Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef Pronk het volgende:
Gisteren heb ik eindelijk weer eens een uurtje Zelda kunnen spelen. Wat is het toch een geweldig spel!
Ik heb nu ruim 25 uur gespeeld en ben ongeveer halverwege de watertempel, ben ik nu een snelle of een langzame speler? Op hoeveel procent van het spel ben ik nu ongeveer?
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Als je toch een rood stipje ziet, dan weet je toch waar die zit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
Maar moet dat kutaapje zien te vinden
Nee, niet alle, maar de temples worden ook lastiger;).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef Pronk het volgende:
[..]
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?
Moet je maar eens goed met de nunchuck schuddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Qwea het volgende:
zo net de 2 sols neergelegd op de plaats waar ze moeten, ik kom alleen niet door de twilight waterval heen
Posted by MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over langzame spelers.. Wheheh. 36h en nu klaar met de watertempel. Gelukkig is het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas waar voor je geldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef linebear het volgende:
yes... aap gevonden. Eerste eindbaas verslagen
we kunnen weer vrolijk verder dit weekend.
Schaam me diep zit nu al op de 8,45 uur
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef Hare het volgende:
Hmmm, ik heb hem uitgespeeld, maar nu veranderd er geen ene fuck in de wereld????
25 / (1/3) = 75uur, is iets snellerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Platina het volgende:
Wind Waker eerst uitspelen of meteen Twilight Princess kopen?
What to do?
haha! ik zat met hetzelfde, nog niet klaar met wind waker, maar heb toch Twilight prinsess gehaald en daarmee verder gespeeld. Twilight prinsess is veel leuker dan wind waker vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelen![]()
Ja, alhoewel ik moet zeggen dat afgezien van de ending blow ik nauwelijks gebruik heb gemaakt van de hidden skills, ik vergat ze altijd, in elke gevecht ram ik maar flink wat heen en weer met beide controllersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Hare het volgende:
Vond hem best easy, alleen had ik ff de hulp van Midna nodig bij de eerste verschijningsvorm
Beetje vreemd vond ik wel dat je eigenlijk weinig tot geen van je hidden skills hoefde te gebruiken om Ganondorf te verstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minigame uit Zora geklaard en die van Twill
Nu verder in de Garudo Dessert!
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef _GdR_ het volgende:
ben in de twilight palace. waar is de master key ergens?
zijn nog vollop schatkissies op mn map. maar daar zit allemaal geld in en die kan ik dus niet openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Hare het volgende:
[..]aha thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sneakie
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Handigquote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef tudelfino het volgende:
Ik weet niet of hij al eerder gepost is, maar ik ben nu bezig het spel volledig uit te spelen (incl alle golden bugs, poe souls etc etc) aan de hand van mijn Limited Edition Guide boek (deze dus) en daarbij is de Legendary Checklist die achterin staat wel handig. Hierop kan je allemaal items en heartpieces aanvinken. Ik heb hem ingescand voor de liefhebber (en ook voor mezelf omdat ik niet in m'n boek wilde vinken). De linkerkant is niet zo mooi, omdat ik het boek niet ver genoeg open kon buigen. Ik heb de woorden daar zelf aangevuld...
Anyway, zie maar of je er wat aan hebt
http://www.dolphinity.nl/overig/Zelda_TP_Legendary_Checklist.jpg
ik was erook langs gelopen hoorquote:
ja ik was er wel geweest. maar heb daar niet toevallig omhoog gekekenquote:
En dan heb je de laatste 'huil' nog niet gedaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:57 schreef linebear het volgende:
gisteren zitten huilen als wolf zijnde bij die steen. Das lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef Schiplui17 het volgende:
Vraagje over Arbiters GroundVeranderen in wolf en dan eens lekker schudden met de nunchuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Richting lake hyliaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:12 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
In welke richting moet ik op als ik weer in Karaiko Village ben beland nadat ik de 2de dungeon heb gehaald..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
die was best simpelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef MikeyMo het volgende:
56 uur, uitgespeeld, best wel irri dat je niet achteraf kan saven
en ganon was in alle vormen klote om te verslaan
die viel wel mee,quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef _GdR_ het volgende:
tering boss van twilight temple was echt vollop moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Zo kun je 'm niet sneller uitspelen... Barnes verkoopt nog geen bommenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is echt een belachelijke eindbaas. Belachelijk makkelijk ook als je het mij vraagt.
Maar goed hier een leuke glitch als je het spel sneller uit wil spelen
http://www.youtube.com/watch?v=TQF0s_el7nY&eurl=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:50 schreef WjeroneW het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 18 februari 2007 10:58 schreef Hare het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het zo ff proberenBlaDieBla
Kopie van wat ik zou zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Nirak het volgende:
Een nintendo of andere spelcomputer heeft me nog nooit geboeid.. Maar sinds zaterdag hebben we de wii in huis en ik ben verslaafd aan zelda! Nu heb ik zoiets nog nooit gedaan dus ben mega traag, maar het is erg leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef soco_cola het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelda een beetje zat wordt vind het wat te langdradig, zit nu in de tempel met waar allemaal van die zanddraaikolken zijn, maar goed dat terzijde
maar even een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:37 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
Ja, dat leek mij dus ook, maar toch vreemd dat er op zelda.com nog steeds oude screenshots staan...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef Mortale het volgende:
Is er later uitgehaald dacht ik.
En dat is lang niet de enige die al ontdekt is. Zo kun je bijvoorbeeld al vroeg uit Oron ontsnappen door door die poort te dringen, met Ganondorf duelleren op Hyrule Field door via die 'cutscene' waarin je moet buttonmashen door de opgeworpen barrière te gaan (waarbij je Gannie zelfs in zo'n ravijn kan laten storten), en in het Hyrule Field van de intro terechtkomen en van daaruit de volgorde van het spel overhoop halen waarop allemaal glitches volgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Mortale het volgende:
Ja enorm, ook wel jammer dat er zo'n glitch inzit, glitches hou je toch maar deze is wel extreem...
Beetje aankloten en blijven bewegen en je word geen enkele keer geraakt, eitjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef Pronk het volgende:
Ik sta inmiddels voor de deur van de eindbaas van Arbiters Ground, ik moet zeggen dat ik deze en de vorige tempel ontzettend mooi vindt. Ze zitten super in elkaar. Het is alleen best wel jamer dat ik alle eindbazen tot nu toe heel gemakkelijk en in 1 keer gehaald heb. Ik hoop dat deze eindbaas me eindelijk eens laat zweten.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef Piles het volgende:
Even een kort vraagje:Kanon bij lake hylia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Dan resteerd er nog 1ntje he:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En welke optie dan? Ik heb de gewone geprobeerd, maar dan kom je bij dat huisje uit
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijnquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef Nebo het volgende:
Als je die note van die gozer op dat torentje al hebt gepakt, dan moet je die laten zien aan die maffe kerel bij dat kanon beneden en dan kun je naar de woestijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
Ja, dus?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijn
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef WjeroneW het volgende:
Zelf ook nog vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nog een keer het kanon nemen en helemaal naar het oosten lopen, daar is een platform waar je op kan klimmen door zo'n vliegend beest te grijpen. Open daar de portal en neem dat brokstuk daar mee naar de kapotte brug om hem te fixenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik allang voorbji. Maar ik wil nu voor de 2e keer naar de woestijn
ff bijvoegsel:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog een keer het kanon nemen en helemaal naar het oosten lopen, daar is een platform waar je op kan klimmen door zo'n vliegend beest te grijpen. Open daar de portal en neem dat brokstuk daar mee naar de kapotte brug om hem te fixen![]()
Ik kan niet wachten tot ik er ben! Helaas heb ik waarschijnlijk donderdag pas weer tijd om te spelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef De_Postbode het volgende:
De vijfde dungeon ga je geweldig vinden, als je een beetje van onorthodox houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |