer eens vast omdat ik een tussenboss niet kan verslaan, dus HELP enzo!![]()
Om precies te zijn, het gaat om het Yeti ijs-kasteel en wel om de tussenboss met die ball & chain.
Oftewel, wat is de truuk hier???![]()
jongens als jullie dit bespreken zet het dan alsjeblieft in een SPOILER!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dit was zeker één van de moeilijkste gevechten uit het hele spel. Mijn oplossing was net buiten bereik van de bal blijven tot ie hem naar je toe gooide, hem dan ontwijken en snel op hem af rennen en raken. Kwam ie te dichtbij en kon je niet verder naar achteren met een paar rollen hem voorbij zodat je weer de andere kant op kon vluchten.
ik hoef de oplossing nog niet te lezen!!![]()
Die baas van het weekend ook gedaan ja..kostte me een elfje in een potje
Zoooo wat een gameeeeeeee.......![]()
Van het weekend op bijna 17 uur gekomen en ik ga nu pas de 3de dungeon binnen.... maar ik ben er al wel achter dat dit een waterlevel is en die HAAT ik...... die vond ik bij alle zelda's nog het vervelenste om te doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef acethemask het volgende:
Zoooo wat een gameeeeeeee.......![]()
Van het weekend op bijna 17 uur gekomen en ik ga nu pas de 3de dungeon binnen.... maar ik ben er al wel achter dat dit een waterlevel is en die HAAT ik...... die vond ik bij alle zelda's nog het vervelenste om te doen....WaterlevelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het 1x lastig, maar ik zag wat over het hoofd. Er zijn betere tempels, maar ook zeker slechtere
Je hoeft niet enorm veel te zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
het valt best mee. de dungeon zelf is leuk gedaan met die draaitrap en bij de boss moet je gewoon even de controls doorkrijgen, dan is ie goed te doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door __Saviour__ op 19-03-2007 15:51:53 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Het valt wel mee inderdaad, maar ik vond hem eigenlijk ook de minste tot nu toe... heb het er ook niet zo opPSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Niet al te veel spoileren svp... Ik ga morgen eens lekker op mijn gemak die dungeon door lopen...ben er wel een paar uurtjes zoet mee denk ik.
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
Zoveel zwemmen was het volgens mij niet...De mogelijkheid met de schoenen maakte het wel erg leuk
Ik vond die boss van de Lakebed temple de mooiste en meest overweldigende van alle tempels
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Sjiznit het volgende:
Ik vond die boss van de Lakebed temple de mooiste en meest overweldigende van alle tempelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik zit momenteel in de ijstempel/huis... op zich wel een leuk level, maar heb de verkeerde bommen meegenomen![]()
Over het zwemmen, ik vind het zwemgebeuren in deze zelde erg aangenaam en wat beter dan majora's Mask (hoewel ik best weer zo'n power charge aanval zou willen hebben).
De baas van het zandkasteel was inventief, vooral deel 2.![]()
Gisteren de Temple of Time gedaan, geweldig! Zit ook weer iets leuks in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Cid het volgende:
Gisteren de Temple of Time gedaan, geweldig! Zit ook weer iets leuks in
Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik nog een tijdje te gaan heb voordat ik hem uitgespeeld heb. Zit er nu zo'n 32 uur in, maar moet nog veel sidequests doen.
Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...![]()
Ik heb ze allemaal gedaan, omdat ik zo ziek ben om dat te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nauwelijks sidequests gedaan. Heb bijvoorbeeld alleen nog maar de standard bomb bag, kleine arrow bag etc.
Vind het wel een mooi spel, maar het heeft niet meer dat magische van Zelda 3... maar ja, dat had geen enkel spel meer. Ugh... herinneringen...
Maar er had meer in gezeten, is mijn algehele gevoel. Prachtig spel, dat zeker, maar teveel herhalingen uit oude zeldas. De nieuwe wapens zijn dan wel weer leuk, maar een paar ervan had ik wat meer puzzels verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat ding is nu wel grappig, maar echt superbruikbaar in gevechten of puzzels anders dan in die tempel, nah.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:30 schreef Pheno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Maar er had meer in gezeten, is mijn algehele gevoel. Prachtig spel, dat zeker, maar teveel herhalingen uit oude zeldas.
Al vraag ik me dan weer af wat dat voor Zelda gaat betekenen...Fools rush in where angels fear to tread...![]()
Nou voor Zelda zal het waarschijnlijk betekenen dat ze eindelijk eens wordt gepakt door Link en dat het 18+ wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef Weizz het volgende:
[..]
Dat willen ze nu dus veranderen, met de statement dat dit de laatste zelda in deze format was.
Al vraag ik me dan weer af wat dat voor Zelda gaat betekenen...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ik denk dat daar al wel zat filmpjes van te zien zijn als je dat graag wilt
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo net Zelda uitgespeeldeven overdonderd. Vond het een beetje een anticlimax, had het niet echt verwacht en opeens had ik al het einde van het Hyrule Castle bereikt.
Ik zit nu in het huis van dat yetibeest. maar is dat nou de nieuwe kerker of gewoon een tussen-challenge? want het ziet er zo klein uit op de kaart.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
nieuwe kerker, wel erg leuk overigens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu in het huis van dat yetibeest. maar is dat nou de nieuwe kerker of gewoon een tussen-challenge? want het ziet er zo klein uit op de kaart.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ok toch wel dus. wel héél erg klein dan. hopelijk zijn de volgende dan toch wel groter.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Dat huis duurde bij mij eigenlijk best lang. Was ook veels te koud eigenlijk.
Dat dacht ik ook, maar zie het achteraf niet als eentje die bijzonder klein is ofzo. Ik vond de totaal andere sfeer wel een verademing!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ok toch wel dus. wel héél erg klein dan. hopelijk zijn de volgende dan toch wel groter.![]()
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
De map blijft zo klein, maar er zitten wat meer puzzels in. Ik vind het iig een leuke 'kerker'. Eens een keer wat anders dan de doorsnee zelda kerker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Heb gister maar weer even 2 uur gespeeld....ben nu op zoek naar de prins van de Zora's, de zoon van die ene Zora....iemand een idee? had gister om 0.00 geen zin meer om te zoeken haha...
ooh als je antwoord er op geeft, zet het dan wel in een spoiler...
heb wel alle tears al..![]()
Je zal er niet al te lang mee bezig zijn, maar de kerkers hierna zullen niet meer uitdaging hebben. Ook is dit niet degene waar je het snelst doorheen zal zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
komt er nog meer van de map dan? ik zit nu in dat huis dus en heb daarvan ook maar 2 verdiepingen op de kaart staan, waarvan ik de onderste nu helemaal gehad heb zonder ook maar enige uitdaging van niveau (alleen een blokje verschuiven om een deur open te krijgen)![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:20 schreef melluk het volgende:
Heb gister maar weer even 2 uur gespeeld....ben nu op zoek naar de prins van de Zora's, de zoon van die ene Zora....iemand een idee? had gister om 0.00 geen zin meer om te zoeken haha...
ooh als je antwoord er op geeft, zet het dan wel in een spoiler...
heb wel alle tears al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel lukken vanaaf....thnx![]()
geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verderquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef melluk het volgende:
[..]
zal eens kijken..heb het nog niet gevonden dat watj e zei maar dan ga ik daarnaar zoeken
moet wel lukken vanaaf....thnx
prima...ik weet nog niet welk dorp maar ben tot nu toe 1 graveyard tegengekomen dus misschien die en anders zoek ik wel verder...ik nu in ieder geval waar ik naar moet zoeken hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen probleem, mocht je er dan nog niet uitkomen dan hoor ik het wel. Je gaat nu iig de juiste richting op, in het dorp helpen ze je wel verder![]()
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.
THXWeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan iemand mij ff een hintje (niet al te groot) geven.
THXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Das geen vis, dat is een kikker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef acethemask het volgende:
Damn man.. Ik zit nu vast in de water tempel.....
Vandaar die kikkervisjes en die poten!![]()
Zo ver was ik al dat ik met die clawshot ergens anders kan komen.. Ik weet alleen niet WAAR?????![]()
Was dat een kikker?? sorry hoor.. Ik vond het een dikke vis.. hahaha.... maar nu je het zegt snap ik hem wel.
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef acethemask het volgende:
Zo ver was ik al dat ik met die clawshot ergens anders kan komen.. Ik weet alleen niet WAAR?????![]()
Was dat een kikker?? sorry hoor.. Ik vond het een dikke vis.. hahaha.... maar nu je het zegt snap ik hem wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]Damnnn dat is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...
TOF BEDANKT![]()
kan ik vanavond weer lekker verder gamen
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef acethemask het volgende:
[..]
Damnnn dat is geniaal.... Daar had ik zelf nooit aan gedacht.... Ik snapte er al nix van..
Daarom vinden mensen die tempel lastig, ik liep er ook in vast, totdat ik het licht zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik snapte al wel dat ik daar doorheen kon als er water door die gang zou komen maar niet hoe...
TOF BEDANKT![]()
kan ik vanavond weer lekker verder gamen
![]()
Aaarg...uitgespeeld!
Gelukkig is The Wind Waker vandaag binnen gekomenPSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
die heb ik ook al klaarliggen voor als ik twilight heb uitgespeeld. en ocarina of time+masterquest heb ook alvast. dus nog tof veel zelda hierna
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Cid het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]Ah nog genoeg te doen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gisteren dungeon 3 uitgespeeld....
Nog bedankt voor die tip Pheno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
Wind waker is wel een heel anders spelletje dan deze zelda... Ik zou niet met dezelfde verwachting spelen, maar je openstellen voor een nieuwe ervaring. Ik ken mensen die dat niet deden en erg positief waren, maar dat zijn er maar weinig.
TP speelt net als OT gewoon veel lekkerder...Fools rush in where angels fear to tread...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef acethemask het volgende:
Heb gisteren dungeon 3 uitgespeeld....
Nog bedankt voor die tip Pheno
Mijn favoriete gedeelte komt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar het volgende stuk van de game... Wordt dit leuk?
Als ik zelda een klein beetje ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef acethemask het volgende:
Als ik zelda een klein beetje ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: