und und und?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef BMH het volgende:
und und und?
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend ook begonnen. Zit nu op zo'n 5 uur! Insecten aan het verzamelen.
Wiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef speknek het volgende:
Zeg. Op de Wii gestort ofzo?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Marcussi het volgende:
Ik ben nu als wolf terug in me hometown en moet een schild en zwaard te pakken zien krijgen. Ik heb het schild inmiddels gevonden maar waar kan ik het zwaard vinden? Volgens mij kijk ik er zwaar overheen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Pronk het volgende:
[..]ah perfect thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef GerritL het volgende:
zelf moet ik ook nog die brug warpen , maar heb geen warp plek op het punt waar die moet komen !
kan iemand mij verder helpen ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar moet je die 3 shadow beasts verslaan ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, precies aan de andere kantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef GerritL het volgende:
Aan de kant van hyrule field neem ik aan ?
Maar als ik daar kom s'nachts of overdag kom ik alleen die beesten tegen met van die ventjes op hun rug maar geen shadow beasts Iemand nog sugesties ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ta mère bien.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat ook gezien..toen je over de Eldin bridge liep zag je dat een stuk uit de brug werd genomen en dat 3 shadow beasts niet aan de kant van Hyrule Field zaten..kwestie van opletten in het spel.![]()
Zelf ook nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef WjeroneW het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Daar was ik aardig snel doorheenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Daar was ik aardig snel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat maakt een week nou uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
na een week niet spelen pas weer verder gegaan. Ik ben nu in die zandtempel, daar zit wel eventjes vast nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot? want ik zit er nu in
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5e dungeon is trouwens wel weer een juweeltje!Ja lekker!
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is geen al te lastige temple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |