Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef Pronk het volgende:
Gisteren heb ik eindelijk weer eens een uurtje Zelda kunnen spelen. Wat is het toch een geweldig spel!
Ik heb nu ruim 25 uur gespeeld en ben ongeveer halverwege de watertempel, ben ik nu een snelle of een langzame speler? Op hoeveel procent van het spel ben ik nu ongeveer?
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Als je toch een rood stipje ziet, dan weet je toch waar die zit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef linebear het volgende:
Maar moet dat kutaapje zien te vinden
Nee, niet alle, maar de temples worden ook lastiger;).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef Pronk het volgende:
[..]
Mooi, ik ben voorlopig nog even van de straat. Ik vond trouwens best wel veel tijd en opdrachten tussen de tweede en de derde tempel zitten. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd tussen alle andere tempels zit, of is dat wel zo?
Moet je maar eens goed met de nunchuck schuddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef Qwea het volgende:
zo net de 2 sols neergelegd op de plaats waar ze moeten, ik kom alleen niet door de twilight waterval heen
Posted by MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over langzame spelers.. Wheheh. 36h en nu klaar met de watertempel. Gelukkig is het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is pas waar voor je geldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef linebear het volgende:
yes... aap gevonden. Eerste eindbaas verslagen
we kunnen weer vrolijk verder dit weekend.
Schaam me diep zit nu al op de 8,45 uur
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef Hare het volgende:
Hmmm, ik heb hem uitgespeeld, maar nu veranderd er geen ene fuck in de wereld????
25 / (1/3) = 75uur, is iets snellerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Water temple, dat is temple 3 van de 9 dus zit je op 33% van het spel.
Je doet gemiddeld over 1 temple 25/3 = 8,3
9 temples van 8,3 uur = 74.7 uur.
Ik speelde het spel uit in 47 uur. Dus als je het met mij vergelijkt ben je een langzame speler.
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Platina het volgende:
Wind Waker eerst uitspelen of meteen Twilight Princess kopen?
What to do?
haha! ik zat met hetzelfde, nog niet klaar met wind waker, maar heb toch Twilight prinsess gehaald en daarmee verder gespeeld. Twilight prinsess is veel leuker dan wind waker vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wind Waker en daarna Twilight Princess spelen. Anders ga je nooit Wind Waker uitspelen![]()
Ja, alhoewel ik moet zeggen dat afgezien van de ending blow ik nauwelijks gebruik heb gemaakt van de hidden skills, ik vergat ze altijd, in elke gevecht ram ik maar flink wat heen en weer met beide controllersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Hare het volgende:
Vond hem best easy, alleen had ik ff de hulp van Midna nodig bij de eerste verschijningsvorm
Beetje vreemd vond ik wel dat je eigenlijk weinig tot geen van je hidden skills hoefde te gebruiken om Ganondorf te verstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minigame uit Zora geklaard en die van Twill
Nu verder in de Garudo Dessert!
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef _GdR_ het volgende:
ben in de twilight palace. waar is de master key ergens?
zijn nog vollop schatkissies op mn map. maar daar zit allemaal geld in en die kan ik dus niet openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Hare het volgende:
[..]aha thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sneakie
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Handigquote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef tudelfino het volgende:
Ik weet niet of hij al eerder gepost is, maar ik ben nu bezig het spel volledig uit te spelen (incl alle golden bugs, poe souls etc etc) aan de hand van mijn Limited Edition Guide boek (deze dus) en daarbij is de Legendary Checklist die achterin staat wel handig. Hierop kan je allemaal items en heartpieces aanvinken. Ik heb hem ingescand voor de liefhebber (en ook voor mezelf omdat ik niet in m'n boek wilde vinken). De linkerkant is niet zo mooi, omdat ik het boek niet ver genoeg open kon buigen. Ik heb de woorden daar zelf aangevuld...
Anyway, zie maar of je er wat aan hebt
http://www.dolphinity.nl/overig/Zelda_TP_Legendary_Checklist.jpg
ik was erook langs gelopen hoorquote:
ja ik was er wel geweest. maar heb daar niet toevallig omhoog gekekenquote:
En dan heb je de laatste 'huil' nog niet gedaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:57 schreef linebear het volgende:
gisteren zitten huilen als wolf zijnde bij die steen. Das lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |